Dzisiaj jest 02 lut 2025, 8:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1578 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 79  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 16:18 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
TZRfan pisze:
Co do silników vw/audi z przed 2005r TDI..może słabsze ale niezawodne,a już najbardziej 90/110km potem już pompowtryski,tam już trzeba lać dobrą ropę.Potem 2.0 tdi i same komplikacje(poczytajcie sobie,niby nowsze a sypia sie jak cholera..)

To jest prawda, ale nie rozumiem dlaczego Polska myśli w 90% grupą VW i jeśli CR w VW pada, to już wszędzie będzie padać :lol: Tam się sypie nie sam układ, ale materiał z jakiego wykonany jest silnik. Mikropęknięcia głowicy są spowodowane po prostu syfiastym materiał i nic po za tym. Zębatka na wałku, która się ściera po 200kkm, to też nieporozumienie, aczkolwiek, to jest też błąd technologiczny i na nie jest spowodowany układem CR. Nowsze jednostki mają lepszą charakterystykę momentu i mniejsze spalanie, przy czym są bardziej rozwojowe, jeśli chodzi o CR, dlatego wyparło bądź co bądź dobre silniki TDI, choć nie powiem, że tak super niezawodne, bo mam z nimi do czynienia, jeśli chodzi o ich serwisowanie i już miałem sporo klientów z bardzo nieprzyjemnym objawem zapieczonych kierownic turbiny.
Ale wracając do tematu. Śmiesznym jest dla mnie stwierdzenie, że Diesel jest bez przyszłości. Jeśli nadal chcesz żyć w epoce kamienia, to Sobie żyj, ja wolę iść z "duchem czasu" i z nowoczesnością. Sorry bardzo ale gdyby nie taki skok rozwojowy diesla to benzyna zatrzymałaby się na wielopunkcie niestety :roll: Dalszy rozwój nie byłby konieczny, a tak... Co do TDCI, już tłumaczę :P Chodzi o to, że układ CR jaki jest tam zastosowany jest po prostu słabej jakości, jest to Delphi I gen, które bardzo lubi się sypać, tam akurat wtryski, w nowszych TDCI II gen. wtryski+pompa niestety, dopiero najnowsze już z pizoelektrycznymi są zdecydowanie trwalsze.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 16:49 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 13:32
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
PatrykoDXp6, sam mam pandzie znaczy mama ma i sprawdza się czasem są problemy z rozruchem ale ogółem elegansio pracujee :D




_________________

Radek321 pisze:
ona, ze albo solowa, albo przyznam, ze ona by mnie rozwaliła... no a głupio mi było tak przyznać więc chyba w pon czeka mnie solówa z nia, kurde nie wiem czy brac kumpli zeby jak cos pomogli?

http://www.polskajazda.pl/Profil,Motowe ... port/73533




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 18:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Mój wujek ma firmowe, więc serwisowane etc. W sumie się nie psuje, oprócz np. zamek w prawych drzwiach i różne drobnostki, ale podobno ssie olej jak głupia ;)

Ja tam jestem realistą, auto będę kupował na następną jesień prawdopodobnie (nie wiem czy kupować motor czy auto w wakacje, ale zważając na to, że nie będę miał prawka - chyba motor :d) i celuje w Renault Lagune I , Golfa III TDi albo Audi 80 TDi . W miarę ładne autka, każde ma swoje atuty. A marzenie jakie mam , które mógłbym spełnić ... Mercedes C36 AMG w wersji 350 km (starsza) - trochę się pozbiera i będzie.


Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 18:37 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 18:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Rowan pisze:
zapieczonych kierownic turbiny.


Jest to w 90% wina użytkownika, tdi-kiem trzeba umieć jeździć. Nie można nim zamulać i co jakiś czas trzeba dać mu ostro po garach.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 18:55 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Chyba kazdym dieslem trzeba raz na jakis czas wyjechac na jakas ekspresowke i ladnie mu przycisnac ; )




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 19:22 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Jacek987 pisze:
Jest to w 90% wina użytkownika, tdi-kiem trzeba umieć jeździć. Nie można nim zamulać i co jakiś czas trzeba dać mu ostro po garach.

To jest prawda, aczkolwiek nie zmienia to faktu, że to jest powszechny problem :wink:
Dante182 pisze:
Chyba kazdym dieslem trzeba raz na jakis czas wyjechac na jakas ekspresowke i ladnie mu przycisnac ; )

Tak, ale musi być konkretnie rozgrzany, wtedy można mu cisnąć :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Rowan pisze:
że to jest powszechny problem


Powszechny,bo jak już wyżej napisałem ludzie nie potrafią "obsługiwać" tego typu silnika. Jak ma być oszczędny i ma pyrkać do 2 tyś obr. to zamiast TDI trzeba kupić SDI i po problemie. A nie dziadek dostanie w obroty TDI-ka i jeździ nim jak za pogrzebem. No wybacz.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 21:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Tata- Kia Sportage 2.0 128 KM 99r 4x4 :D
Jeszcze motor- Honda ST 1100 Pan European.
Obrazek
Pierwsza samotna(tzn z siostrą z tyłu) przejażdżka nad Wisłę :D Trzeba kawałek ulicy przejechać, potem wał i mamy naszą kochaną Wisłę ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 16:51 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Jacek987, nie będe się sprzeczał, jeździsz ludowozem... wrrrrróc, VW, więc będziesz bronił i nic na to nie poradzę, faktem jest, że jest to spowodowane nieodpowiednim, bo nie można powiedzieć, że złym użytkowaniem, ale producent nigdzie nie podaje takiej informacji, że trzeba go w ten a nie inny sposób użytkować. A po za tym VW zaleca wymianę turbiny po 100kkm :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 17:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 10:20
Posty: 7
Lokalizacja: Ze wschodu
Pojazd:
Zaleca a psują się to różnica. Gadaj co chcesz ale Vw to naprawdę dobre samochody szczególnie 1.9TDI. Mamy Tdi'ka 150km 4motion i nie jeden kierowca się zmarszczył. Jak dbasz to masz :)




_________________

http://i.imgur.com/pnVOY.gif




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 17:42 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
pavixxx pisze:
Gadaj co chcesz ale Vw to naprawdę dobre samochody szczególnie 1.9TDI.

Ja nie powiedziałem, że złe są :P Po prostu chcę udowodnić, że to nie są ideały, jak niestety bardzo duża część społeczeństwa polskiego je uważa... :wink:
pavixxx pisze:
amy Tdi'ka 150km 4motion i nie jeden kierowca się zmarszczył.

No tutaj nie bede negował, bo ładnie to zamiata, miałem okazję prowadzić :wink: Co ważne ładnie oddaje tą moc, czuć ja po prostu :wink:
pavixxx pisze:
Jak dbasz to masz :)

Pojęcie względne i to bardzo, uwierz mi :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 18:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Rowan pisze:
Jacek987, nie będe się sprzeczał, jeździsz ludowozem... wrrrrróc, VW, więc będziesz bronił i nic na to nie poradzę,



Kolejny, któremu coś nie pasuje? Golf ehh.. Ogarnijcie się, bo te durne docinki świadczą tylko o was ;) Ludowóz,plebsowóz ah! Jeżeli stać Cię na Ferrari czy inny wynalazek spoko. Japończyków nie lubię za wnętrze i raczej niezbyt dobrą blachę. Francuz? Nie, w tej cenie są "stare" , które mają dużo psotliwej elektroniki,a jakimś Clio to nie widzi mi się jeździć. Zbyt małe autko dla mnie.


Bronię VW,ale nie dlatego bo nim jeżdżę tylko dlatego,że ta usterka wynika z obsługi użytkownika. Powiedz,że 1.9 TDI jest nieudanym silnikiem?

VW wypuścil kilka "bubli" takich jak np. 1.4 16V w golfie IV , początkowe 2.0 TDI.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 18:17 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Jacek987 pisze:
Powiedz,że 1.9 TDI jest nieudanym silnikiem?

To jest jedyny naprawde udany diesel od VW :P
Nię bede się z Tobą kłucił, bo nie ma o co, po prostu ja mam VW wstręt i już :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 18:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2010, 15:04
Posty: 375
Lokalizacja: stąd
Pojazd:
Rowan pisze:
To jest jedyny naprawde udany diesel od VW


A stare 1.6td z golfa 2? A 1.9 SDI ?

Znalazłbym więcej dobrych diesli od Vw.

A tak pozatym, to w cenie golfa 1.9tdi jaki lepszy samochód kupisz? Który będzie miał podobny silnik, podobne blachy.




_________________

-Sprężyna Centralna Hebo Czarna +50%
-Sprężynki sprzęgła Hebo Niebieskie
-Malossi Multivar
-Rolki 6gr

eNeN pisze:
stosuj się do zaleceń mechanika po wymianie wydechu, a jeżeli go będziesz sam wymieniał, to pamiętaj, aby nie jeździć od razu z MAX, bo tłumik uszkodzisz.
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 18:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Rowan pisze:
naprawde udany diesel


Podaj mi przykłady innych naprawdę udanych dieslów z świata motoryzacji ;))


No widzisz piszesz,że masz wstręt do VW , więc Twoja opinia nie jest obiektywna lecz subiektywna.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 19:03 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
keeway_hurrican pisze:
Rowan pisze:
To jest jedyny naprawde udany diesel od VW

A tak pozatym, to w cenie golfa 1.9tdi jaki lepszy samochód kupisz? Który będzie miał podobny silnik, podobne blachy.


Znajdz mi na allegro jakiegos zadbanego gofla IV...
Naprawde trzeba sie naszukac zeby znalezc jakis egzemplarz z malym przebiegiem itp.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 19:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
marcinx260494 pisze:
PatrykoDXp6, sam mam pandzie znaczy mama ma i sprawdza się czasem są problemy z rozruchem ale ogółem elegansio pracujee :D


Bardziej kiczowatego, tandetnego, nie poręcznego, twardego i plastikowego wnętrza autka, nie widziałem :mrgreen: Serio. :mrgreen:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 sty 2011, 19:21 przez JawoR, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 19:38 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 13:32
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
JawoR, fakt nie powala plastikami w srodku ale da się utrzymać za MAŁĄ cenę tak jak ja w gazie 1,1 seździ się za grosze osiągi nie są powalające aleee póki co ja nie mam prawka a mama jezdzi w trasy max 50 km więc wystarcza :twisted:




_________________

Radek321 pisze:
ona, ze albo solowa, albo przyznam, ze ona by mnie rozwaliła... no a głupio mi było tak przyznać więc chyba w pon czeka mnie solówa z nia, kurde nie wiem czy brac kumpli zeby jak cos pomogli?

http://www.polskajazda.pl/Profil,Motowe ... port/73533




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 20:03 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Jacek987 pisze:
Podaj mi przykłady innych naprawdę udanych dieslów z świata motoryzacji ;))

Diesel z Mietka beczki, stary niezawodny, 1mln km, to dla niego nie było wyzwanie. Co do nowych konstrukcji, to na pewno HDI IIgen. M47N/M57N BMW, naprawde mega udana jednostka, ale sprawdza się na CR, nie na VP(M47). DTI od Opla, choć nie na CR, też jest udaną jednostką, minusem są niestety małe osiągi :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 20:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2010, 15:04
Posty: 375
Lokalizacja: stąd
Pojazd:
Rowan pisze:
DTI od Opla


No nie zaliczyłbym silników DTI do udanych...




_________________

-Sprężyna Centralna Hebo Czarna +50%
-Sprężynki sprzęgła Hebo Niebieskie
-Malossi Multivar
-Rolki 6gr

eNeN pisze:
stosuj się do zaleceń mechanika po wymianie wydechu, a jeżeli go będziesz sam wymieniał, to pamiętaj, aby nie jeździć od razu z MAX, bo tłumik uszkodzisz.
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1578 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 79  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy