Dzisiaj jest 24 wrz 2025, 21:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: cylek 50 ccm3
Post: 19 sty 2011, 12:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
witam w moim cylindrze odczuwam że puchnie tłok, podczas jazdy w lecie miałem przypadki że zamulało mi skuter i po chwili zaczął sam hamować aż sam gasł po kilku minutach odpalał,
chciałbym kupić jakiś porządny cylinder 50 ccm3,
czy ten jest dobry ??
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... ba596bd518
czy może lepiej wymienić tłok w moim cylindrze na np. vetrex zrobić lekki plan głowicy i powiększyć okno wydechowe?
dodam że w seryjnym cylku mam kompresję wzorcową sam mierzyłem, no i odpala od 1 kopa,
czy w cylindrze tec tłok jest dobrej jakiośći? i czy warto przed zmainą cylka zrobić plan głowicy?




_________________

Honda NSR 125 <3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 12:31 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 13:34
Posty: 78
Lokalizacja: Zendek
Pojazd:
Cylinder Tec HQ 50cc
hm, ja bym wolał troche dorzucić jednak i kupić cos Hebo, bo u mnie sprawdza sie niesamowicie dobrze, 3tys km bezawaryjnie i nic sie nie zapowiada złego..




_________________

Keeway Matrix

Wydech: Yasuni Z
Wario: Malossi 2000
Pasek: Stage6
Cylek: Hebbo 70ccm
Gaźnik: Dell'orto 21mm - Stage6 Racing
Sprzęgło: Polini 2G Evolution II
Wał korbowy: Top Racing Evolution NG
Zawór membranowy: Tec Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 12:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
ja nie chce 70 ccm bo łożyska do zmiany albo nawet i wał i dużo kasy interesuje mnie 50 ccm bo osiągi są zadawalające :D




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 13:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
To aby się nie grzał wstaw mu większy gaźnik..Wyreguluj go odpowiednio!To są przyczyny grzania..Bo co za sens zmieniać cylek z idealną komresją?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 16:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
DrivterGSI1, mam większy gaźnik 17.5 mm, wyregulowany super,
jak jadę w chłodniejszy dzień to idzie jak głupi ale np. na wakacjach gdzie jest gorąco to po kilkunastu km słabnie o go tak przerywa zamula, dolewam nawet trochę oleju do paliwa żeby polepszyć żywotność i chłodzenie a co do osiągów to super lata przyśpieszenie ma równe i bez dziur wyrywa niemalże i też szybki jest jak na mój set up ale jak w upalny dzień się nagrzeje to jest trochę gorzej :(




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 17:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Jaki jest kolor świecy?Być może masz źle wyregulowany gaźnik i to jest przyczyną grzania się...




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 18:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
świeca koloru kawa z mlekiem bez nagarów,
gaźnik ustawiony na pewno dobrze bo ładnie wchodzi na obroty i dobrze z nich schodzi nic nie dławi nic nie przerywa no i skuter nie dużo mi pali bo ok 3.5 - 3.7 l w mieście a na trasie nawet 3.3 l.
na sezon może zmienię tłoka na firmowy i się zobaczy :D




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 18:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
A nie spuchnął Ci podczas docierania?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 18:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:48
Posty: 258
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
Tez tak mialem, w poprzednim skuterze...( w 4T ) wymienilem dyszę glowną, wyregulowalem go, oczyscilem filtr powietrza, zmienilem olej. przez ok 1000 km bylo dobrze potem zaczelo sie to samo gaznik do wymiany poszedl bo po kompletnym rozebraniu okazalo sie ze w bezynie zdarzaly sie kropelki wody, do gaznika wymienilem tlok na chinska podrubkie no name i potem cykal bardzo dobrze mial wiekszy v-max o 5km. Jesli bys wsadzil cylinder 60 cm3 to nie stanie sie nic!! bedzie tylko odrobinke wieksze zuzycie walu oraz lozysk, a mocy doda dosyc sporo.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=873390#873390


Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 18:56 przez mateu126, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 16:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
DrivterGSI1, ja go nie docierałem bo kupiłem jak miał przejechane ok 1600 km.
a teraz ma ponad 6000 km,
na wiosne kupię nowy tłok np. Meteor i zrobie porting od razu.




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Ja posiadam ten tec hq i polecam. A co do grzania to dolej troche oleju wiecej i po sprawie.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 21:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Miałem to samo co ty xD Lepiej uzbieraj na nowy cylinder jakiś Stage6 70ccm Street Race. Bo ja musiałem tłok co trochę wymieniać co jakieś 200km bo puch mi i nawet siły jechać nie miał




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "


Ostatnio zmieniony 22 sty 2011, 21:27 przez Yarox15, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 16:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
no ale to wtedy łożyska do zmiany na wale a nie chce ryzykować,
mi ta moc wystarcza tylko ten tłok :(




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 19:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
zawada123, to go wymień i nie będzie puchł:)Tylko wsadź jakiś dobry i dobrze go dotrzyj:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy