Dzisiaj jest 24 wrz 2025, 23:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sty 2011, 21:55 
*

Rejestracja: 29 lip 2010, 20:48
Posty: 69
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Siema, mam skuter inca sprint odpowiednik colibra z silnikiem 4t mam włozony wariator malossi multivar, chce kupić cylinder airsala 80cc (chyba ze polecacie inny w nie duzej cenie) i w zwiazku z tym chce sie spytac czy bede musiał robić porting czy wszystko wytrzyma i czy bede musiał wymienic. Prosze o odpowiedzi pozdrawiam.I ile by mogł skuter wyciągnąc z tym cylindrem.

Tytułuj poprawnie tematy!!!

Nie ten dział
Revo


Ostatnio zmieniony 12 sty 2011, 22:19 przez DeLaHoya, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 14:59 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
No to tak.
Możesz śmiało kupować Airsal`a,jego dużą zaletą jest to,że jest z aluminium czyli odprowadza szybciej temperaturę.
Co wymienić...Cylinder,dyszę ok #92 to na początek.
Osiągi koło 75-80km/h zalezy od wyregulowania napędu i dotarcia.
W razie problemów pisz :wink:




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 15:01 przez Mattrack, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 21:37 
*

Rejestracja: 29 lip 2010, 20:48
Posty: 69
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
a czy prting bedzie potrzbny?? i jesli mam multivara to on coś da?? i czy wszystko wytrzyma ;p??




_________________

Kozaa96 pisze:
DeLaHoya, Dobrze mówisz :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 8:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
1.Nie będzie potrzebny,seryjna głowica pasuje
2.lepsze przyśpieszenie i v-max
3.wytrzyma spokojnie
:)




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 11:04 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Porting nie jest konieczny, ale przy airsalu trochę da na mocy gdybyś go przeprowadził.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 17:25 
*

Rejestracja: 29 lip 2010, 20:48
Posty: 69
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
napewno airsala czy naraku bo teraz niewiem niektórzy mowia tak a inni tak prosze o pomoc




_________________

Kozaa96 pisze:
DeLaHoya, Dobrze mówisz :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 17:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:36
Posty: 449
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Imię: Tomasz
Airsal wykazuje większą moc od naraku i jest o wiele tańszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 17:52 
*

Rejestracja: 29 lip 2010, 20:48
Posty: 69
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
a ja własnie słyszałem ze naraku mocniejsze i głowice jeszcze dają




_________________

Kozaa96 pisze:
DeLaHoya, Dobrze mówisz :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 17:58 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Witam.
Ja bym jednak postawił na naraku, wiem że airsal jest mocniejszy ale jeśli go zatrzesz to bedzie kaszana bo nic juz z nim nie zrobisz. Zaleta naraku jest to że jest żeliwny czyli można zrobić szlif. Kolega mial 80cc naraku z tłokiem 49mm i powiem ze latało to super. Ja w swoim kolibrze mialem 72cc i nie moglem go dogonic a setup mielismy prawie taki sam : )




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 18:43 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Naraku daje głowice tylko do najmocniejszego zestawu który jest trzy razy droższy od airsal'a. Niby jaki tłok założy jak zrobi szlif w 49mm? Poza tym w naraku 52mm nie zrobi szlifu bo są za cienkie ścianki. W alu też zrobi szlif po prostu jest on nie opłacalny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 18:52 
*

Rejestracja: 29 lip 2010, 20:48
Posty: 69
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
to jak w końcu airsal http://www.sklep.s-x-t.pl/cylinderairsa ... 3990_13992 czy naraku http://www.sklep.s-x-t.pl/cylindernarak ... 3990_13992 i pytanie do Ciebie John8walker jak jest z regulacją napędu i innych cześci i jaki bedzie v-max ??!! chodzi mi takze o praktycznosc zeby nie był za drogi w eksploatacji ...


Ostatnio zmieniony 14 sty 2011, 18:54 przez DeLaHoya, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 19:07 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Różnica w mocy jest miedzy tymi dwoma cylkami bardzo duża na korzyść airsal'a pamiętaj o tym że im mocniejszy cylinder tym bardziej obciążasz resztę podzespołów w układzie kobowo tłokowym nie znaczy to, że odpalisz i się rozleci tylko wszystko będzie się szybciej zużywało w porównaniu do tych samych części z seryjnym cylindrem. Musisz włożyć dyszę 90 i stożek. W napędzie rolki to zależy, jak chcesz żeby się wkręcał czy ma śmigać na niskich obrotach, czy na wysokich, może mają być niskie na starcie a wysokie przy wyższych prędkościach lub odwrotnie bo to też możliwe, albo prawie stałe. To bardzo szeroki temat nie da się tego tak sprecyzować. Można pisać i pisać.


Ostatnio zmieniony 14 sty 2011, 19:08 przez John8walker, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 19:10 
*

Rejestracja: 29 lip 2010, 20:48
Posty: 69
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
jak mozesz to podaj mi twoje gg to mi wszytsko wytłumaczysz..




_________________

Kozaa96 pisze:
DeLaHoya, Dobrze mówisz :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 14:59 
*

Rejestracja: 29 gru 2010, 12:01
Posty: 3
Pojazd:
od sb mogę dodać że jeżeli z tych dwóch to proponuje airsala ;] naraku to wg mnie shit jakich mało na tym świecie ;p ledwo zdążyłem dotrzeć bo i tłok pękł na środku a żeby było ciekawiej u kumpla wstawiliśmy w tym samym czasie też naraku takie jak u mnie i za kilka dni też tak sie stało jak u mnie. naraku=shit, proponuje airsal ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy