Dzisiaj jest 04 mar 2025, 7:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sty 2011, 22:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2011, 0:20
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam. Kupiłem cylinder POLINI sporta i zrobiłem w nim porting i założyłem jedno-pierścieniowy tłok i chciał bym się poradzić czy może pozostać gaźnik 17,5 z dyszą główną 112?? Czy bedzie to latało na tym gaźniku ( wiadomo żeby sie nie przytarł ).


Ostatnio zmieniony 09 sty 2011, 22:35 przez gp1, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 22:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Z taką dyszą to nie ma szans żebyś zatarł..Ja kupiłem 17.5 tez pod poliniego i dyszę kupię 90-95




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 23:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2011, 0:20
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
ale teraz jest po portingu i jedno pierścieniowy tłok czy to napewno da rade??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 23:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Jednopierścieniowy tylko łatwiej się dociera bo musie się dotrzeć 1 pierścien a nie 2,jest mniejsze tarcie i temp.Porting nie wpływa na tarcie w silniku,a można powiedzieć ,że polepsza chłodzenie poprzez lepsze napełnianie i łatwiejszy upust spalin.Krótko mowiąc da rade i to z nawiązką.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!


Ostatnio zmieniony 09 sty 2011, 23:36 przez positiveNRG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 12:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2011, 0:20
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A prawdo podobnie jak by był wiekszy gaźnik to było by więcej mocy czy to prawda??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 12:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
gp1 pisze:
jak by był wiekszy gaźnik to było by więcej mocy czy to prawda??


prawda.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 13:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
gp1, Najlepszym sposobem na idealną regulację gaźnika, jest zakup wielu dysz i testowanie ich, nikt Ci nie powie jaka będzie idealna :wink: .
Jeśli miałeś szlif, to tłok z 1 pierścieniem będzie długo docierał gładź cylindra, ponieważ są mniejsze opory, sam pierścień na tłoku "układa się" przez ~250km.
Gaźnik 17,5mm spełni swoje zadanie, ale do wysilonych jednostek (np. Polini Sport) najlepszym wyjściem będzie 19mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy