Dzisiaj jest 02 paź 2024, 9:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 gru 2010, 13:42 
**

Rejestracja: 28 cze 2010, 17:47
Posty: 279
Lokalizacja: Siedlce/Biała Podl
Pojazd:
MAm takie pytanie czy dużo sie od siebie rużnią.Chodzi mi o utrzymanie, start, v-max,moc itp.
Co polecacie itp.




_________________

-Cylinder Hebo Manston Replica 70cc
-Wariator Polini Super Speed Kit (9R)
-Dzwon sprzęgła Tec CNC R
- Sprzęgło S6
-Zawór membranowy Stage6
-Wydech Yasuni R Black Edition
-Gaźnik Dellorto 21


Ostatnio zmieniony 10 gru 2010, 13:43 przez kepese, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 14:34 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
streetrace jest żeliwo a sport pro alu Ja bym sport pro wybrał ma lepsze odprowadzenia ciepła i zalicza sie do klasy mid-race




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 15:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
NRG-power pisze:
streetrace jest żeliwo a sport pro alu Ja bym sport pro wybrał ma lepsze odprowadzenia ciepła i zalicza sie do klasy mid-race

Dokładnie jak napisał kolega. Co prawda Sport Pro, jest droższy, ale warto za niego tyle dać. Mocą też przewyższa streetrace'a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 16:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
A teraz pytanie zależy ci na mocy v-max duże spalanie czy przeciętne spalanie i nie duże koszty paliwa? Zależy od stylu jazdy oczywiście :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 16:40 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Runner1993, te 2 cylki to nie seria trzeba się z tym liczyc coś czymś jak chcesz mieć frajde z jazdy to musi to swoje zjarać




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 16:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Wiem że to nie jest seria. Ale jak zapewne wiesz nie jesteś przecież laikiem :wink: S6 Pro łyknie sobie więcej co tu ukrywać choćbyśmy jechali tak jak na S6 Streetracie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 22:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Wybór należy do cb. Sport pro jak się zatrze to możesz go do kosza wyrzucić a w street race zrobisz szlif.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 23:23 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
RiderNRG, A tulejowanie Troche kosztuje ale zawsze coś jest




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 23:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 16:23
Posty: 370
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
co do startu... streetrace ciągnie od dołu i na dolnych partiach obrotów jest delikatnie mocniejszy od sport pro... ale za to sport pro na wysokich obrotach już pokona streetrace... ale wiesz jedno 2 pierścienie a drugie 1 pierścień, większe tarcie , mniejsze tarcie, gorsze odprowadzanie ciepła, lepsze odprowadzanie ciepła, żeliwo - szlifniesz.. alu-juz peszek...

bez regulacji nie ma rewelacji :wink:




_________________

Sprzedam wszyskie części do NRG P/G !!!!
"nie bądź taki prędki, uważaj na dętki :lol:"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 10:29 
*

Rejestracja: 24 sty 2010, 19:13
Posty: 165
Lokalizacja: Ciechomin/Warszawa
Pojazd:
ja bym brał streetrace mniejsze spalanie i co najwarzniejsze szlif mozna zrobic co do tulejowania kolego NRG-power, nie ma czegoś takiego cylinder aluminiowy jak straci kompresję to nadaje sie do kosza :)




_________________

gażnik dellorto 21
wydech malossi mhr team 2
wał stage6 HPC
filtr polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2010, 10:36 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
wojtek1582, Co ty gadasz!!! Można dać do tulejowania ale tulejowanie sporo kosztuje i bardziej jest opłacalne zakupienie nowego cylindra Ale nie mów że do śmieci moza wyrzucić zawsze coś jest jak masz znajomosci za 300pln tulejowanie załatwisz




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 19:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2010, 20:40
Posty: 6
Lokalizacja: Września
Pojazd:
Witam.
Osobiście wybrał bym s6 sport pro. Miałem do czynienia z oby 2 cylkami.
Sport Pro miałem razem z dellorto 17.5 i przy dobrej regulacji paliła około 4-4,5l(znam gościa któremu rox palił 7 przy tym cylku) ale ten cylinder nigdy mi się nie przegrzał nawet podczas dłuższych wypadów w słoneczne dni.
Streetrace miał znajomy i przy gaźniku serii palił mu 5l (oczywiście kwestia regulacji) i co kawałek zatrzymywał się bo mu się przegrzewał (wiadomo gaźnik seria) a jeśli chodzi o moc to nie miał szans...
Więc osobiście uważam że spalanie to kwestia wyregulowania, a sport pro jak by nie było jest wydajniejszy. Jeśli się robi mieszankę paliwa samemu i dba o sprzęt to nie ma mowy że się zatrze lub inne podobne rzeczy ;))
Pozdrawiam




_________________

APRILIA RS 125 TUONO:
Dellorto VHSB 34, Dyfuzor Arrow, końcówka Gianelli
Malaguti f12 Phantom: (sprzedany)
Cylinder Stage6 Sport Pro, Dellorto 17.5, Membranki Polini, Wariator Polini Speed Control, Pasek RMS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy