Dzisiaj jest 02 lut 2025, 9:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaki tłok
Post: 26 lis 2008, 22:51 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
Siema koledzy. Mam do was sprawe. Czy ktoś testował już te tłoki co się świecą jak psie jajca z allegro? Mam zamiar taki kupić http://moto.allegro.pl/item483643723_tl ... _lodz.html tylko nie wiem jak się będzie sprawował. Nie chce wydać dużo na remont bo i tak jeżdże coraz mniej, a przydało by się zrobić szlif i kilka kilometrów jeszze przejechać bez puchnięcia itp. Jeśli jednak ten tłok jest ze słabej jakości materiałów to można zastasować wobec niego tzw. gotowanie/smażenie. Czy lepiej kupić taki tłok za np. 100zł. Oryginalne vertexy odpadają najlepiej jakby się wypowiedział ktoś kto jeździ/ł na tym tanim. Pozdrawiam.

P.S I proszę nie pisać że nie warto go kupować tylko dlatego że jest tani i wg was musiały zostać użyte słabej jakości materiały.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2008, 23:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
ja mogę Ci sprzedać tanio nowy oryginalny tłok minarelli :P jeśli to nominał :>




_________________

SPRZEDAM PILNIE! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=786802206




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2008, 18:51 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
Niestety w tym sęk że potrzebowałbym tłok który ma 47,25. Seryjny cylinder i tłok nominalny posiadam jednak chce tego reanimować. Naprawdę nikt nic nie wie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2008, 23:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
uuu :( wiesz co, ja Ci mogę tylko tyle powiedziec (ale nie sugeruj się tylko mną) , że jeśli miałbym zamiar kupić taniej i nie miałbym kasy , nie krępował bym się chyba bardzo nad kupnem takiego tłoka... myślę , że takie przeciążenia jakie powinien to wytrzyma, ale to zalezy wszysciutko do jakiego setupa to wkładasz i jak to będziesz eksplowatował :) Gdyby to był totalny shit to by tego nie dopuscili do spredazy, moje zdanie :) ale wiesz nie sugeruj się mną zrobisz jak chcesz :) wszystko zależy od eksploatacji... ale osiągi bedziesz miał na bank słabsze :)




_________________

SPRZEDAM PILNIE! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=786802206




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2008, 16:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
Szczerze mówiąc to ten tłok to sobie możesz do komarka wsadzić :shock: widać, że producent oszczędzał na wszystkim. Tłok jest z odlewu i do tego nie dokładnie poddany obróbce - zainwestuj lepiej w Meteor'a (120zl) i wtedy masz pewność, że to będzie chodziło i wytrzyma tyle co powinien.

[ Dodano: Pią Lis 28, 2008 4:45 pm ]
EDIT: jeśli założysz ten tłok to niestety ale osiągi się pogorszą.




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2008, 16:47 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
To może ten ?
http://www.allegro.pl/item478807135_tlo ... i_itp.html

Poczytałem troche na necie o tłokach. Stwierdziłem że zrobiłbym niewybaczalny błąd kupując ten co podałem ponieważ dobrej jakości tłok powinien być koloru szarego matowego z widoczną strukturą(tak jak widać carbon z bliska). Przeanalizowałem dużo informacji o tłokach, szukałem o nich opinii. Niestety tłokowi meteora zdarza się za często puchnąć ponadto jest równie świecący jak ten co podałem, więc postanowiłem go również odrzucić. Jednak dalej nie moge sobie pozwolić na vertexa itp. więc górna granica oscyluje na poziomie ok. 100zł. Dlatego na dzień dzisiajszy wybrałem ten tłok z linka powyżej.

Być może sytuacja się zmieni, ponieważ będe dzwonił pytać się jeszcze o tłok który dają do zestawów power force. Nie zdarzyło mi się widzieć o nim negatywnej opinii w wresji chłodzonej cieczą. Puchł w powietrzakach. Gdybym jednak tego kupił ubezpieczył bym się w odcięcie zapłonu przy przekroczeniu bezpiecznej temperatury. Mimo to proszę o opinie czy kupić ten z linku czy oryginał power force.

Edit Czy opłaca sie kupić oryginalny tłoczek power forca bo jak się dowiedziałem on na 1 szlif kosztować będzie równe 100zł, przy czym potrzebuję także uszczelki. Czy uszczelki oryginalne minarelli będą pasowały pod głowicę? Głowica wygląda na identyczną jak seryjna tylko ma powierzchnię 47mm nic pozatym. Proszę o odpowiedź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2008, 17:33 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Kolega jak robił szlifa w NSR to kupił japoński tłok T.K.R.J za 100zł. bardzo dobrze wykonany zrobił już na nim 7 tyś. ale musze dodać żę czasami ta nsr'ka jest nieźle katowana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2008, 18:02 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
Niestety widziałem te tloki tylko do biegówek. A ty masz tego powerforce chłodzonego cieczą? Nie puchnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2008, 18:15 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Ja mam powietrzaka i narazie nie puchnie. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2008, 18:37 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
Aha, teraz zamierzam przed szlifem lekko w cylindrze kanały powiększyć. Wzorował się będe na Top performance 70 racing. Jeśli mi to dobrze pójdzie cylinder powinien przejść metamorfozę ze słabego sporta do midrace. Wszystko będzie bardzo dokładnie robione więc po skończeniu użytkownikom tego cylindra powiem co można zrobić żeby lepiej się latało a czego nie powinno się robić.

Pozatym honda 98 z tego co zauważyłem to do tego cylindra jest za gruba uszczelka papierowa. Po mierzeniu odległości tłok głowica wyszło mi 0.9-0.95. Gdy zastosowałem uszczelkę o grubości 0.3 pod cylindrem(seria 0.5) poprawiła mi się dynamika. Sprawdź u siebie bo ja bynajmniej byłem zadowolony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2008, 18:41 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Ja niemam w ogóle uszczelki, i mam nadodatek splanowaną głowice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy