Dzisiaj jest 24 wrz 2025, 23:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 18:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Jak mówisz docisk 15%, to jakiemu kolorowi hebo to odpowiada ?
Aha, jakbym dysze dał większą, to spalanie by widocznie wzrosło ?
W chwili obecnej pali ok 5l ( trochę dużo ), nie wiem jaką mam dysze..




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 11 sty 2011, 19:33 przez Pniewus, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 9:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
do tt to bierz hebo niebieską+ rolki jakieś w granicach 4-5.5g




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 16:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Proszę o odpowiedź co do spalania na większej dyszy..
Czy może uda mi się na seryjnej dyszy ładnie wyregulować wydech ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 18:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Pniewus, myślę, że uda Ci się ogarnąć wydech na samych rolkach i sprężynie.
Nie potrzeba wymieniać dyszy.
lewandowski25, może jeszcze 2-3l? :roll:
Po dobrej regulacji nieznacznie może wzrosnąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Dzięki Falcao.
Jakby mi się coś przypomniało, to napisze :)
Pozdrawiam




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
A ja powiem, że znajomemu najlepiej TT chodzi na 3.5 g. Na seryjnych (5.5g) był muł do 40, a później normalnie. Ja bym dał 4g i zobaczył jak będzie się sprawować.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 12 sty 2011, 20:05 przez Radzimierz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Średnio po ilu kilometrach się wymienia watę w końcówce tłumiącej ? :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 18:46 
Zbanowany

Rejestracja: 12 sty 2011, 18:28
Posty: 38
Pojazd:
około 1000km-1300km lepiej jak byś sam zerknął i zobaczył czy jest bardzo zwęglona np. u mnie jak kupiłem skuter to okazało się że przez 6000km nie była wata wymieniana więc jak otworzyłem puszkę to sam węgiel się wysypał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy