Dzisiaj jest 04 mar 2025, 5:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sty 2011, 9:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Witam! Co może być powodem na słabą reakcję na manetkę? Trzymam na full a skuter rsza dopiero po 2sekundach... Co wpływa na to?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 9:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Hmm regulacja gaźnika , regulacja napędu, wiele przyczyn może być
widze kolega ze starogardu :)




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, 9:17 przez Yankes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 9:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
MrCannabis, podaj swój setup. Nie jesteśmy wróżkami, żeby bez tego móc Ci dokładnie powiedzieć co jest nie tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 9:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Yankes pisze:
kolega ze starogardu

Tak :D

Z tego co wiem to na 99% mam rozregulowany napęd, ale nie mam narzędzi, aby zrobić;/ Ale chodzi mi oto, czy czasem to nie od spręzynek i sprężyny dociskowej owy problem nie powstał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 9:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
MrCannabis pisze:
Z tego co wiem to na 99% mam rozregulowany napęd

Jeżeli wiesz to po co się pytasz ? Może to być wina od sprężynek i centralki . Może to być też wina brudnego filtra powietrza czy rozregulowanego gaźnika . Jest wiele przyczyn , ja bym na Twoim miejscu zaczął od tych małych tzn czyszczenie filtra powietrza i regulacja gaźnika jeżeli nie masz narzędzi żeby wyregulować napęd , bo może wina siedzi po stronie gaźnika chociaż niekoniecznie :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 10:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Gaźnik jest ok, świeca jasna kawa z mlekiem.

@Edit. Mój setup to (o ile można tak nazwać :ups: )
- wydech technigas next-r z przerobionym kolankiem do morini
- jakies sprężynki sprzęgła niebieskie
- docisk czerwony
Nie jestem wstanie powiedzieć co z jakiej jest firmy, gdyż taki już skut kupiłem. Stwierdzam, że w nim to jest wstawione po oględzinach wzrokowych.


Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, 10:08 przez MrCannabis, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2011, 10:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 11:49
Posty: 261
Lokalizacja: Staw/Chełm
Pojazd:
MrCannabis pisze:
Trzymam na full a skuter rsza dopiero po 2sekundach...


To może, albo musi być podjarane sprzęgło lub coś z paskiem. Odkręć lewy dekiel i tam będzie sprzęgło i pas napędowy. Jak dzwon będzie takiego ,,kolorowego koloru :D'' to znaczy, że to wymiany lub pas może się ślizgać.




_________________

KLIKNIJ> Aprilia RX 80/50 MHR by sebastiansxd1 <KLIKNIJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 10:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Ja bym próbował z rolkami mogą być za ciężkie i będzie cieżko mu się wkręcić na obroty




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 10:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
sebastiansxd1 pisze:
Jak dzwon będzie takiego ,,kolorowego koloru :D '' to znaczy, że to wymiany


Po co go wprowadzasz w błąd ? Dziwnę żeby dzwon się nie odbarwił jak pracuje w takich wysokich temperaturach . Jeżeli ma prosty dzwon i nie bije a jest kolorowy to nie musi go wymieniać . Dzwon Stage6 Wingcooler po przejechaniu kilku kilometrów robi się kolorowy , to nie oznacza że jest do wyrzucenia :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 10:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 11:49
Posty: 261
Lokalizacja: Staw/Chełm
Pojazd:
W moim skuterze miałem zwykły dzwon (nie jakieś Stage6 itp.) i przejechał dużo tyś km i jakoś był srebrnego koloru. To chodzi o to że np. Stoję sobie w miejscu jakimś skuterem i daje lekko gazu i cały czas stoję. I właśnie przez takie coś sprzęgło się pali. I nie gadaj mi tu głupot, że dzwon po np. 200km robi się kolorowy. Jak jest kolorowy to musi wymienić, bo coś słyszałem, że jak dzwon jest podjarany to się sprzęgło automatycznie pali.




_________________

KLIKNIJ> Aprilia RX 80/50 MHR by sebastiansxd1 <KLIKNIJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 10:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
sebastiansxd1, Oj kolego kolego :) naczytałeś się opini dzieciaków którzy naprawiają skutery w stodołach śrubokrętem i młotkiem :P jeżeli chcesz wymieniać dzwon gdy zrobi się delikatnie fioletowy nie ma problemu , nikt Ci tego nie broni :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, 10:43 przez aragon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 10:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
sebastiansxd1, ja bym polecał opierać się na własnym doświadczeniu a nie opinii kogoś. Jakoś ja jeżdżę na kolorowym dzwonie i leci na koło, pali gumę, wszystko ok.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 10:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Mam przebarwienia na dzwonie. Głównie na ten stronie, zewnętrznej gdzie okładziny łapią dzwon od wewnętrznej strony. Pasek wydaje mi się ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 10:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
sebastiansxd1 pisze:
I właśnie przez takie coś sprzęgło się pali. I nie gadaj mi tu głupot, że dzwon po np. 200km robi się kolorowy. Jak jest kolorowy to musi wymienić, bo coś słyszałem, że jak dzwon jest podjarany to się sprzęgło automatycznie pali.

No nie mogę :lol:
Przebarwiony dzwon nie oznacza, że jest do wymiany, lecz się przegrzewa, a to normalne przy wysilonych jednostkach napędowych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 11:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
sebastiansxd1, nie pieprz głupot bo dzon jest do wymiany jeżeli ma bicie , może być nawet koloru tęczowego ale jak nie ma bicia i się nie chwieje to nie jest do wymiany-

sebastiansxd1 pisze:
bo coś słyszałem, że jak dzwon jest podjarany to się sprzęgło automatycznie pali.

To źle słyszałeś, z tego twierdzenia wynika że po 10km jazdy ci się sprzęgło pali tak ? - BRAWO
MrCannabis,
a jak się wkręca na obroty - szybko i z wysokich rusza ,czy wolno się wkręca i rusza z normalnych ? bo jest wiele możliwości . najlepiej wyczyść wszystko (gaźnik i filtr). Dodatkowo ściągnij sprzęgło zobacz na okładziny ,sprawdź grubość paska stan rolek , ich gramaturę. Znajdź sobie wagi i rozmiary seryjnych i rozmiar paska gdzieś tam i porównaj .




_________________

AirSoft Player




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 15:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Po czym można poznać, że dzwon na wykończeniu? Wspomnie, że nie mam stopek centralnych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 17:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
MrCannabis, po tym,że ma bicie(Jest krzywy..)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 19:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
MrCannabis, po tym,że ma bicie(Jest krzywy..)
i jeszcze po bruzdach na powierzcni roboczej.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy