Dzisiaj jest 28 lis 2024, 4:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sty 2011, 12:26 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 15:59
Posty: 35
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Witam ja w temacie chciałem wam przedstawić moje kartery od roxa które będą siedziały w moim neosku. Pomaluj sam!!!;]

Malowałem kartery na

Biały połysk
oraz
Czarna perła . Oto zdjęcia :

* http://img153.imageshack.us/i/silnikneos.jpg/
* http://img253.imageshack.us/i/dsc00403h.jpg/
* http://img228.imageshack.us/i/dsc00399d.jpg/
** Cały silnik http://img340.imageshack.us/i/silniczek.jpg/


Rzeczy potrzebne do malowania :

-Papierki ścierne 120,360,
-Nitro rozpuszczalnik,
-Podkład do aluminium,
-Baze czyli kolor,
-Lakier bezbarwny,
-Pasta polerska,
-CHĘCI I DOKŁADNOŚĆ ORAZ CIERPLIWOŚĆ > ))

A więc tak :

PRZYGOTOWANIE DO MALOWANIA

1.Rozebrać silnik na części pierwsze tak aby żadne części nie przeszkadzały przy malowaniu

2.Następnie gdy już mamy rozebrane kartery trzeba je wyczyścić papierkiem

Na początku szlifowania można użyć wiertarki z kółkiem drucianym a pozniej użyć papierów niżej wymienionych :

- najpierw 120
- następnie 360
jeśli widać jeszcze duże ślady(rysy) pozostałe po papierze ściernym, należy użyć drobniejszego papierka . lecz też nie bardzo drobnego

3.Kiedy zdecydujemy ze nasz silnik jest już dostatecznie wyszlifowane należy okleić taśma malarską miejsca niemalowane,czyli takie miejsca gdzie nie może się dostać farba .

4.Gdy już nasze kartery są wyszlifowane i oklejone należy je dokładnie odtłuścić Np rozpuszczalnikiem nitro.

ODTŁUSZCZENIE!!! - jest bardzo ważna rzeczą ponieważ gdy ominiemy jakiś miejsce i farba się nie przyjmie będzie sie nie trzymała palowanego elementu w naszym przypadku karterów .

NO I PRZYSZEDŁ CZAS NA MALOWANIE


1.Nakładamy pierwszą warstwę podkładu do aluminium (cienko)po czym czekamy do wyschnięcia.

2.kiedy nasze kartery są już suche bierzemy papier ścierny 600 wodny i zdzieramy male niedoskonałości
(przylepione prusza itp).

3.Nakładamy drugą warstwę podkładu (dosyć cienko)
czekamy do wyschnięcia i powtarzamy zasadę papierkiem wodnym.

4.Gdy mamy już położony podkład i jest wysuszony bardzo dobrze nakładamy pierwsza warstwę koloru czyli bazy,następnie czekamy od 12 do 24 godzin na wyschnięcie ;]

5.Pierwsza warstwa położona to przyszedł czas na drugą ;].nakładając druga warstwę trzeba być dokładnym ponieważ to jest juz ostatnia warstwa .(chyba ze ocenicie ze trzeba położyć jeszcze jedna).Czekamy kilka godzin na wyschniecie farby .

6.kiedy nasza farba jest już całkowicie sucha nakładamy warstwę lakieru ( po wyschnięciu należy przeszlifować papierkiem 600 wodnym) .po czym nakładamy drugą warstwę i czekamy 24 h na wyschnięcie .

7Nasze kartery są już prawie gotowe .
teraz będzie nam potrzebna pasta polerska do lakieru która nada mu pełnego blasku ;]

Dziękuje za przeczytanie mojego tematu życzę miłej pracy i ladnych maszyn ;]




_________________

Śmierć jeździ szybko... Nie daj się wyprzedzić..



-Tłumiki
Giannelli

Posiadam cześci do Neosa i całe malaguti f10 na części


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 12:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Przydatny poradnik ale zdjęcia wrzuć przez taki kod [img]kod%20zdjęcia[/img]




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 12:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Ile jeszcze razy masz zamiar wrzucać ten swój poradnik żeby całe forum i nim wiedziało?
Matuszkowiak13 pisze:
kiedy nasza farba jest już całkowicie sucha nakładamy warstwę lakieru ( po wyschnięciu należy przeszlifować papierkiem 600 wodnym)

Bzdura, nie trzeba.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 13:30 
*

Rejestracja: 08 wrz 2009, 20:08
Posty: 70
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Z tym podkladem tez pojechales 5 razy pewnie nakladales i matowales nie? Raz nakladasz matujesz odtluszczasz i na to lakier




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 13:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2010, 20:51
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Rieju
Poprawiam po koledze foty.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tak to poradnik przydatny pozdrawiam :mrgreen:




_________________

wicherq94 pisze:
wornesz napisał/a:
jak zaproszę jakąś dziewczyne do domu i siedzimy w moim pokoju to co 15 min stary wbija ( tak nagle) z okrzykiem "KONTROLA ! " xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 18:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
czym to malowałeś ?




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
było malowane pistoletem




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 20:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Matuszkowiak13 pisze:
Baze czyli kolor,


Mała poprawka.
Baza to nie kolor. Lakier bazowy to lakier bazowy. Poczytaj troszkę o tym na necie bo nie każdy kolor jest lakierem bazowym. Może być biały akryl i biała baza a to zupełnie inne lakiery.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 23:21 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 15:59
Posty: 35
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
No więc o to chodzi ze to była biała baz




_________________

Śmierć jeździ szybko... Nie daj się wyprzedzić..



-Tłumiki
Giannelli

Posiadam cześci do Neosa i całe malaguti f10 na części




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 19:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Poradnik spoko, tylko jakbys zdj dodał a nie koledzy ratują ;)

I potrzebny jest podklad?
Czy w ogole nie bedzie trzymac?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 17:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
Jest potrzebny podkład gdy mam kartery wypiaskowane?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 17:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Xxwojtus123xX, Tak, trzeba dać podkład bo jedynym dogodzeniem po piaskowaniu jest to że wystarczy odtłuścić.


Ostatnio zmieniony 29 mar 2012, 17:25 przez capekpl1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 22:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Jeśli nie nałożymy podkładu ?
Tzn, wyszlifujemy, odtłuścimy, 1warstwa bazy i 2 warstwa bazy ?

Btw, klar wzmacnia lakier ? w sensie czy po nałożeniu klaru nasze kartery bedą odporne na uszkodzenia zewnętrzne ? [czy kolor nie bedzie schodzil]




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 16:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
1. Nitro jest tłuste i nie nadaje sie do odtłuszczania.
2.Jeśli nie nałozymy podkładu to wszystko nam moze odpasc
3. Bezbarwny zabezpiecza przed rozpuszczalnikami i promieniami UV a także nadaje połysk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 22:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Czyli wychodzi na to, że 2 z tych punktów ktore opisałeś już mam źle, odtłuszczałem nitro, i nie mam podkladu :|

* a tyle sie męczyłem z czyszczeniem tych karterów.

Pilnuj się!

@capekpl1:
Ok ;)

@edit2:
W takim bądź razie czym odtłuścić ? Jak nie nitro ? Może być benzyna lakowa ? albo ekstrakcyjna




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing


Ostatnio zmieniony 17 kwie 2012, 14:08 przez Tukan12, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 16:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2010, 13:12
Posty: 109
Lokalizacja: tarnogród
Pojazd: KTM Duke 125
Ja odtłuszczałem ekstrakcyjną :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 21:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 14:44
Posty: 547
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Aerox ;)
Tukan12 pisze:
W takim bądź razie czym odtłuścić ? Jak nie nitro ?

Najlepszy jest do odtłuszczania zmywacz sylikonowy.




_________________

Kingway corvette->Aprilia scarabeo->suzuki ts 80->Yamaha Aerox->Cagiva Mito 50

Wpadnij do Roxa :)
aerox-projek-2013-14r-jest-blackline-t366150-40.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 11:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Tukan12, Na praktykach zawsze robie to benzyną ekstreacyjną i jakos sie trzyma :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy