Dzisiaj jest 29 lip 2025, 16:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: wario malossi
Post: 23 sty 2011, 10:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 19:31
Posty: 6
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Witam ! czy warto założyć sportowy wariator Malossi Multivar ? :) mam skuter Motobi Sprint I w pełni odblokowany :) chciałbym mu dać coś na v-max i przyśpieche:) a może coś innego wymienić ? doradźcie proszę ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 10:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
możesz zmienić wariator multivar jest prawdopodobnie najlepszy do 4t potem cylinder (te z allegro są dobre i tanie) no i możesz jakieś wałki rozrządu i te inne rzeczy z racingplanet/mielocha regulacja przekładni i jakoś to będzie wreszcie jeździć :D




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 12:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 14:23
Posty: 192
Lokalizacja: Nowe
Pojazd:
Multivar może na serii Ci jeszcze pogorszyć osiągi ale nie musi. Proponowałbym Ci zobaczyć jeszcze Top Racing NG.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 13:01 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Żaden sportowy wariator nie pogarsza osiągów jeżeli jest zamontowany i wyregulowany zgodnie z zasadami.

Wystarczy jednak źle zamontować, lub źle wyregulować i oczywiście osiągów nie będzie.
Ale wtedy to nie wina wariatora, tylko osoby montującej i regulującej.

Najlepsze wariatory to zdecydowanie Malossi, Polini, Hebo i Stage6. Tuż za nimi Top Racing w super cenie, Tec (idealnie taki jak Malossi) oraz Motoforce.

Do 4T Polecam Malossi lub Polini.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !


Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 14:08 przez Junior, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 13:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2009, 13:21
Posty: 153
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
Junior pisze:
Żaden sportowy wariator nie pogarsza osiągów jeżeli jest zamontowany i wyregulowany zgodnie z zasadami.

Wystarczy jednak źle zamontować, lub źle wyregulować i oczywiście osiągów nie będzie.
Ale wtedy to nie wina wariatora, tylko osoby montującej i regulującej.

Najlepsze wariatory to zdecydowanie Malossi, Polini i Hebo. Tuż za nimi Top Racing w super cenie, Tec (idealnie taki jak Malossi) oraz Motoforce.

Do 4T Polecam Malossi lub Polini.



Dokładnie, jak się ktoś nie zna to lepiej żeby komuś zawiózł i zamontował. Niby łatwa wymiana wariatora, ale już sobie gwint na wale troche zjechalem w minarelce.:/




_________________

SR Setup:
Top Perfomances due plus 70cc
Wariator Stage6 R/T!
Sprzęgło Stage6 torque control
Gaźnik 17,5 Tec. / tec 21mm
Yasuni C20 / leovince zx
Zapraszam do tematu z sr: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178790




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 13:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Co to Top Racinga to nie powiem złego słowa mam polini speed control i tego topa..Róźnica jest naprawde niewielka co do osiągów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 13:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Moim skromnym zdaniem tuning 4t powinieneś zacząć od cylindra z większą pojemnością. Nic w 4t nie daje tyle na osiągach i mocy co cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 13:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 14:23
Posty: 192
Lokalizacja: Nowe
Pojazd:
też mam polini speed controla ale powiem, że bez żadnych rewelacji ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 13:47 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Podstawą tuningu jest tłumik i wariator..Wtedy osiągi znacznie wzrosną..


Hmm to ja się wtrącę i zadam małe pytanko;)
Jak złożyłem wario Hebo NG to miałem tam jeszcze 2 podkładki..(Blokade nie zakładałem):P
No i wario nawet po regulacji nie dało mi nic a również nie pogorszyło:P Było idealnie tak samo jak na serii:)
Hmm i moje pytanie jest takie:Czy przez to,że założyłem 2 podkładki i tuleja stała się dłuższa to mogło to wpłynąć coś na to,że ono nic mi nie dało?..Bo tak się zastanawiam i nie mogę dojść do wniosku:P




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 13:58 przez DrivterGSI1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 14:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Jeszcze stage6 Sport pro jest dobry ;)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 14:16 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Zapomniałem o Stage6 wspomnieć :) Już zmieniłem posta :)

Ale do 4T nie ma Stage6.

Co do osiągów wariatora np Polini. Jeżeli źle wyregulujesz, lub źle założysz, to fakt osiągi będą kiepskie. Ale dobra regulacja to podstawa.

Np wariatory Tec: (w tej chwili niestety do 4T nie ma w magazynie) wg klientów dają w 2T do 20km/h prędkości przy dobrej regulacji!: http://www.sklep.mieloch.pl/product_rev ... ts_id=3309 To nawet Polini, czy Malossi tyle nie dają.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !


Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 14:17 przez Junior, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 14:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
Podstawą tuningu jest tłumik i wariator..Wtedy osiągi znacznie wzrosną.


W 2t tak. Natomiast w 4t tłumik daje nie znaczny przyrost mocy. Dopiero można odczuć coś przy większych pojemnościach. Tak jak pisałem z doświadczenia wiem że cylinder da najwięcej mocy, jest znacznie odczuwalna różnica w przyśpieszeniu oraz prędkości skuterka.


Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 14:25 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 14:41 
*

Rejestracja: 29 lip 2010, 20:48
Posty: 69
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Cytuj:
Podstawą tuningu jest tłumik i wariator..Wtedy osiągi znacznie wzrosną..
kolego tłumik w 4t ?? chyba nie tłumik to dopiero przy większej pojemności...a, co do tematu to jesli wariator to mulitvara ale radze Ci także zainwestować w dobry cylinder.




_________________

Kozaa96 pisze:
DeLaHoya, Dobrze mówisz :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 14:51 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Zapomniałem ,że to 4t:)

Hmm to ja się wtrącę i zadam małe pytanko;)
Jak złożyłem wario Hebo NG to miałem tam jeszcze 2 podkładki..(Blokade nie zakładałem):P
No i wario nawet po regulacji nie dało mi nic a również nie pogorszyło:P Było idealnie tak samo jak na serii:)
Hmm i moje pytanie jest takie:Czy przez to,że założyłem 2 podkładki i tuleja stała się dłuższa to mogło to wpłynąć coś na to,że ono nic mi nie dało?..Bo tak się zastanawiam i nie mogę dojść do wniosku:P

Odpowie ktoś?:P




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
jest łatwa odpowiedz :P wyjmij i zobaczysz , bo te podkładki są do regulacji , im tuleja dłuższa tym v-max mniejszy a ma skuter większego kopa i na odwrót jak jest krótsza. Musisz pobawić sie :/


Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 14:55 przez daro45, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 15:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
daro45, a czasem nie odwrotnie?:P




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 15:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
długa tuleja - przyśpieszenie, silny start
krótka - v-max i słabszy na starcie

ale wszystko zależy od tego ile sie skraca itp. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 16:24 
*

Rejestracja: 17 gru 2009, 14:06
Posty: 152
Pojazd: S1000rr , Pitbike 140RC-Z
DrivterGSI1 pisze:
Podstawą tuningu jest tłumik i wariator..Wtedy osiągi znacznie wzrosną..


Hmm to ja się wtrącę i zadam małe pytanko;)
Jak złożyłem wario Hebo NG to miałem tam jeszcze 2 podkładki..(Blokade nie zakładałem):P
No i wario nawet po regulacji nie dało mi nic a również nie pogorszyło:P Było idealnie tak samo jak na serii:)
Hmm i moje pytanie jest takie:Czy przez to,że założyłem 2 podkładki i tuleja stała się dłuższa to mogło to wpłynąć coś na to,że ono nic mi nie dało?..Bo tak się zastanawiam i nie mogę dojść do wniosku:P



Równiez dołacze sie do pytania ?????




_________________

Tłumik Yasuni R
Naklejki
Rolki 6.5 g
Nowy lakier
Głośniki
Spręzynki Czerwone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 8:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Powiem wam że ja też kiedyś dałem dwie podkładki do Multivara jako przedłużenie tulei i było bardzo źle pod względem v-maxu. Wario nic nie dało prędkości albo i pogorszyło, skuter jeździł w mega wysokich obrotach i spalanie wyraźnie poszło w góre. Ale zrywa z miejsca to miał jak nigdy ;) Potem dałem jedną pod zabierak i v-max sie poprawił, obroty się zmieniają w zależności od prędkości (wcześniej od razu max zaraz po ruszeniu) i ogółem teraz jestem bardziej zadowolony z osiągów. Tak więc jak komuś zależy na super przyspieszeniu to dwie podkładki na tuleje można dać ale nie można liczyć wtedy na lepszy v-maxik.
Co do juniora jeszcze, a wariatory Naraku? Podobno dośc dobre do 4t.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 9:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Cytuj:
wg klientów dają w 2T do 20km/h prędkości przy dobrej regulacji!:


Tym bym sie raczej nie sugerowal .Czytalem troche tych komentow do roznych czesci i naprawde czasem to sa historie wyssane z palca :wink:




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy