Dzisiaj jest 01 paź 2024, 18:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Swap na TPH.
Post: 14 sty 2011, 15:39 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
Witam otuż mój swap nie chce odpalić. Wszystko podpięte raczej dobrze. Jedna nie jasność to to iż chyba zielony kabel mam połączyć z białym a białego nie mam w instalacji w chinolu. Iskra jest paliwo jest ale nie odpala tylko tak pufa puf puf.. Nie wiem co jest, ziomek mówi że może uszczelki pod cylkiem i głowicą ale gdyby to było to wydaje mi się że nie miał by tak dobrej kompresji jaką ma. Okazało się że miał zepsute ssanie ale po naprawie dalej nie pali. Za trafne diagnozy daje pomógł x2 a kto mi pomoże tak na 100% to jestem w stanie piwo wysłać :>

Pozdro Rozyn...




_________________

ZiPp Freed.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 19:07 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Świeca mokra? Weź trochę paliwa do cylka daj i zobacz czy odpali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 19:29 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
Świeca raz mokra raz sucha. Nawet jak podleje pod świece to nie odpala.




_________________

ZiPp Freed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 19:51 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Membrany sprawdzałeś? Króciec cały? Lewego powietrza nigdzie nie ma? Jaka masz dysze? Gaźnik mniej więcej wyregulowany?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 23:07 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
AdikSR wbijesz do mnie na gg jak możesz 9367401..




_________________

ZiPp Freed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 11:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 13:24
Posty: 106
Lokalizacja: Chęciny
Pojazd:
No to ewidentnie jest coś z elektryką...
Idz do kogoś kto się na tym zna i będzie git.




_________________

P Y T H O N pisze:
podkręć lekko kompresję.


WEJDŹ.!
http://www.piaggioforum.com.pl

WEJDŹ.!
TKKJ.NET




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 12:07 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
ĆwIeKu pisze:
No to ewidentnie jest coś z elektryką...
Idz do kogoś kto się na tym zna i będzie git.


Nie masz pojęcia,a piszesz bzdury, jest iskra to jest dobrze. Mówiłem Ci coś przeczytaj post wyżej i mi odpowiedz na pytanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 15:52 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
Gaźnik nie jest wyregulowany ponieważ nie wiem jak to w 2T wygląda. Króciec raczej cały, powietrze lewe chyba dostawał od cylindra więc dzisiaj się tym zajmę i zmienię uszczelkę. Mam jeszcze kilka pytań co do tego silnika za jakieś 15-20min wkleję fotki poniżej. Nie wiem jak mębrany sprawdzić. A dysze nie wiem jakie są.




_________________

ZiPp Freed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 16:00 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Membrany sprawdź czy nie odstają płytki i weź zatkaj ręką króciec i zaciągnij się powietrzem powinieneś mieć spory opór jak będziesz się zaciągał.

To widzisz gaźnik pierw podreguluj, filtr powietrza masz założony? Weź wkręć śrubkę w gaźniku od powietrza na maxa i wykręć na 1.5 obrotu, obroty też trochę skręć. I tak powinien mniej więcej odpalić. Ale pełną regulację zrobisz jak już będzie normalnie odpalał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 16:46 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d6 ... d4a4e.html


To nie moje kartery, ale chodzi o zdj poglądowe tam gdzie zaznaczyłem w tej dziurze tam głębiej mam nalany klej jak by coś było zaślepione takim białym klejem co to może być??




_________________

ZiPp Freed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 16:52 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Jakiś syf pewnie się nazbierał, ja tam miałem pełno błota : ) Bo mam kartery akurat rozebrane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 17:02 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
Nie to jest ewidentnie klej. Co tam się znajduje? Coś ważnego?




_________________

ZiPp Freed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 17:29 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
No to sylikon możliwe ktoś za dużo naładował jak kartery sklejał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 17:50 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
Ale to jest w środku głęboko nie na wierzchu/.




_________________

ZiPp Freed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 17:53 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
No to co ... chłopie mam cały silnik w częściach w pokoju. Rozbierałem go sam dwa dni temu więc. Mówię tam nic nie ma o.O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 18:05 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
Ale to jest na boku karteru a nie na łączeniu.




_________________

ZiPp Freed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 18:13 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Dobra ja nie wyrobię... bez komentarza. Chłopie weź oddaj lepiej ten skuter do mechanika bo jak widzę że ty grzebiesz,a zielonego pojęcia nie masz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 18:50 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
Nie jestem zielony ale to nie jest na łączeniu karteru i mnie niepokoji




_________________

ZiPp Freed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Tam nic nie ma jak kolega adikSR, próbuje Ci przetłumaczyć . Być może karter był pęknięty i ktoś go pokleił. Zdjęcia nie dasz i myślisz,że każdy jest wróżką i wie po jakiego grzyba tam klej?



PS:
Rozyn pisze:
MoC zAbAwĄ pReNdKoŚcI pOdStAwĄ !!


PRĘDKOŚCI jak już ;)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 20:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Jak robił puf puf puf to 100% lewe powietrze, wymien uszczelke i jeszcze daj silikon... adikSR, a ty się tak nie denerwuj :) Każdy kiedys zaczyna przygodę z majsterkowaniem.




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy