Dzisiaj jest 10 mar 2025, 14:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 23:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Jak jest zimny kopnę 2 razy bez przekręcania kluczyka potem przekręcę kopnę i pali ,a jak jest ciepły to na buta łapię to chyba nie mam ;p
A czym może mieć coś do tego zawór mębranowy ? Że traci przez niego kompresję czy coś na wolnych ?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 15:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
koranx pisze:
Jak jest zimny kopnę 2 razy bez przekręcania kluczyka potem przekręcę kopnę i pali ,a jak jest ciepły to na buta łapię to chyba nie mam ;p
A czym może mieć coś do tego zawór mębranowy ? Że traci przez niego kompresję czy coś na wolnych ?


sprawdź na początek kompresję tym:
http://allegro.pl/miernik-cisnienia-spr ... 27691.html

jak ci wyjdzie 6-7 to masz silnik do remontu ciężkie odpalanie brak mocy na ciepłym silniku to wszystko wina pierścieni tłokowych a włąściwie ich wytarcia...




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 16:02 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
przez zawór to może ci się poprostu zalewac jak masz do du**




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 12:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Więc tak regulacja nie pomogła i zauważyłem że jak jest zimny to ma nawet buta tylko się zagrzeje odrazu słabnie :(




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 12:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2011, 11:26
Posty: 14
Pojazd:
kompresji brak i przez to pali dużo paliwa lub je wyrzuca tłumnikiem. jak ciepły się robi Traci bo pierścionki są wytarte lub cycl porysowany ewentualnie tłok się rozleciał




_________________

osiem;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 13:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Więc tak ;p ściągałem cylinder jak go kupiłem (już wtedy miał muła ) bo też myślałem że się za tar ku memu zdziwieniu ukazała się gładź jak lustro :D
Nie wiem o co chodzi z tym tłokiem ? Że pęk ? Jak sprawdzałem był cały .
Pierścienie też były całe ,ale nie wiem czy były w dobrym stanie czy nie bo nie wiedziałem jak to sprawdzić ;p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 18:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
koranx, pierścienie sprawdza się wkładając je w cylinder..Przerwa między końcami pierścienia, powinna być nie mniejsza niż grubość jednej żyletki ale nie większa niż grubość dwóch żyletek.Wtedy będzie komprecha i nie będzie przytarcia.
Przerwa 0,2mm powinna wynosić w nowych silnikach a 0,8mm ..To masz podane dokładniej jak byś żyletek nie miał:P




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 18:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
DrivterGSI1, Nie ma reguły do 1mm spokojnie ujdzie. U mnie jest dobrze przez milimetr, kompresja 8, żadnych problemów.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 18:40 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Booyaka, u mnie na 1mm już chodzić nie chciał..;) No ale wiem to z książki od Simsona,tak tam piszę..Przeczytałem całą gdy simka robiłem i na pamięć znam:D




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 20:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2011, 11:26
Posty: 14
Pojazd:
Ja miałem1,5-2mm na pierwszym pierścieniu a na drugim 0,6mm i jeździł 60 na ciężkich rolach i chlał 5-6l na sto i wszystko przepalał a cyl mam 50cm3




_________________

osiem;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
maruk21 pisze:
Ja miałem1,5-2mm na pierwszym pierścieniu a na drugim 0,6mm i jeździł 60 na ciężkich rolach i chlał 5-6l na sto i wszystko przepalał a cyl mam 50cm3



ja miałem przerwe 0,9mm na obydwu pierścieniach palił 6l zapalał tylko na zimnym na ciepłym trzeba było kręcic rozrusznikiem 2-3 minuty ,kompresje miał 6,5 bar a v-max 90 zbierał się "godzinę" po wymianie cylindra na nowy kompresja 10,8bar moc znacznie większa i spalanie w normie 4l
2T ma słabe pierścienie ogólnie oleju też lepiej do zbiornika dolewać z 2 nakrętki , teraz to co 1-2tyś badam kompresje jak się w pore wykryje to wymiana samych pierścieni pomaga i można kilka tyś więcej zrobić bez szlifu




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, 21:08 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 21:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2011, 11:26
Posty: 14
Pojazd:
Mi blokada od pierścieni na tłoku rozwaliła cyla rysa była1mm długości 0,5 szeroka i troche w głąb i pierścień latał w koło i się wytarł a blo. wcieła się w tłok jeszcze bardziej i jeździł




_________________

osiem;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 22:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Ważny jest także luz tłok-tuleja, ale bez sprawdzenia ciśnienia nie ma co gdybać.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2011, 22:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
A jak myślicie może puchnąć tłok ?Opłaca się kupić nowy tłok ? Jakiej firmy ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 14:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Raczej nie.
Jaki gaźnik/filtr/dysza/setup?
Ciężko kompresję zmierzyć?
Zmienia się coś jeśli silnik jest zimny/ciepły?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 15:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Gaźnik seria dysza też , filtr od maluch czy od czegoś ,ale na seryjnym to samo ;)
Nie mam czym zmierzyć , będę musiał się przejechać po mieście i poszukać gdzie mierzą .
Tak jak jest zimny ma buta , zagrzeje się i słabnie .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 17:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Booyaka pisze:
setup?

...

Miałeś membrany sprawdzić. Przejedź jakiś dłuższy dystans na wysokich obrotach i podziel się zdjęciem świecy.
I opisuj problem dokładnie, wykazuj jakieś chęci ogarnięcia tego.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 17:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Mam tak ooo Sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie
-Sprężyna dociskowa Hebo Niebieska
- Pasek Polini
- Rolki Polini 16x13 3 g czy 4 g nie pamiętam
Resztę seria .
Membrany są ok.
A co wogole maja membrany do tego jak jest zimny to jest ok ,jak ciepły to muli ?
Jakis dłuższy dystans czyli ile ?

EDIT:
Daje zdjęcia świecy :
Obrazek

Nie pisz posta pod postem, używaj opcji edytuj.
Booyaka




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 22:19 przez koranx, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 22:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Świeca w porządku.
Jedyne co zostaje to ciśnienie w cylindrze. Praktycznie cała reszta odpada, jeśli mieszanka jest w porządku.
Przyjrzał bym się też napędowi. Nie wiem na cholerę regulować serię. Można tylko pogorszyć sprawę.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 9:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
jaką przerwe ma ta świeca bo z tego co widać w ogóle nie ma a 1mm powinna być




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy