Dzisiaj jest 22 lut 2025, 20:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sty 2011, 14:13 
Zbanowany

Rejestracja: 02 gru 2010, 16:45
Posty: 70
Pojazd:
Siema a wiec moja aprilia kopci jak nigdy. I nie trzyma obrotow. robie mieszanke 20ml na 1litr paliwa. przyznam ze wczoraj zakryłem dzire po kompresorze i niechciiała odpalic ze starteraa. odpaliłęm z wiertarki i odpalałą juz. pojezdziłem z 15min wszystko ok trzymała obroty i wgl. skonczyło mi sie paliwo wiec dzis pojechałem na cpn kupiłem 4litry i wlałem 75ml oleju. Odpaliła odrazu . przejechałem sie gdzies ze 2km zgasiłem niechciała odpalic. i nietrzyma obrotow. Pomocy!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 15:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Nie wiem czy wiesz ale dałeś za mało oleju, kopcić mogła od mieszanki paliwo-powietrze(źle wyregulowany gaźnik) zresztą za ciepło też nie jest to i kopci mocniej. Niepokojące jest to że po zgaszeniu nie chciała odpalić, może się przytarł :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 15:23 
Zbanowany

Rejestracja: 02 gru 2010, 16:45
Posty: 70
Pojazd:
dlaczego niby?? jak tzn napisalem 75 ale dałem 82 czy 3 ale niepokiło mnie i dolałem paliwa ze 200ml.a odpaliła z wiertarki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 17:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Przy pęknięciu pierścienia nie zawsze, ale w niektórych przypadkach skuter zaczyna kopcić. Żeby to wykluczyć musisz się zabrać za regulowanie gaźnika, i możesz jeszcze przeczyścić świecę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 17:55 
Zbanowany

Rejestracja: 02 gru 2010, 16:45
Posty: 70
Pojazd:
Regulować na odpalonym?



Zdanie zaczynamy z dużej litery
Pisz po polsku !
Revo


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez luzik, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 21:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
luzik pisze:
Regulować na odpalonym?

Rozgrzej silnik, czyli niech pochodzi z 5 min na wolnych, możesz trochę przegazować lekko i zacznij regulację. Na odpalonym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 7:49 
Zbanowany

Rejestracja: 02 gru 2010, 16:45
Posty: 70
Pojazd:
tylko niech odpali najpierw;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 9:55 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
Sprawdź jeszcze kompresje ciśnieniomierzem , jeżeli nie masz to odkręć świece wsadź palec w miejsce świecy i kopnij kilka razy. Jak poczujesz taki uderzenie w pale tzn że jest.
Możliwe jest też że ci pierścień zjadło .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 16:27 
Zbanowany

Rejestracja: 02 gru 2010, 16:45
Posty: 70
Pojazd:
kompresja jest dobra. a czy to moze miec cos wsppolenego z ze złym paliwem np??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 19:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Oczywiście trochę paliwo 'mieszane' z wodą, jak to na niektórych stacjach jest i już więcej dymu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 19:22 
Zbanowany

Rejestracja: 02 gru 2010, 16:45
Posty: 70
Pojazd:
a czy moge dolac denaturatu||




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 21:55 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
nie ponieważ jest suchy i możesz engina zatrzeć :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
kiedyś nalaliśmy z kumplem denaturatu ok 30 ml do paliwa do batavusa na pedału

zapierdzielał nieźle

potem pękł pasek

i dostał takich obrotów że wał w pół pękł

nie polecam takich eksperymentów

jak nie jesteś pewien paliwa to ściągnij do 0 z gaźnika i baku i pędź na stacje po kilka litrów świeżego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 23:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
na dobrych stacjach ( ja uważam za taką Orlen) raczej nie mieszają paliwa z wodą, zależy gdzie zalałeś, na shelu też podobno dobre paliwo jest.
jedynie może być możliwość że w zbiorniku na stacji było mało paliwa i się woda skropliła jakimś cudem i taki efekt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 12:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2010, 23:58
Posty: 57
Pojazd:
ja miałem podobnie. nie chciał odpalać a jak juz załapał to wolne obroty były na full manetce. bez tego gasł. kompresja była 5. wsadziłem nowe pierścionki i jest git :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 16:50 
Zbanowany

Rejestracja: 02 gru 2010, 16:45
Posty: 70
Pojazd:
to chyba jednak przez gaznik;/ zobacze jeszcze bo wczcoraj zwiszkszyłem dawke iglicą i odpalała. ale jak ciepła tzn jak za 1 raz odpali to juz pali. jak ciepła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 18:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
Tak, przeczyść gaźnik bo ja kiedyś miałem identyczne objawy. Zalałem na jakiejś "wiejskiej" stacji i jakiś syf musiał się dostać do gaziora. Przeczyściłem wszystko w benzynie i jest git.




_________________

http://polskajazda.pl/Profil/40440




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 18:24 
Zbanowany

Rejestracja: 02 gru 2010, 16:45
Posty: 70
Pojazd:
ale jak zimna dlaczego nie chce palic||




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 18:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
luzik pisze:
ale jak zimna dlaczego nie chce palic||

Gaźnik wyregulowany? Ssanie masz włączone/podłączone przy odpalaniu ? Jak nie to spróbuj kopnąć na wyłączonym zapłonie z 5 razy, a później przekręć kluczyk i powiedz czy zapaliła za pierwszym. Musisz wyregulować gaźnik po zimie, bo teraz nie masz takiej temperatury żeby to zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 18:47 
Zbanowany

Rejestracja: 02 gru 2010, 16:45
Posty: 70
Pojazd:
aha ssanie mam wyjete. ale gaznik ma coś wspolnego ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy