Dzisiaj jest 01 paź 2024, 20:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sty 2011, 20:52 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Nie chce się rozpisywać w czym jest problem że paliwo nie dochodzi do gaźnika? Paliwo jest kupilelm dzisiaj 4 litry .




_________________

Monster nr.3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2009, 15:44
Posty: 89
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Pojazd:
Nie wiem czy w twoim modelu jest tak jak u mnie, więc powiem Ci jak ja robie jak mam problem że paliwo nie dochodzi.

Po 1 wymieniam wężyki, po 2 czyszczę kranik, ale trzeba paliwo spuścić :P, później sprawdzam czy elektryczny ssanie działa.. Spróbuj pociągnąć ten wężyk co jest pod paliwem. Możesz jeszcze wlać pod cylek paliwa, to powinno zaciągnąć paliwa, też tak często mam.




_________________

[center]"Jesteś z okolic Wodzisławia? Chcesz się pościgać, postuntować to pisz:D" - gg: 7399033

Obrazek
[/center]


Ostatnio zmieniony 10 sty 2011, 21:43 przez martines, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 21:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:02
Posty: 138
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Na pewno trzeba gaźnik czyścić:)
Spróbuj pociągnąć ustami benzynę wężykiem od podciśnienia.




_________________

bedzie nrg full seria:D
i na koło :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 21:54 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Pewnie kranik się zawiesił..Zdejmij wężyk od benzyny z kranika i kręć rozrusznikiem..Jeśli nie poleci to zdejmij wężyk od podciśnienia i ssij go mocno :P No wiesz wciągaj mocno powietrze;)
Wtedy powinno lecieć paliwo wężykiem od paliwa;) Załóż wężyk od podciśnienia do kranika z ten od beny zostaw i kręć rozrusznikiem..Jeśli dalej nie poleci to kranik zepsuty:(




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 23:29 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
A takie małe pytanko kranik od silnika na wtrysku mogę załozyć do silnika na gaźniku?
Własnie w tym jest problem że jeździłem wszystko oki aż mi zabrakło bezyny kupiłem w międzyczasie nowy cylek założyłem wlałem wahe i nie pali. Jak kranik się zawiesi to da się to zrobić czy tylko nowy trzeba




_________________

Monster nr.3


Ostatnio zmieniony 10 sty 2011, 23:31 przez NRG-power, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 0:09 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Weź odłącz wężyk od paliwa ten gruby od gaźnika, a ten od ciśnienia zostaw cały podłączony i weź kopnij kopką i zobacz czy poleci paliwo wężykiem, jak nie to wina kranika, jak poleci wężykiem to wina gaźnika. : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 17:15 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
adikSR, to samo mu napisałem :roll:

NRG-power, kranik da się odwiesić po DELIKATNYM dmuchnięciu w wężyk od benzyny..Pamiętaj..DELIKATNYM!




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 13:08 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Odpiełem ten wężyk przy gaźniku i paliwo poleciało . Czyli mam kranik OK .Teraz problem jest że nie chce odpalić nawet jak podleje wahe pod cylek :angry: :angry: Co się dzieje?? Zauważyłem teraz że mam małe nacięcie na króćcu przy tej podstawce metalowej ale nie wiem czy tam się cos leje bo waha się w tamty miejcu wylała jak kopałem bez podpiętego weżyka pod gaźnik




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 17:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
NRG-power, może łapać tamtędy lewe powietrze;) Wymieniałeś świece?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 17:21 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
DrivterGSI1, Pękła mi wczoraj przy odkręcaniu to już mam nową (przydała sie bo kupiłem kiedyś 2szt)

To chyba ten problem bo jak wszystko wyschło to poszłem palic i patrze na glebe a tam waha a króciec cały mokry , myślę że problem jest już rozwiązany w 99% ale jak podmienie króciec to powiem co i jak

Nie pisz posta pod postem!
Booyaka




_________________

Monster nr.3


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez NRG-power, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 21:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:57
Posty: 157
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Hexagon 150
Kolego króciec, to nie wszystko sprawdź sobie czy zawór membranowy czy czasem nie wleciał jakiś brud pod którąś z blaszek być możliwe, że go zalewa. Kopnij go parę razy lub zakręć parę razy rozrusznikiem odkręć świece zobacz czy mokra jak mokra, to weź zapalniczkę wysusz ją później wkręć kopnij a potem zobacz czy jest mokra jeśli będzie mokra, to będzie to wina zaworu membranowego ;) Też tak kiedyś miałem :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 21:07 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
starychomik, jest moka po 3 kopnięciach. W zaworze jest błysk ani grama brudu. Po czym poznac że zawór jest uszkodzony ?




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:57
Posty: 157
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Hexagon 150
Łatwo poznać, że blaszki dobrze nie przylegają (odstają) ;) A tłumik czasem nie zapchany różne przypadki są :P Szuka się dziury w całym a tutaj może tkwić problem ;) Kręć rozrusznikiem i przystaw rękę do końcówki tłumika i zobacz czy idzie kompresja (powietrze) ;)


Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 21:15 przez starychomik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 22:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
starychomik pisze:
Łatwo poznać, że blaszki dobrze nie przylegają

G-prawda.
Przykładasz zawór szczelnie do ust i próbujesz wciągać przez niego powietrze. Powinieneś czuć solidny opór.
Napisz co to za silnik, opisz problem, jak to się stało itp albo temat poleci do kosza.
NRG-power pisze:
jest moka po 3 kopnięciach

A twierdzisz, że Ci paliwo do gaźnika nie dochodzi. Pojęcia żadnego nie masz.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 22:54 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Booyaka, A więc pojazd to Piaggio NRG power DD (silnik piaggio/gilara LC) skuter został rozebrany w części pierwsze , nie rozpoławiałem tylko karterów teraz go złożyłem i zamątowałem części takie jak :
Cylinder Stage6 Sport Pro 70cc
Wario Stage6 Sport Pro
Sprzęgło Satge6 Torque Control
Dzwon Stage6 WingCooler
Wydech Stage6 Pro replica
Gaźnik 17.5mm(seryjny)

Muszę wytłumaczyć co i jak .Wężyk z paliwem który idzie do gaźnika ma takie bombelki one w ogóle się nie ruszają jak próbuje go odpalić , stoja w miejscu więc paliwo nie dochodzi i to mnie najbardziej dziwi bo jak odpiełem wężyk od gaźnika i kopnełem kopką to paliwo leciało z wężyka więc mam kranik sprawny.

Jutro jeszcze raz zobacze ten zawór
ps. Gaźnik dzisiaj wyczyściłem i też nic nie dało




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 23:47 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
weź zaciągnij się powietrzem wężykiem od podciśnienia kilka razy aż dojdzie paliwo do gaźnika i te bąbelki znikną.

Wyjmij wężyk od ciśnienia z gaźnika i się zaciągnij mocno.


Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 23:47 przez adikSR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 16:55 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Dzisiaj od 11 siedziałem czyściłem jeszcze raz gaźnik sprawdzałem króciec , filtr, kranik, zawór i gaźnik jeszcze raz żeby się upewnić .Świeca mi pękła więc przełożyłem z drugiego NRG. Doszłem do cylindra zdiełem głowicę a tu patrze rozwalona uszczelka. na szczęście miałem jeszcze jeden komplet uszczelek ( z stage6 Racing Modular LC była naszczęscie taka sama) przełożyłem , chcę odpalać i troszku się poprawiła sytułacj bo zaskakuje na chwilkę ale nie chce dalej .Mam małe pytanko jeśli mam rozładowany akumulator to ssanie jest włączone czy wyłączone(to jest jasne że powinno byc wyłączone ale ostatnio go zgasiłem jak jeszcze był na ssaniu) i czy to może byc wina ssania ?




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 18:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:57
Posty: 157
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Hexagon 150
Nawet bez ssania automatycznego da się odpalić ;) Kolego jak masz rozładowany akumulator, to weź byle jaki np. od samochodu podłącz kable rozruchowe, wlej mu do cylindra paliwa i próbuj odpalić ;)

P.S jak tak robiłem pierwszą odpałke skutera jak go złożyłem i zaskoczył od pierwszego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 18:03 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Ja wgl ssanie nie mam, kopie z 10 razy i odpala. Więc bez ssania Ci powinien pyrkać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 18:20 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
A ile wlewać paliwa pod cylinder bo może wlewam za dużo 20ml




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy