Dzisiaj jest 02 lut 2025, 8:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2008, 16:35 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Są różne mocowania.Jedne wchodza na wcisk w gumę,inne się przykręca śrubami :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2008, 17:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2008, 15:55
Posty: 69
Pojazd:
Któryś z tych gaźników podejdzie do kymco. Pierwszy jest od "peżota"

2

1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2008, 17:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2008, 16:46
Posty: 218
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
A jakie masz mocowanie gaźnika?




_________________

Gilera Runner 01r.

FORUM:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=12641

PJ:
http://www.polskajazda.pl/Profil,Gilera ... o,50/34693

Nasze Forumowe NK: http://nasza-klasa.pl/profile/20779204




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2008, 17:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2008, 15:55
Posty: 69
Pojazd:
Gaźnik z cylindrem mocuje sie śrubami :???:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2008, 17:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2008, 16:46
Posty: 218
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
Jeśli gaźnik montowany jst śróbami, to raczej oznaczony nr. 1 jeśli jest ten sam rozzstaw na mocowanie




_________________

Gilera Runner 01r.

FORUM:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=12641

PJ:
http://www.polskajazda.pl/Profil,Gilera ... o,50/34693

Nasze Forumowe NK: http://nasza-klasa.pl/profile/20779204




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2008, 21:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2008, 15:55
Posty: 69
Pojazd:
To mój mam nadzieję że ostateczny setup :razz:

Laser x-pro
Multivar
Malossi sport 70
Łożyska wzmacniane


Mam pytanie odnoście cylka - do kymco są dwie wersje malossiego : bez głowicy (bdj. 370 zł_ oraz z głowicą (420) - seryjna głowica pasuje. Którą kupić :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2008, 23:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Kup z głowicą. Zawsze większa głowica to nie seryjna :wink:




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2008, 23:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2008, 15:55
Posty: 69
Pojazd:
I kolejne głupie pytanie :roll: Czym się różni seryjna głowica od malossiego? Ona coś da w postaci, no właśnie co ona da :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2008, 9:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Według mnie nic nie da. Jak Twoja jest trochę scharatana życiem to możesz wymienić, ale np. do Polini Sport 70 seryjna pasuje, więc w Malossi jest pewnie to samo. Oceń stan swojej i zadecyduj czy wymienić.




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2008, 15:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
szaman0000, To jest dysza wolnych obrotów nie wiem czy wiesz...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2008, 20:57 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Co do dyszy 42, jest to seryjna dysza, blokująca skuter.
Zgadzam się, że cylek nieźle dostał po d..ie
Załóż większą dyszę i wyreguluj gaźnik, zobaczysz o ile wzrośnie ci przyśpiecha i v-max

Co do cylka, wg. mnie alu lepsze, pod względem chłodzenia, osiągów, wytrzymałości.
Oczywiście ma swoje minusy, trzeba pilnować temp.(po przekroczeniu krytycznaj granicy, niscal zaczyna się łuszczyć) i mieć dobrze wyregulowany gaźnik.
Jak ktoś dba polecam alu, jak chcesz latać na gumie, katować, kręcić bąki, palić gumę itp. polecam żeliwo.
Alu wytrzymuje dużo większe przebiegi niż żeliwo, ale niestety nie ma możliwości zrobienia szlifu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy