Dzisiaj jest 24 lis 2024, 7:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sty 2011, 17:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:34
Posty: 249
Lokalizacja: okolice Suwałk
Pojazd:
witam,mam okazje kupic kawasaki kxf 250 2010 :cool: , ale mam tez na oku 2011 :mrgreen: .czy wersja 2010 ma wtrysk :?: ,czy oplaca sie kupowac kxf 2011 tylko dla zawieszenia :?: czym się różnią ogółem te 2 maszynki? :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 18:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
kxf 250 z 2010 jest na gaźniku kheina :). Moim zdaniem po przesiadce z rieju i tak nie odczujesz zmian w zawieszeniu w modelu 2011, musiałbyś być zawodnikiem i jeździć jednym i drugim przez jakiś czas :).I tak spokojnie ustawisz pod siebie. Jednak ja bym nie polecał kupować kxf'a z kilku powodów, min. ma silnik suzuki z przed kilku lat, a nie była to zbytnio udana konstrukcja (albo mi się porypało z 450 :), chyba to był wątek z odlewaną skrzynią biegów). Znajomy przesiadł się z suzuki rmz'tki, wcześniej jeździł praktycznie wszystkim czym się dało z 250 i 450, ale nie zadowolony jest z tej kawy. Jak widzę budżet masz spory, także polecałbym Ci rmz 250 2010, ew. 2011 :) lub yzf 250 :). KTM ma b. fajne silniki, ale jest niestety drogi w serwisowaniu w wersji bez hom. ew. mógłbyś kupić exc 250 4t, :).

A co do przesiadki z 50'tki to tutaj akutar nie widzę problemu, rozumiem jakby chciał się przesiąść na 250 2t, albo 450, to wtedy byłoby to lekkie przegięcie, ale 250 4t jest dobrym wyborem na początek.
Jednak, jak to mówi stare porzekadło, na niczym nie nauczysz sie tak dobrze jeździć jak na secie :).




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html


Ostatnio zmieniony 25 sty 2011, 18:49 przez jedrula123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 23:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:34
Posty: 249
Lokalizacja: okolice Suwałk
Pojazd:
miałem juz ktm exc 125 1998 ale po 3 tyg opylilem go bo sie sypał.az tak walniety nie jestem ze na 450 :mrgreen: .jest tylko jedno ale ,bo moj tatausiek uparł sie na kawasaki bo jest zakochany swojej :? kawie w 800 i mowi ze to jest best firma.zgadzam sie z nim :D to różnią sie czyms jeszcze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2011, 1:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
jedrula123 pisze:
kxf 250 z 2010 jest na gaźniku kheina :). Moim zdaniem po przesiadce z rieju i tak nie odczujesz zmian w zawieszeniu w modelu 2011, musiałbyś być zawodnikiem i jeździć jednym i drugim przez jakiś czas :).I tak spokojnie ustawisz pod siebie. Jednak ja bym nie polecał kupować kxf'a z kilku powodów, min. ma silnik suzuki z przed kilku lat, a nie była to zbytnio udana konstrukcja (albo mi się porypało z 450 :), chyba to był wątek z odlewaną skrzynią biegów). Znajomy przesiadł się z suzuki rmz'tki, wcześniej jeździł praktycznie wszystkim czym się dało z 250 i 450, ale nie zadowolony jest z tej kawy. Jak widzę budżet masz spory, także polecałbym Ci rmz 250 2010, ew. 2011 :) lub yzf 250 :). KTM ma b. fajne silniki, ale jest niestety drogi w serwisowaniu w wersji bez hom. ew. mógłbyś kupić exc 250 4t, :).

A co do przesiadki z 50'tki to tutaj akutar nie widzę problemu, rozumiem jakby chciał się przesiąść na 250 2t, albo 450, to wtedy byłoby to lekkie przegięcie, ale 250 4t jest dobrym wyborem na początek.
Jednak, jak to mówi stare porzekadło, na niczym nie nauczysz sie tak dobrze jeździć jak na secie :).

Współpraca Suzuki z Kawasaki została zakończona w 2005, na 2006 już Suzuki miało własny silnik, a Kawa własny. Skrzynie, zawory sypały się w suzuki i kawie do 2005r. Później było spoko, Kawa jest podobno bardzo przyjemnym w prowadzeniu moto, z tego co pamiętam, to KXF w 2009r. był okrzyknięty jako najlepsza ćwiartka 4T tego roku. Ogólnie, to bierz 2010, tak jak mówił przedmówca, musiałbyś być porządnym zawodnikiem, żeby odczuć różnice.
jedrula123 pisze:
Jednak, jak to mówi stare porzekadło, na niczym nie nauczysz sie tak dobrze jeździć jak na secie :) .

Święta prawda, jeśli zmieniłbyś zdanie i chciał kupić setkę, to bierz SXa, nie mówię tak dlatego, że ja mam KTMa, tylko, że teraz tylko KTM udoskonala swoje setki :). Honda, Kawa i Suzuki już nie produkuje, a Yamaha wychodzi już tylko z nowymi okleinami, nie różni się praktycznie niczym od swoich poprzedników.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 sty 2011, 1:33 przez Borek96, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 12:56 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 19:41
Posty: 58
Pojazd:
a ja ci radze brac moto na gazniku a nie na wtrysku bo to droga sprawa jak sie posypie a wiadomo crossowki sa wysilone i wszystko szybko sie zuzywa. kawa spoko motor a co do wybuchow do 05r to powiem wam jedno "jak dbasz tak masz". kumpel ma wlasnie 05 albo 06r ale raczej 05 nie pamietam i jakos jezdzi nic mu nie wybuchalo, nic sie nie urwalo, poprostu dba o maszyne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 21:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
dexxam pisze:
a ja ci radze brac moto na gazniku a nie na wtrysku bo to droga sprawa jak sie posypie a wiadomo crossowki sa wysilone i wszystko szybko sie zuzywa. kawa spoko motor a co do wybuchow do 05r to powiem wam jedno "jak dbasz tak masz". kumpel ma wlasnie 05 albo 06r ale raczej 05 nie pamietam i jakos jezdzi nic mu nie wybuchalo, nic sie nie urwalo, poprostu dba o maszyne.

Ale w każdej chwili może mu to się stać, po prostu były wadliwe.
A i co do wtrysku, to strzeż się CRF 250 na 2010, był wadliwy wtrysk, benzyna z wtrysku mogła mieszać się z olejem w silniku, następuje gorsze smarowanie i zatarcie. Kilka osób już to miało i Honda nie ponosi odpowiedzialności za to.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 14:24 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 19:41
Posty: 58
Pojazd:
a takie gadanie ze byly wadliwe widac ze opierasz sie tylko na opinaich z internetu. wiekszoc wybuchow byla spowodowana tym ze nikt nic nie wymianial w tych motorach tylko jezdzil az padnie. bo jak juz 4t to mozna robic milion kilometrow. ludzie maja takie rozumowanie. a co do crf to moim zdaniem najlepszy motor tylko ofc na gazniku bo na wtrysku to nie wiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 21:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
50mt/h - zatarcie silnika, honda miała już kilka zgłoszeń, nie bierze tego na siebie, nawet na zagranicznych forach odradzają crf'ki 250 2010, bo był wadliwy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 15:30 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 19:41
Posty: 58
Pojazd:
nie wypowiadam sie nt nowej crf bo nie wiem. wczesniej pisalem o kxfie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy