Dzisiaj jest 01 gru 2024, 10:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sie 2010, 9:17 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 13:43
Posty: 8
Pojazd:
Witam, chciałbym wprowadzić małe zmiany do swojego skutera, tak aby poprawił się jego vmax oraz przyspieszenie. Skuter jest w pełni odblokowany prędkość maksymalna 76 km/h mierzone na rolkach. Skuter ma być do dojazdów do szkoły oraz do pojeżdżenia po mieście, czasem jakaś dłuższa trasa. Kwota jaką planuję przeznaczyć to 1500zł. Jestem otwarty na wszystkie propozycje!

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 9:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:42
Posty: 37
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
Dla mnie wybór jest prosty:
Stage6 sport pro 70cc
Tecnigas RSII/ Yasiek C16 jak starczy mamony, zawsze są używki
Dellorto 19mm
Potem jak dozbierasz kaski to zabierz się za napęd, ja podałem droższą opcję ale tu osiągi będą z pewnością fajne ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 14:20 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 13:43
Posty: 8
Pojazd:
Altay, ale zmiana cylindra wiążę się ze zmianą wału i łożysk, no chyba że jakiś streetrace... A nad tłumikiem to myślałem nad jakimś stage6 ewentualnie Yasuni R. A i czy nie lepiej będzie najpierw zająć się napędem (sprzęgło, wario, przeciwtalerz, dzwon, pasek) i kupić tłumik a na przyszłe wakacje kupić cylinder, wał i łożyska? Wiem że bez cylka nie uzyskam dużej mocy ale myśle że z tych 5km do 8 wycisne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 14:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:42
Posty: 37
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
Są dwie szkoły, jedna mówi, że zaczynamy od cyla a druga, że na nim kończymy, ja osobiście najpierw nabyłem komin, wario, sprzęgło i dzwon, choć dziś tego załuję i polecam Ci na pierwszy rzut dać cylek, a jeśli wał w dobrym stanie to zmień tylko łozyska, szczerze powiedziawszy ja po 10kkm zmieniłem tylko łozysko korby i smigam :wink: Potem powoli sobie dokupisz napęd.
Druga rzecz, że wątpię w te 8 kucyków, teraz masz około 4,5, tłumik coś tam podniesie, napęd natomiast nie podniesie mocy, jedynie może sprawić, że będzie przenoszona bez znaczących strat na koło ;)
pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 14:43 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 13:43
Posty: 8
Pojazd:
Tuningował będe na wiosnę, więć dozbieram do 2000 do 2100, więc podaj mi zestaw który będzię jak najlepszy aby uzyskać jak największy vmax i przyspieszenie w tej cenie. łożyska i wał ma już przejechane 14000km, więc chyba czeka go wymiana ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 14:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:42
Posty: 37
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
Cylinder- zależy czego oczekujesz, jeśli jednak chcesz mieć dobre osiągi i przy tym zachować żywotność to najlepszy były sporcik, ew. tak jak wspominałem midrace. Cały setup jaki bym Ci mógł polecić to :
*cylek S6 sport pro
*dellorto 17,5mm/19mm
*wydech Yasuni C16 świetnie się spisuje przy tym cylku choć kręci kosmiczne obroty
*wał top racing evo + łożyska SKF teflon c4
*sprzęgło malossi mhr delta
*dzwonek wingcooler
Tyle Ci styknie, te wszystkie przeciwtalerze i inne buble uważam za zbędne ;)
pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 15:09 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 13:43
Posty: 8
Pojazd:
Przy cylku sport pro zostaniemy, bo chyba to najlepszy wybór. Co do Gaźnika to ich ceny mnie przerażają ale taki 17.5 mało używany za 200zł kupie. Wydech - Widzę że jesteś zwolennikiem yasuni ;) Tutaj chyba wybiore Leo Vince ZX. Wał, no właśnie nie musi być jakiś super, byleby był wzmacniany i wytrzymał obroty sportowego cylka ;) Sprzęgło zastanowie się pomiedzy s6 sport pro a tym malossi. Więc powinienem się zmieścic w 2000k ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 2:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
wał top racing evo ng
cyl malossi sport
gaźnik 17,5-19mm
wario - np top racing sv1 albo malossi multivar
leo zx




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 9:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2010, 14:05
Posty: 58
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Podam moze odrazu ceny czesci uzywanych :D
Malossi sport 70ccm Cylek wez lepiej nowy czyli cena nowego 550zł
Gaznik 19mm 150zł
Dzwon stage6 Win Cooler 100zł
Sprzegło stage6 torque control 200zł
wariator stage6 sport pro 150zł
Yasuni R 400zł
wał top racing evo 250zł
Wychodzi 1800zł


Ostatnio zmieniony 27 lis 2010, 9:03 przez Szyna32, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 22:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
w stalkerze seryjnie jest gaźnik 17.5, wiec na początek wystarczy większa dysza




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 9:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 17:00
Posty: 326
Lokalizacja: z domu
Pojazd:
Szyna32 pisze:
Podam moze odrazu ceny czesci uzywanych :D
Malossi sport 70ccm Cylek wez lepiej nowy czyli cena nowego 550zł
Gaznik 19mm 150zł
Dzwon stage6 Win Cooler 100zł
Sprzegło stage6 torque control 200zł
wariator stage6 sport pro 150zł
Yasuni R 400zł
wał top racing evo 250zł
Wychodzi 1800zł


popieram dobry setup




_________________

Tzr 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=252927

Keeway f-act swap od f12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 10:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2010, 14:05
Posty: 58
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Jak chcesz mieć jak największą moc do daj racinga :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 0:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
w stalkerze seryjnie u mnie siedzial WEBEL 12 więc zależy jaki egzemplaz




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 21:24 
*

Rejestracja: 20 cze 2010, 20:51
Posty: 172
Pojazd:
dokładnie w piaggio TPH siedzi również Weber 12mm - tak samo jak ty wymieniam części już niedługo na Hebo Manston Replice 70 cc, Yasuni R, Dellorto 19mm i wał top racing + łożyska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 2:19 
Zbanowany

Rejestracja: 26 sie 2010, 12:57
Posty: 269
Pojazd:
U kolegi w runnerze też jest weber 14mm to nie jest powiedziane ze w każdym z silniku p/g jest 17,5 niech lepiej sprawdzi jaki ma ,jak ma faktycznie 17,5 to dysza 85 mu styknie i może zostać przy 17,5.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy