Dzisiaj jest 01 mar 2025, 6:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 22:53 
*

Rejestracja: 07 gru 2009, 22:15
Posty: 34
Lokalizacja: Zaw
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Czemu tak to ukrywasz jaki to motor ?? Jak chcesz pomocy to podaj wszystko rocznik itd. Bo tak w ciemno to można wiesz.


Heh, ukrywam to za dużo powiedziane. Silnik jest Am6 i to jest teraz ważne. Reszte myślę, ze sprawdze i przetestuje dobrze ;)
Zeby nie być takim tajemniczym, to juz zdradze. Motorek to Fantic Caballero 50 w (chyba) najlepszej wersji.
*chyba najlepszej ,poznieważ są dwie racingowe, a sam nie wiem czym technicznie się róznią.

A co z tym polskim zakładem do którego podałem link?
Czy ktoś z was lub waszych znajomych (tych z forum tez) zamawiał z tych sklepów typu Mieloch jakieś części z poza oferty z katalogu?




_________________

Kupię: - Hm cre50 SIX
Bete RR 50 Racing
Moja Dt:
http://www.youtube.com/watch?v=ePVeOntNoMY

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT_50/41065


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 22:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
BercikDT, tu większość zamawia z sklepu Mieloch, RP itp. dużo części w sklepie Mielocha nie jest wystawione, warto napisać i się dowiedzieć.. Sam Junior pisał że mają wystawione w sklepie 2tyś. produktów a w ofercie jest ponad 8tyś. czy jakoś tak. :wink:
Sprowadzać też sprowadzają.




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 02 sty 2011, 22:57 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 14:29 
*

Rejestracja: 07 gru 2009, 22:15
Posty: 34
Lokalizacja: Zaw
Pojazd:
Warunkami 'naturalnymi' dla wysilonych cylindrów są oczywiście wysokie obroty, jednak w pewnej formie treningu używam tej niższej partii, czy dla lepszego smarowania tloka zwbogacić mieszankę paliwową, czy jest to bez sensu? ;)
Ktoś wie coś na temat tego motorka? Może sam się czegoś więcej dowiem :p




_________________

Kupię: - Hm cre50 SIX
Bete RR 50 Racing
Moja Dt:
http://www.youtube.com/watch?v=ePVeOntNoMY

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT_50/41065




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 16:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Najlepsza dla silnika jest 15:1. Przy większej będzie się nagar tworzył i to też jest niezdrowe dla silnika. Jak masz świece kawę z mlekiem to jest ok.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy