Dzisiaj jest 23 lip 2025, 17:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 13:08 
*

Rejestracja: 26 gru 2010, 17:38
Posty: 20
Pojazd:
licznik kłąmie z 10 jak jechałem z gps-em.
mówiac przegrzałem, masz na myśli ze tłok spuchł ?




_________________

http://pl.20dollars2surf.com/?ref=225854


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 13:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Wątpię żeby tłok sie przegrzał... To nie są chińczyki to jest dość dobry jakościowo tłok i cylinder...

Od czasu do czasu musi przycisnąć bo co ma zamulić silnik :roll: ? Kolega piłował tez 70cc na irydówce i też na dotarciu i jakoś nie przegrzał... Ja od czasu też przycisnąłem i co i za każdym razem mi się przegrzewał? To jest nie możliwe temperatura ledwo na połowie była...

Obstawiałbym bardziej świecę ale zrobisz jak uważasz :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 13:36 
*

Rejestracja: 26 gru 2010, 17:38
Posty: 20
Pojazd:
do cylindra i tak muszę zajrzeć, bo padła mi uszczelka pod głowica..
siewce też zmienię.

od samego odpalenia, go nie oszczędzałem, jestem ciekawy jak wygląda cylinder.




_________________

http://pl.20dollars2surf.com/?ref=225854




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 15:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2010, 17:17
Posty: 150
Lokalizacja: Kraków okolice
Pojazd:
obejrzyj dokładnie tłok i cylinder przy zdejmowaniu,jak to wygląda.
i wymień ten gaźnik a jak nie to dyszę100 co najmniej .
Runner1993, ale on pisze że od początku dał mu w dupe,a nie od czasu ,do czasu.




_________________

*_*
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Zipp/Quantum/68666




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 16:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
No to faktycznie kolego chyba nigdy nie docierałeś żeby katować od startu... :roll:


Sorki Panowie nie doczytałem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Gdyby się przycierał to miałby problemy z odpalaniem więc połowa osób w temacie opowiada bajki o puchnącym tłoku na dodatek kolega mówi że temperatura była odpowiednia i kontrolowana :lol:

Kumpel ma 70cc DR evo.. i miał to samo jedzie 90 i nagle zgasł nie sprawdzaliśmy przyczyny tego zdarzenia lecz gdy zgasł normalnie odpalił z kopki ;) Problem być może tkwi w świecy w ostateczności coś z gaźnikiem który nie zapodał paliwa ;) Dodam jeszcze że gaźnik ma 19mm stage6 !




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 28 sty 2011, 21:55 przez Yakuza, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 22:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Runner1993 pisze:
Identyczne gaśnięcie i później odpalanie... Przyczyna? Świeca


To takie coś może dziać się przez świecę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 22:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Tomek SR, trochę fizyki i się człowiek gubi... A dlaczego nie jeśli jest felerna dostaje zwarcia i zanika iskra..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 22:47 
*

Rejestracja: 26 gru 2010, 17:38
Posty: 20
Pojazd:
Kupie taką świece zapłonową, pytałem się w sklepie mieloch...

Świeca zapłonowa NGK
B8ES

i nie wiem czy, warto kupić gaźnik 17.5 badz większy, czy wstawić dysze 100 ???




_________________

http://pl.20dollars2surf.com/?ref=225854




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 22:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Yakuza pisze:
zwarcia i zanika iskra..


Bo u mnie też jechałem 60km/h i zgasł chwila i już 0 km/h na liczniku jakby koło prawie zablokowało , może być to wina świecy?


Ostatnio zmieniony 28 sty 2011, 22:50 przez Tomek SR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 23:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2009, 13:21
Posty: 153
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
Do seryjki jaka świeca powinna być?




_________________

SR Setup:
Top Perfomances due plus 70cc
Wariator Stage6 R/T!
Sprzęgło Stage6 torque control
Gaźnik 17,5 Tec. / tec 21mm
Yasuni C20 / leovince zx
Zapraszam do tematu z sr: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178790




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 23:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Tomek SR, nie ma iskry tłok nie jest napędzany jego prace spowalnia ciśnienie jakie jest wytwarzane przy takich obrotach, więc prędkość szybko maleję tzw. hamowanie silnika..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 23:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:17
Posty: 353
Lokalizacja: Bełchatów
Pojazd: Aerox
Yakuza pisze:
Gdyby się przycierał to miałby problemy z odpalaniem więc połowa osób w temacie opowiada bajki o puchnącym tłoku

przytarłeś kiedys cylek znafco?
mi puchł tłok to tak samo , zgasl jak jechalem i moglem odpalic odrazu , jak znajde ten tłok to dam wam jego foty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 0:12 
*

Rejestracja: 26 gru 2010, 17:38
Posty: 20
Pojazd:
Twojkoks, chętnie bym zobaczył... :)




_________________

http://pl.20dollars2surf.com/?ref=225854




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 0:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2009, 13:21
Posty: 153
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
Twojkoks pisze:
Yakuza pisze:
Gdyby się przycierał to miałby problemy z odpalaniem więc połowa osób w temacie opowiada bajki o puchnącym tłoku

przytarłeś kiedys cylek znafco?
mi puchł tłok to tak samo , zgasl jak jechalem i moglem odpalic odrazu , jak znajde ten tłok to dam wam jego foty.

ja przytarłem w 4t. Bo tak mi założył ,, mechanik " xD.

Pierścień się zawinął koło tłoka i jeździło to ledwie 40.. ale jechało xD




_________________

SR Setup:
Top Perfomances due plus 70cc
Wariator Stage6 R/T!
Sprzęgło Stage6 torque control
Gaźnik 17,5 Tec. / tec 21mm
Yasuni C20 / leovince zx
Zapraszam do tematu z sr: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178790




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 0:56 
*

Rejestracja: 26 gru 2010, 17:38
Posty: 20
Pojazd:
no raczej mój nie przytarty, bo leciałem nim spokojnie 90 "licznik" wiecej nie dało rady, bo droga uśnieżona.

chociaż 4t, mój kumpel miał pękł mu pierścień i jechał dopuki nie zgasil
tylko mu dymiło... mocno :)




_________________

http://pl.20dollars2surf.com/?ref=225854




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 12:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Twojkoks, jak przegrzałeś silnik to normalka jeszcze pewnie masz AC.., czyli to była faza zacierania :lol: Normalna sprawa że Ci tłok będzie puchł no bo go przegrzałeś czyli się przycierał.., w wyniku zacierania puchnie tłok i zostaję uszkodzona gładź cylindra... To że ty mówisz ze Ci tłok puchnie to już lepiej powiedzieć że go przytarłeś, zatarłeś, albo przegrzałeś... :lol:

Pewnie że przytarłem cylek w LC pompa wody mi poszła nie wiedziałem o tym wskazówka od temp. wariuje i nagle silnik zmienił odgłos pracy pojawiła się kupa dymu i zgasł w dodatku powiem że dopiero po 5 min go odpaliłem... A druga sprawa to pompka oleju ale to już jak go zgasiłem to nie odpalił...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 12:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 13:03
Posty: 228
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Pojazd:
Mi też gaśnie jak przycisnę. Raz się z takim przypadkiem spotkałem na jakimś forum i była to wina świecy chłopak założył BR9 i nie gasł mu. Musze to sprawdzić




_________________

Hebo Manston Repica LC
MOTOFORCE RACING
Yasuni R
Dellorto PHBG 19
Polini Air Box
Malossi Multvar
Stage6 VForce3 by Tassinari
Malossi Flay


Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, 12:11 przez xdeers, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 12:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Daje mojego Runnera że tak jak powiedziałem na początku wina świecy :mrgreen: . Ona jest po prostu źle dopasowana i nie daje rady. Osobiście polecam świece irydowe aczkolwiek nie koniecznie :) .

< Co do tego Runenra to nie bierzcie do siebie :P >




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 12:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 12:26
Posty: 103
Lokalizacja: Lubin-Poznań
Pojazd:
Miałem ten sam problem

Setup był
S6 Streetrace
Wydech S6 Pro Replica
gaźnik 12mm i dysza 105
Stożek polini
Sprężyna Dociskowa Hebo 90%

Szedł od 30 ostro do 100 jakoś się bujał jak cisnęłem chwilke to nagle gasł...

Moim zdaniem poprostu także na dotarciu dawałem mu w pompe czasami nie możesz go przegrzewać i zwiększ gaźnik na 17.5 albo na 19mm będzie wystarczający
i nie grzej go.

Co do tego puchnącego tłoka to u mnie był rozbierany i składany znowu wszystko było normalnie jeździ do tej pory ale to możlwę że tłok się przegrzewa i puchnie ;)

Pozdrawiam :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy