Dzisiaj jest 10 mar 2025, 12:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sty 2011, 20:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 17:26
Posty: 203
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Potrzebuje informacji co potrzebuje do przeróbki wtrysku na gaźnik. wiem tyle ze potrzebuje:
-moduł cewke gaźnik kratery kranik paliwa coś jeszcze??
Proszę o inforację o tym


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 22:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Moduł zapłonowy na pewno do tego gaźnik głowica kartery nie koniecznie można zaślepić tamten otwór ale jak zmienisz kartery nie zaszkodzi. No to chyba tyle co do magneta i zapłonu nie wiem. Jak coś to mam odpowiednie części takie jak moduł głowica króciec wiec jak coś to pisz na gg :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 14:04 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Z tego co wiem to jeszce głowica i oczywiście sam gaźnik z saniem ręcznym




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 16:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
gaźnik, kranik i już możesz jeździć. ja jeszcze zmieniałem głowicę, bo świece tańsze. karterów zmieniać nie musisz, elektryki też nie. wystarczy połączyć 2 środkowe kable w przepustnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 19:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 18:20
Posty: 105
Lokalizacja: Żukowo
Pojazd:
mój znajomy przerobił sr z z wtrysku na gaźnik to wymienił głowice, włożył gaźnik i jeździ




_________________

Sprzedam 2x Polini Speed Control minarelli tanio.. gg 11208009




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 22:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 17:26
Posty: 203
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
mass95, Możesz opisać dokładnie co zrobiłeś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2011, 16:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
1. głowica, świeca od gaźnika + rozwierciłem miejsce na czujnik z PureJet'a.
2. zamiast przepustnicy gaźnik
3. kranik z podciśnieniem zamiast oryginalnego
4. uciąłem kostkę od przepustnicy i zostały kable 1 2 3 4 - połączyć razem 2 i 3 a 1 i 4 osobno poizolować.
5. dopasowałem końcówke linki gazu żeby pasowała pod gaźnik.
6. ssanie ręczne s6
7. poizolowałem kostki od wtrysków, pompy paliwa i zatkałem otwór po pompie paliwa w baku (nadmiar chyba :P)
8. w kompresorze wyciągnąłem kółko i złożyłem bez, zamiast tego co się wężyk do kompresora wkłada wkręciłem śrubkę i jest ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 17:26
Posty: 203
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
A kranik może być reczny bo nie wiem czy mam to podciśnienie?? A i chyba musze zostawic komputer??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 23:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Podciśnienie masz z gaźnika. W runnerze powinno być też z karteru, obok króćca.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy