Dzisiaj jest 02 lut 2025, 9:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lis 2008, 11:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
Witam! Mam problem z wyregulowaniem aprili sr, chodzi mi o gaźnik. Założyłem cylek hebo manston replice i gaźnik 21mm metrakit, nie wiem co jest ale po dodaniu gazu nie spada na wolne obroty, a po obruceniu manetki do końca muli go. Co to może być? Jaka przyczyna?




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2008, 11:26 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
A jaką masz dysze w gaźniku??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2008, 14:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
mam dysze 85




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2008, 14:34 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Ja tak miałem jak dostawał zadużo wachy. Spróbuj dać mniejszą dysze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2008, 15:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Z tymi wolnymi obrotami to może być tak, że za bardzo jest wkręcona śrubka od regulacji położenia przepustnicy. Co do mulenia go na najwyzszych obrotach to daj mniejszą dyszę tak jak pisał Honda 98 lub może spróbuj go wyregulować ( gaźnik ).




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2008, 16:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2008, 10:31
Posty: 240
Lokalizacja: Teresin
Pojazd:
ja mam gaznik 12mm i dysze 90 do 30 idzie dobrze a potem do 60 jest dziura i potem trochę ciągnie czego to przyczyna?? na dyszy 80 było gorzej

[ Dodano: Sob Lis 29, 2008 4:17 pm ]
a i jak jest zimny to ciężko pali




_________________

Tecnigas next r
malossi multivar
dellorto 17.5mm
hebo 50%

Obecnie Honda ns1 :)
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NS1,80/67582




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2008, 16:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
z wolnymi obrotami to napewno nie przez śróbkę od przepustnicy wykręciłem ją maksymalnie prawie i dalej są wysokie, a mam pytanie czy to może być przez filter stożkowy bo ma poliniego air box




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2008, 17:21 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Nie to nie przez filter przy tym setupie ten filtr jest ok. Sprubój dać mniejszą dysze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2008, 17:23 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
malaguti70 pisze:
śróbkę od przepustnicy wykręciłem ją maksymalnie prawie i dalej są wysokie,
A regulację do kasowania luzu na lince masz poluzowaną :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 11:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
z linką jest dobrze chyba i wątpie żeby to była jej wina, silnik zpada z obrotów ale dopiero po jakimś czasie.




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 11:28 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Witam piszesz;manetka max muli go puszczasz gaz obroty wysokie; wyregulój skład mieszanki inaczej obroty biegu jałowego myśle że pokumasz o co biega




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 11:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
ok dziki za pomoc spróbuję wyregulować ale i tak chyba bede dysze musiał zmienić na jakąś inną bo coś ta regulacja na tej dyszy mi nie wychodzi




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2008, 18:47 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Jak coś to zmień na mniejszą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2008, 21:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
Koledzy wprowadziłem Was w bła, bardzo przepraszam, dysza główna w tym gaźniku to 65, to chyba zamała ta dysza a nie za duża i może przez to tak jest że jak się da cały gaz to go muli bo pewnie za mało benzyny dostaje




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2008, 21:24 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
O kurde taka dysza to takiego tunu, to się nie dziw zmień na 80 powinno być ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2008, 21:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
ok dzięki masz u mnie dużego plusa za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie nie na ten temat, jakie przekładnie polecił byś mi do mojego tuningu prosił bym o linki. Z góry dzięki i pozdrawiam!




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2008, 21:36 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Honda 98 pisze:
O kurde taka dysza to takiego tunu, to się nie dziw zmień na 80 powinno być ok.

Witam 80 to za mało dawaj 100 i reguluj iglica i skład mieszanki wyregulowany gazior to połowa sukcesu :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2008, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
mam następujące dysze 88, 105 i 108 może któraś da odpowiedni efekt jak nie to zamówie zestaw dysz i bede regulował.




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2008, 8:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 12:21
Posty: 1116
Lokalizacja: Miami
Pojazd: 5 jachtów w porcie 8 ferrari
Wsadź każdą dyszę i zobacz na której będzie jeździł najlepiej




_________________

razor99 pisze:
jedyne i słuszne auto to golf w dieslu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2008, 13:48 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Moim zdaniem ta 88 powinna być ok. A jakie masz nr. na seryjnej przekładni??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy