Dzisiaj jest 27 lis 2024, 22:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cagiva Mito 125
Post: 14 cze 2010, 13:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:39
Posty: 425
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Witam.. Szukam tego motorku za granicą.. Ponieważ kumpel jeździ i mi sprowadzi.. Doradźcie jakich wad ( usterek ) można się najczęściej spodziewać w tym motorku..? Na co zwracać uwagę przed kupnem.. ?




_________________

Cylinder Airsal Sport 70cc
Bidalot S3R
Gaźnik Dellorto 17,5mm
Króciec Top Racing
Wał Top Racing NG
Łożyska SKF ( Stage 6 )
Wario Malossi Multivar
________________
SPRZEDAM VIVKĘ !!!!!!
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 13:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 14:59
Posty: 272
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Ale wiesz ze to ok. 180 leci :D No ja tam troche czytałem o tym motorku i mówią ze bezawaryjny. :PP Ale to zależy jak poprzedni właściciel o niego dbał. : ))




_________________

Sprzedam dużo częsci do Morini !

slawek0104 pisze:
pewnie przed jazdą za dużo konia waliłeś i skutki uboczne chyba wiesz że po waleniu trzeba odczekać 30 minut zanim wsiądziesz na motor.


Nie ma lipy ! ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 14:08 
najczesciej padaja cylki i nie mowie o tym modelu tylko o 125 ogolnie




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 15:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Ogólnie bardzo wyżyłowane silniki są w tych motorkach. Niby duża moc, ale eksploatacja bardzo droga.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 15:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 20:58
Posty: 153
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
motocykl jak każdy inny będziesz dbał to nie będziesz miał problemu albo jak trafisz na dobry egzemplarz to pojeździsz trochę

a tak generalnie jeżeli chodzi o części to jest ich dużo tylko trochę sprzedawcy za dużo chcą za nie




_________________

motorynka stella 3km ---> malaguti f10 70ccm 8km ---> cagiva elefant 125ccm 32km

TomekT. pisze:
moze kota ci wciagło w gaznik xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:47 
*

Rejestracja: 18 cze 2009, 21:14
Posty: 8
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Z lekka odkop jak czytam nie ktore wypowiedzi to no comment.
Jak kazde 2t tak samo jak w przypadku innych 125. Tloki co okolo 15-20 tysiecy km
Korbowod gdzies wytrzymuje okolo 3 tloczki.Eksploatcja nie taka droga jak inni pisza ze drogie i w ogole sranie w banie. Czesci latwo dostepne w tych samych cenach co tloki do np rs 125 patrzac na wossnery czy vertexy bo innych tlokow raczej sie do takiego moto nie kupuje.
Ktos wyzej pisal ze sie cylindra rozwalaja, no tak zajada sie w raz z tlokiem jak tlok ma nabite sporo po za granicą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 11:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Eksploatacja niby nie jest droga ale remont tak w przypadku zarżniętego silnika




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 11:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
kicaj pisze:
Tloki co okolo 15-20 tysiecy km


Przejedz mi w mito tyle km na jednym tloku :] Przeskoczysz z selekcji A na D odrazu...




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 22:34 
*

Rejestracja: 18 cze 2009, 21:14
Posty: 8
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Bez przesady... 15 tysiecy na kutym wossnerku sie zrobi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 0:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
W Mito 15tyś km na jednym tłoku? :shock:
Jazda polegała by na odkręcaniu manetki do 5tyś obrotów.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 17:40 
*

Rejestracja: 18 cze 2009, 21:14
Posty: 8
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Wiadomo, że nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 17:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Karol34424 pisze:
No ja tam troche czytałem o tym motorku i mówią ze bezawaryjny
Co ty gadasz... najbardziej awaryjna 125 2t ale najmocniejsza. Na tłoku przelatasz ok 10k. Do tego jak będziesz dużo jeździł musisz liczyć się z tym że co najmniej raz musisz wymienić korbę. A jak wiadomo przy wymianie np tłoka trzeba kupić nowe uszczelki co też wiąże się z dodatkowymi kosztami.


Ostatnio zmieniony 25 sty 2011, 17:35 przez RiderNRG, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 19:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
RiderNRG, moto jest tak awaryjne jak o nego dbasz :] Jesli zaniechasz naprawy jakiegos duperelka ktory potem ci wal rozbuja tak ze bedziesz orgazmu po 5 min dostawal na motorze to wiesz... Jak sie dba tak sie ma :D




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy