Dzisiaj jest 17 sie 2025, 16:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sty 2011, 18:40 
*

Rejestracja: 29 lis 2010, 18:57
Posty: 43
Pojazd:
Mam pytanie do was czy zawsze tłok w cylindrze alu nicasil tłoczek z 1 pierscieniem musi tak lekko chodzic praktycznie bez zadnego oporu chodzi troche dziwne cylek był tylko odpalony i zaraz zdjety czyli nowy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 18:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Ja czułem różnicę w "kopaniu" między żeliwniakiem 50ccm a aluminiowym 50ccm




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
No właśnie chodzi o to w tuningowych cylindrach, o większej mocy od serii, żeby zminimalizować opory, jeżeli jest to jakiś patologicznie mały opór, to wszystko wyjdzie przy mierzeniu kompresji. Jeśli masz wątpliwości to podaj wynik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 22:08 
*

Rejestracja: 29 lis 2010, 18:57
Posty: 43
Pojazd:
w srode dopiero odpalam silnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy