Dzisiaj jest 01 maja 2025, 17:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sty 2011, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 17:44
Posty: 15
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Witam
Jest to mój pierwszy post na tym forum dlatego proszę o wyrozumiałość. Zanim opisze problem najpierw opisze trochę skuterek. A więc tak jak wyżej posiadam Benelli 49x i niestety w pobliżu nie ma porządnych mechaników dlatego wszystko robię sam. Na początku był zablokowany ale już szybko postanowiłem odblokować wario i v-max wynosił 60 km/h. Ale to jednak było za mało i doszedł tecnigas next-r. Wszystko było pięknie i ładnie skuter jedzie 80km/h silnik równo pracuje. Natomiast gdy skuterem jade na maxa to po jakimś czasie odcina się zapłon i zwalnia do 60km/h po czym samoczynnie powraca do 80km/h . Myślę że to wina modułu ale zanim kupię nowy chcę usłyszeć wasze zdanie. Proszę o szybkie odpowiedzi


Ostatnio zmieniony 22 sty 2011, 22:45 przez Benek49x, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 10:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
Według mnie to też wina modułu... Nie odblokowałeś go? Aha i zmieniałeś dyszę do tego tecnigas'a?? I regulowałeś napęd?


Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 10:43 przez Xxwojtus123xX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 10:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 17:44
Posty: 15
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Nie wiem jak odblokować moduł, w napędzie włożyłem rolki co były w zestawie ale nie było żadnej różnicy z porównaniem do seryjnych, ale przerywanie to chyba nie może być wina napędu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 11:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2011, 18:16
Posty: 61
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd:
jak przerywa to pewnie moduł ...




_________________

andrzej666




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 18:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
Mi właśnie przerywa przez napęd... Ja kupiłem LV TT i niewyregulowany 40km\h i się tnie :/
Wyreguluj pierwsze gaźnik porządnie :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 20:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 17:44
Posty: 15
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Gaźnik na pewno dobrze jest wyregulowany bo świeca kawa z mlekiem, ale pokombinuje jeszcze z tym gaźnikiem. Może się jeszcze ktoś wypowie???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 20:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Może być too blokada na module da się ja usunąć tylko przez kupno nowego :/ na wariatorze mogą być dwie blokady jedna to ta podkładka a druga http://images50.fotosik.pl/148/e8d03bdbf6d75260med.jpg lub na gaźniku Tuleja dystansowa nad przepustnicą albo mała dysza jest ! lub w filtrze powietrza zwęrzenie ! :P wiele jest blokad ! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 9:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 17:44
Posty: 15
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Dzięki, ale tej drugiej blokady na wariatorze nie mam, w filtrze powietrza jest rurka bo widziałem ale gaźnik jest czysty. Obetnę tą rurkę wstawię nową dyszę wyreguluje gaźnik, kupię nowy moduł i powinno być dobrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 15:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Najpierw zobaczy jaka masz dysze ! jak powyżej 68 to nie kupuj ! a z filtrem powietrza to utnij tylko zwężenie i tyle ! I tez nie którzy producenci dają tak aby skuter miał muła czyli złe dopranie : Rolek i Sprężyny Centralnej ! :/ Ale ja przekraczasz 70 km/h to moduł nie jest zablokowany ! najlepiej jak byś sprawdził to ! od jakiegoś kolegi pożyczył moduł i w tedy ! bo tak kupowanie na ślepo to się nie opłaca tylko kasę zmarnujesz ! :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 18:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 17:44
Posty: 15
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Kurcze no, jechałem jeszcze raz i specjalnie dawałem mu w d*pę przez jakieś 10 km i notorycznie zapłon co 3km jest odłączany zapłon(tak jakbyś przekręcał kluczyk), zawsze w ten sam sposób czyli jadę te 80km/h odłącza się zapłon przy 60km/h ;rzez 1 sekundę silnik da sygnał i dalej zwalnia do 50 po czym znowu jedzie normalnie i cykl się powtarza :cry: Dlatego wydaje mi się że jest raczej nie możliwe żeby to była wina napędu czy regulacji tylko raczej jakaś elektryka, ale to moje zdanie. A co do dyszy to w najbliższym czasie sprawdzę. Jak na razie mało osób się wypowiada, jak więcej osób powie że to wina złej regulacji to się za nią zabiorę :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 18:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2009, 14:13
Posty: 137
Lokalizacja: RZE
Pojazd:
A więc tak , mam dokładnie to samo , tzn:
1.Rozpędzam się do 60km/h
2.Mogę jechać 60km/h na pół manetki , ale jak odkręce do końca to tak jakby powietrza brakło albo inaczej go zdławiło
3.Brak reakcji na manetkę i zwolnienie do 45km/h
4.Od ~45km/h zaczyna reagować na manetkę i normalnie przyspiesz do 60km/h ale tylko na połowie manetki bo jak odkręce do końca to cykl się powtarza :roll:

Jestem prawie pewien że to moduł ponieważ ja mam wsadzony odblokowany ale ten najtańszy z allegro :/ , a poza tym mam całkiem inną końcówkę kabli i 5h dopasowywałem je do modułu metodą prób i błędów aż odpalił :P - ale to nie ważne

Ja mam zamiar na dniach kupić porządny moduł z pasującymi wtyczkami i napisze czy pomogło , bo silnik mam ten sam

Na 90% NIE jest to wina napędu !
Może gaźnika ale ja obstawiam elektrykę :wink:




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 91#2061751




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 18:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Benek49x to co opisałeś to jest 100% ze to jest wina zablokowanego modułu ! jak ci nie pozwala osiągnąć większej nisz 60km/h to moduł jest bloknięty :/ wiec kup nowy moduł i powiedz jakie masz osiągi :P Najlepiej z sklepu bo jak by się nic nie poprawiło to zawsze można oddać :P ( w sumie u cb nie mam zimy ? :mrgreen: ze sprawdzasz skuterek ile ciągnie ! :mrgreen: )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 21:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 17:44
Posty: 15
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Jest zima ale śnieg stopniał i nie mogłem się oprzeć :) Jak wcześniej pisałem skuter wyciąga spokojnie 80km/h ale w pewnym momencie(co 3 km) odłącza się zapłon zwalnia do 50 po czym znowu jedzie 80, jak jadę np. 75 to nie ma problemu. Natomiast BCpowers tobie nie wchodzi na obroty/albo coś :wink: a u mnie wszystko jest ok tylko po prostu taka irytująca usterka że zwalnia po czym znowu jest ok.


Ostatnio zmieniony 24 sty 2011, 21:06 przez Benek49x, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 21:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2010, 14:05
Posty: 309
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Wymień moduł na odblokowany...




_________________

Obrazek
LWG!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy