Dzisiaj jest 18 sie 2025, 17:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sty 2011, 15:17 
*

Rejestracja: 18 paź 2009, 18:17
Posty: 27
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam. Czy potrafilibyscie mi powiedziec jaka zywotnosc bez wymiany tloka maja cylindry na poziomie sport (mam na mysli malossi sport, s6 streetrace itp) a jaka z poziomu racing. jakich przebiegow mozna sie spodziewac? Uzywajac skuterka do jazdy dziennej




_________________

Piaggio Zip II -> Yamaha Neos -> Yamaha Aerox:)

Muchozzz


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 17:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Przy Racingu wskazana już zmiana tłoka przy około 5 tys. km.
Żeliwnym Sportem bezobsługowo pojeździsz nawet 10 tys. km.

Wielu może mi zaprzeczyć, bo te dane mogą być bardzo rozbieżne i zależne od użytkowania. Ale tak ogólnie jest tak jak mówię :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 11:02 
Zbanowany

Rejestracja: 26 sie 2010, 12:57
Posty: 269
Pojazd:
Na racingu możesz przejechać dłużej jeżeli nie będziesz katował , to wszystko zależy od jazdy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 14:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wszystko zależy od producenta, jakości wykonania itp. Gładź cylindra aluminiowego jest bardziej wytrzymała więc dobierając do tego dobry tłok i perfekcyjną regulację pojeździsz naprawdę sporo lecz wszystko zależy od jakości wykonania i poprawnego montażu. Cylinder Stage6 Streetrace powinien wytrzymać 30 tysięcy bez szlifu, tłok 15-20 tysięcy też bez problemu powinien wytrzymać ale jak już pisałem drobiazgi jak jakość paliwa, czystość powietrza mogą skutecznie skrócić żywotność.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 11 sty 2011, 14:07 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 14:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2011, 21:24
Posty: 513
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
Mój kumpel ma Malossi MHR i przejechał nim już ponad 5000 km i wszystko jest ok, ale jednak klasa Sport ( tym bardziej żeliwne ) na pewno wytrzymają dużo dłużej no i w przypadku żeliwnych zawsze zrobisz szlif i masz cylek jak nowy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 7:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
M-I-K-I pisze:
no i w przypadku żeliwnych zawsze zrobisz szlif i masz cylek jak nowy :)


Z tym szlifem to wcale nie jest wszystko takie łatwe bo jak mechanik spierdzieli robotę to zostajesz z niepasującym tłokiem w du*ie więc najpierw trzeba mieć dobry zakład szlifierski. Wystarczy że zrobi zbyt mały luz montażowy do "takiej" rozszerzalności tłoka i po robocie ;)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 12 sty 2011, 7:52 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 18:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2011, 21:24
Posty: 513
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
No ale wiesz Kamek46, jak będzie dobrze zrobione to można śmigać :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 18:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Muchozzz pisze:
Czy potrafilibyscie mi powiedziec jaka zywotnosc bez wymiany tloka maja cylindry na poziomie sport

M-I-K-I pisze:
ale jednak klasa Sport ( tym bardziej żeliwne ) na pewno wytrzymają dużo dłużej

Przecież to aluminiowe cylindry mają większą żywotność ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 18:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 23:11
Posty: 227
Lokalizacja: Blachownia
Pojazd:
używasz motoru do jazdy dziennej, ale przy jeździe nocnej żywotność wcale nie wzrośnie ...

sporcik będzie miał dłuższą żywotność, bo to żeliwo ;d i ze sporcika zrobisz szlifa, a z racinga (nicasil) już nie zrobisz




_________________

ಠ_ಠ
Obrazek


Ostatnio zmieniony 12 sty 2011, 18:47 przez krzysio952, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 19:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Troche motacie co do tej wytrzymałości.
Falcao dobrze mówi.

Troche nie mądre jest porównywac race do sport.

Przy tej samej klasie to właśnie nicasil jest wiele wytrzymalszy niż żeliwo.
Cylinder żeliwny dużo szybciej się wyciera, niszczy, oraz łapie większą temperaturę która jest bardzo ważna w 2T ponieważ występują tam ogromne obroty które przyczyniają sie do powstawania dużej temperatury.
A jak wiadomo że gdy cylindrowi za ciepło to przyciera się aż w końcu stanie :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy