Dzisiaj jest 24 wrz 2025, 23:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 sty 2011, 18:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
elo tak jak w temacie mam strasznie dociśnięte sprzęgło i nie mogę go za cholerę odkręcić tu są fotki sprzęgła i kluczy :
Obrazek
Obrazek
jak próbowałem odkręcić to sprzęgło to kluczy aż wygięło a sprzęgło nawet nie drgnęło :cry: (a i mam pytanie dzwon i reszta mam na nich letnie luz to co możliwe ze coś jest uszkodzone ?)
A teraz to wariatora mam problem z seryjnymi rolkami "4.0g" tak jak by się zrobiły za duże i ciężko wychodzi ciężko wchodzą co morze być powodem ? a założyłem inne rolki 3,5g to chodz normalnie tez się zatną ale nie aż tak jak te ! :cry:
Pozdro All !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 21:55 
*

Rejestracja: 09 paź 2010, 7:34
Posty: 20
Pojazd:
Zwierzak,
A masz może klucz pneumatyczny? Ja u siebie odkręcałem i od razu poszło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Co do sprzęgła to najlepiej pneumatem odkręć.
Jak nie masz to spróbuj je troszeczkę dokręcić, a potem odkręcić.
Nie próbuj z waleniem młotkiem w klucz, bo się okładziny mogą kruszyć ( wiem to z własnego doświadczenia... )
Jak duży masz ten luz tylnym kole ?
A co do wariatora, to ślizgi w jakim są stanie ?

P.s Pisze się może, a nie morze :)

Edit.
Pierwszy raz odkręcania sprzęgła jest trudny, wiem..
Ale jakoś dasz w końcu radę.
Też miałem ten problem.
POWODZENIA BRACIE !




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 sty 2011, 21:57 przez Pniewus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 9:28 
Dokładnie jak mówi Pniewus, spróbuj je trochę dokręcić i dopiero potem odkręcaj :D u mnie tak poszło, bo jak brałem na siłę to aż ten wałek od sprzęgła się uginał i nic nie szło :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 10:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
ok Dzikie all ! dzisiaj poszperam przy sprzęgle :mrgreen: a z ślizgacz mają luz , właśnie mam zamiar kupić nowe ale nie wiem co jest z starym rolkami to tak wygląda jak by się zrobiły za duże :( a znowu te rolki 3.5g maja lepszy luz ale tez w nie które tez nie chodzą luźno :( to co wariator by się pomniejszył ? ( a i przerabiałem wariator !) Miał już ktoś taki problem ? Bo to nie problem kupić rolki ale wole się podowiadywać co i jak !
Pozdro All ! :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 12:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Co masz na myśli mówiąc "przerabiałem wariator"? Może rolki o złym rozmiarze kupiłeś.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 17:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
W znaczeniu ze rolki mogą przesunięcie się niżej nisz normalnie ! :mrgreen:
Sorki za nie wyradzać fotko ale chyba aparat był brudny :ups:
Obrazek tylko tutaj jeszcze nie jest przerobione ! bo nie robiłem fotek przerobionego :/
A wiec miał już ktoś taki problem z wariator jak ja ? :(
A teraz drugie pytanie bo udało mi się ściągnąć sprzęgło Ufff w końcu :mrgreen: ale tera mam inne pytanko bo jak ściągłem wszystko to takie coś :
Obrazek
To mam lekki luz :( w tez tak macie ? :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 17:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Pewnie przez to przerobienie Ci się rolki szybko psują.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 18:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Jak masz wał 16mm, to mogę Ci sprzedać seryjny wariator za 35 zł z rolkami polini 4,7g.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
No chyba tak dla jaj sobie nie przerabiałem wariatora by go potem wyrzucić i nowy kupić ! :mrgreen: Pniewus Dzięki za propozycje ale nie chce :mrgreen: a odpowie mi ktoś na to drugie pytanko ? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 23:43
Posty: 351
Lokalizacja: Zakroczym
Pojazd:
Luz musi być, niweluje ci go łożysko w pokrywie przekładni.




_________________

Wpadnij do mnie:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=47135

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 1:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2010, 18:57
Posty: 132
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Tak ciężko szło ściągnąć to sprzęgło ponieważ nie ściągnąłeś tej gumki.
A ona wszystko trzyma.
:P
PoZdRo :D
A co do tego wałka to też mam luz ale mały ,tak jak przedmówca łożysko w przekładni niweluje te luzy.
Jak dokręcacie kluczem pneumatycznym to radze uważać bo wczoraj przekręciłem gwint u siebie.Kompresor z 8 barami to nie zabawa. haha




_________________

[center]KEEWAY MATRIX
Obrazek
»Keeway Matrix HB«[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy