Dzisiaj jest 24 wrz 2025, 19:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sty 2011, 23:24 
*

Rejestracja: 19 sty 2011, 22:58
Posty: 6
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Pojazd:
Witam, jestem posiadaczem skutera marki Ferro 803-2 Jest to skuter na podzespołach identycznych jak zico sipp symply ( są prawie identyczne ) Skuter jest fabryczny w całości, nic nie tuningowane. Chciałbym się wziąść za tuning, ale lekki:) Większy cylinder odpada, myślę nad wariatem lub Wydechem, a mianowicie Leo Vince ZX. Muła ma na począku, tak do 10 km/h potem chwyta moc. Co z tym zrobić ? Bo ogólnie fajnie chodzi. Tylko na początku muł.;/ Zapomniałem dodać, że v-max wynosi 75 km/h. Nie wiem czy taka info się przyda ale zamieszczę ;] Chciałbym żeby leciał 85-90 km/h. Jest to możliwe na seryjnym cylindrze ? Doradźcie i wyraźcie swoją opinie :)


Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 23:27 przez Jose, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 0:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
Ja bym Ci osobiście polecił kupić Yasuni Z, zamiast ZX-a. Potem kup wariator ale nie jakiś WM Motor, tylko typu Polini, Hebo czy Malossi. Z góry mówię że nikt Ci nie powie jaki jest najlepszy bo każdy z tych jest idealny i poprawi osiągi.

Muła możliwe że usuniesz jak wymienisz wydech, ewentualnie delikatnie go wyregulować... :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 13:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Muła poprawisz wstawiając twardsze sprężynki sprzęgła..
Podstawą tuningu to wydech,następnie wariator...




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 13:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Dokładnie tak jak pisze DrivterGSI1, Najpierw kup wydech potem wariator , i tak jest zima więc nie jeździsz (nie musisz regulować) potem kupisz sobie centralkę sprężynki jakieś rolki do regulacji i na sezon wyregulujesz :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 14:22 
*

Rejestracja: 19 sty 2011, 22:58
Posty: 6
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Pojazd:
Dzięki za doradztwo :P A Jeszcze chciałem wiedzieć, napisałem w temacie ale nikt jakoś nie raczył odpowiedzieć czy na seryjnym cylindrze jest możliwość żeby jechał około 90 km/h ?? Proszę o wyrozumiałość jak coś, jestem zielony w takich tematach :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 14:24 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Jose, to jest 4 t? Hmm no jeśli wymienisz inne podzespoły i dobrze wyregulujesz to całkiem możliwe;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 15:00 
*

Rejestracja: 19 sty 2011, 22:58
Posty: 6
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Pojazd:
Nie, nie :) To jest 2t. Ja promuje 2t ;) Sorka zapomniałem tego dodać ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy