Dzisiaj jest 24 lis 2024, 15:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sty 2011, 13:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2011, 0:20
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam. Chciałbym przedstawić moje Derbi Gp1 lekko przerobione do stuntu :mrgreen: A więc:
- CYLEK POLINI FOR RACE (po portingu)
- SPRZĘGŁO STAGE6 TORQE CONTROL
- WARIATOR POLINI SPEED CONTROL
- GAŹNIK DELLORTO 17,5
- TŁOK VERTEX JEDNO-PIERŚCIENOWY
- DUŻA ZĘBATKA Z TYŁU 53z.
- WYDECH STAGE6 PRO REPLICA (po własnej przeróbce)
I PARĘ FOTEK :mrgreen:
Obrazek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f79 ... 6e2a7.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/427 ... 024dd.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c8 ... a2aeb.html

NA RAZIE TO POCZĄTEK ZABAWY :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 17:14 
*

Rejestracja: 22 gru 2010, 20:57
Posty: 31
Lokalizacja: Włosczowa
Pojazd:
Troche prrzeróbek w niej masz:) Treenuujj "!!" "!!" "!!" "!!" "!!" "!!" "!!"




_________________

Obecnie zakupiłem Derbi sende x-tream sm 2006r. Wcześniej latalem na WSK 125 na kole cyrkle wolna szybka itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 18:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
Nie widziałem jeszcze GP1 zrobioną na stunta ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 20:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Każdy może być wyjątkowy na swój sposób :mrgreen:
Drugiego GP1 przerobionego do stuntu nie widziałem. Gratuluję :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 14:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
lande derbi ;)

gdzie smigasz?




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 16:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Wydech wymiata.. jak to jest z tymi zębatkami np. przy wymianie jakieś części.. normalnie to musisz wyregulować cały napęd, a jak jest tu? od razu np. wyczuwasz przyrost mocy a zębatki tylko wymieniasz by wyregulować v/max-przyśpieszenie jak w normalnych motocyklach?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 17:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Na prawdę wydech jest kosa ! :D :D i podłączam się do pytania Stasiu2, na jakiej zasadzie działa napęd ? Skuterek świetny stylistycznie :D.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 18:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2011, 0:20
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja założyłem tą zębatkę i nie regulowałem napędu bo napęd się reguluje wariatorem i sprzęgłem. Po założeniu tej zębatki poprawiło się przyśpieszenie :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 19:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Czyli jeżeli jest wariator i sprzęgło, to można na dwojaki sposób regulować napęd, poprzez wymianę zębatek oraz wymianę rolek i sprężyn :D. Ale musiał by być pasek, a to było by bez sensu, bo za przeniesienie napędu odpowiada łańcuch. Postaraj się to troche bardziej sprecyzować ...




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 19:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Brawo ! Świetny przykład na to że na innych skuterach też się da :) !
Teraz działanie tutaj napędu :
Silnik taki jak w Nowym Piaggio Nrg/ Runner. Zamiast koła na tylniej osi zębatka , która następnie idzie do wahacza na którym zamocowane jest koło.
Mamy duze manewry do regulowania napędu ( wario, sprzęgło , przełożenia oraz zębatki)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 12:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 20:58
Posty: 153
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
tam jest silnik normalnie wlozony piaggio/gilera w rame i zamiast koła jest zebatka




_________________

motorynka stella 3km ---> malaguti f10 70ccm 8km ---> cagiva elefant 125ccm 32km

TomekT. pisze:
moze kota ci wciagło w gaznik xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2011, 22:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2011, 0:20
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
gp1 pisze:
Witam. Chciałbym przedstawić moje Derbi Gp1 lekko przerobione do stuntu :mrgreen: A więc:
- STAGE6 RACING
- SPRZĘGŁO STAGE6 TORQE CONTROL
- WARIATOR POLINI SPEED CONTROL
- GAŹNIK KOSO 21mm
- DUŻA ZĘBATKA Z TYŁU 53z.
- WYDECH STAGE6 PRO REPLICA (po własnej przeróbce)
I PARĘ FOTEK :mrgreen:
Obrazek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f79 ... 6e2a7.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/427 ... 024dd.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c8 ... a2aeb.html

NA RAZIE TO POCZĄTEK ZABAWY :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy