Dzisiaj jest 15 lis 2024, 4:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 19:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Według mnie to lekka przesada z wyskakiwaniem z tymi oporami toczenia, przecież opona w skuterze jest pół okrągła, więc powierzchnia styku też nie jest duża, inaczej wygląda to w quadach, samochodach etc, kiedy mamy prawie cała oponą powierzchnię styku. Ja w starym skuterze nie za uwarzyłem różnicy, seryjnie było 100, wsadziłem na tył 120 i v-max ciągłe był ten sam, tak jak przyśpieszenie.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 19:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
pumba10022, dokładnie..I to jeszcze kolega mówi,że różnica 10kmh :shock:
Miałem 120 i 130 w nrg i żadnej różnicy nie było...




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 19:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
w samochodzie tak a w skuterze często widać gdzie opona dotyka asfaltu :P jest pasek 3cm na środku a boki czyste.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 19:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Dobra ja mam swoje doświadczenia i wy swoje, ja jednak zdania nie zmienię w skuterze też można odczuć różnicę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 10:09
Posty: 180
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
Polisa, to jak masz takie doświadczenie jak zaprezentowałeś to współczuję. :lol:




_________________

Razorek pisze:
No tak, na dupie sobie mogłeś to ssanie przykręcić. Ogarnij je w innym miejscu.

http://polskajazda.pl/Profil,Yamaha,Jog ... S_50/70757




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 14:23
Posty: 192
Lokalizacja: Nowe
Pojazd:
zgadzam się z Polisa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 19:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Też kiedyś słyszałem tak jak mówi Polisa że pogarsza się v-max ale nie chciało mi się wierzyć i zgadzam się z Pumba10022




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 19:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2010, 19:49
Posty: 232
Lokalizacja: www.TKKJ.net
Pojazd:
Hmm jak dla mnie po moich przeżyciach doświadczeniach .... skuter na cieńszych oponach jest szybszy od tego który ma szersze opony . A co do wielkości to nie zgadzam się z tym że czym większe opony tym szybciej jedzie ...




_________________

DrivterGSI1 pisze:
Tak jak mówi kocur191

Muszę się z tym zgodzić, Kocur ma zawsze rację, no prawie zawsze :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
kocur191, to znaczy jakbysmy porownywali kola 10 cali i 20 cali to roznica by byla




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 20:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 10:09
Posty: 180
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
kocur191, pojeździj BMX a potem pojeździj na dualu :P




_________________

Razorek pisze:
No tak, na dupie sobie mogłeś to ssanie przykręcić. Ogarnij je w innym miejscu.

http://polskajazda.pl/Profil,Yamaha,Jog ... S_50/70757




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 20:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Mozna obliczy jezeli obwod kola byl by wiekszy o 10% to skuter moze jechac te 10% szybciej (zalezy tez od przelozen) a szerokosc opony wplywa bardzo minimalnie.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 20:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Ludzie my to porównujemy opony np: ze 120 na 130...A nie tak jak w autach..
Ze 120 na 130 powierzchnia styku z ziemią może być nieznaczna..
Owszem w E30 gdy założyłem z bratem alu 17 i lacie ze 195 na 235 to miała gorsze zebranie ale v-max wzrósł o 10-12kmh..
kocur191, to dlaczego kolaże nie jeżdżą na bmxach?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 20:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
no wiadomo im koło ma większą średnice tym szybciej pojedzie bo jeden obrót koła pokonuje więcej
a opory toczenia nie zminiają sie prawe wcale nawet tego sie nie odczuje bo opona nie jest szersza tylko ma wiekszą serednice

tak samo mówicie ze jak sie miało 120 i załozyło 130 to wolniej jedzie a opona jest o 10mm większa tylko to prawie różnica nie zauważalna




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 20:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Dobra inny przykład,
MAM ROWER DO DH(Downhill) Miałem opony 2.3 założyłem 2.5 I O WIELE CIĘŻEJ MI SIĘ JECHAŁO JAK I RÓWNIEŻ JECHAŁEM WOLNIEJ.
Ja już się więcej w tym temacie nie wypowiadam.
kuki351, W d*pie byłeś i gó*no widziałeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 20:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Polisa, również mam w swoim rowerze opone 2.3 ..Jeździłem u kumpla na 3.0 i różnica była nie wielka..No i opona roweru dotyka prawie całą powierzchnią ziemi a nie tak jak w skuterze :)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 21:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Aha.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 21:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 10:09
Posty: 180
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
Polisa, jak 3 lata masz to ta różnica 0.2 to dla ciebie dużo.




_________________

Razorek pisze:
No tak, na dupie sobie mogłeś to ssanie przykręcić. Ogarnij je w innym miejscu.

http://polskajazda.pl/Profil,Yamaha,Jog ... S_50/70757




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 22:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Polisa, Niestety nie masz racji.W skuterze tak jak w ścigaczach opona nie dotyka całą swoją powierzchnią asfaltu tylko środkiem,najwyższym punktem.Po zmianie z 120 nawet na 140 nie odczujesz żadnej różnicy,ani spadku ani wzrostu vmaxu.W Twojej teori mogły występować czynniki zewnętrzne typu.Mniejsze ciśnienie w oponie co już zmienia parametry,ukształtowanie terenu(choc to raczej nie) i wiatr.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 22:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2010, 19:49
Posty: 232
Lokalizacja: www.TKKJ.net
Pojazd:
krzysiek39, jestem po stronie Polisa, bo uważam tak samo jak on . Ja w lato jeździłem na rowerze z 3.0 ale po dłuższym czasie czułem że się szybko meczę a więc zmieniłem na 2.0 . i była ogromna różnica więc nie (piep*****) że nie ma różnicy

Temat do zamknięcia ...




_________________

DrivterGSI1 pisze:
Tak jak mówi kocur191

Muszę się z tym zgodzić, Kocur ma zawsze rację, no prawie zawsze :wink:


Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, 22:43 przez kocur191, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 22:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
kocur191, nie porównuj rowera do motoru!! Rower dotyka prawie całą powierzchnią ziemi..Skuter tylko środkiem...




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy