Dzisiaj jest 01 lis 2024, 10:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sty 2011, 1:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Witam.

Po długich zmaganiach z zapłonem w końcu udało się go "chyba" ustawić...

Niestety na postoju osiąga on rożnie te obroty raz ma tylko 9 tyś. i dalej nie chce iść a niekiedy 12....

Podczas jazdy więcej jak 9 nie chcę przekroczyć...
(Filmik)

http://w602.wrzuta.pl/film/7cVCWUKrfGh/film0001

I tu moje pytanie czy to nadal wina zapłonu czy może czegoś innego...?

Dodaję filmik do wglądu gdy się różnie wkręca po przestawieniu zapłonu...

http://w625.wrzuta.pl/film/5XKpYdyCIvl/film0002obroty

Dodam że gdy w innych pozycjach ustawiałem to nadal było to samo 9 tyś i koniec a w tym położeniu wkręca się na postoju więcej ale nie zawsze....

Z góry dziękuję za pomoc :)




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 11:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Mi się wydaję że to wina zapłonu.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 12:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Według mnie też zapłon. Powoli się na obroty wkręca.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 12:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Tak. Kumpel miał podobnie ale w skuterze(SR) I coś właśnie wtedy z zapłonem było nie tak. Spróbuj inny moduł.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 12:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Stunter, a u niego nowy moduł pomógł..? Ponieważ nie mam zbytnio możliwości sprawdzenia na innym module...




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 13:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
W sumie to dokładnie nie wiem, coś tam mówił o module. Najpierw ustaw zapłon odpowiednio. Później się zastnawiaj nad modułem.
Tutaj coś jest o zapłonie:http://forum.motocyklistow.pl/lofiversion/index.php?t116755.html


Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 13:04 przez Stunter, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 13:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
A może wie ktoś jak idealnie ustawić zapłon...

Na co zwracać uwagę..?

Poprzedni właściciel narysował kreskę na zapłonie jak było wcześniej i mam teraz ustawione wg tego ale jak widać to nadal nie to...

Edit: Właśnie wcześniej czytałem o tym tylko nie bardzo z tego rozumiem....

Możesz objaśnić mi...?




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263


Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 13:07 przez Krycha0, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 13:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Nie będę objaśniał akurat tego bo mogę Cię wprowadzić w błąd. Mój brat wie ocb ale akurat go nie ma w domu.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 17:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Stunter pisze:
Najpierw ustaw zapłon odpowiednio.

haha od kiedy to sie w am6 ustawia zapłon ? tam jest zapłon na module więc bez regulacji.. to nie komar :lol:

co do tematu : wina prędzej będzie w module choć szczerze wątpie. zapłon nie ma zadnej regulacji




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 17:44 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Furian50, Jesteś w dużym błędzie.:)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 18:57 
*

Rejestracja: 04 gru 2008, 14:57
Posty: 123
Pojazd:
a moze gaznik ? u mnie w rs 125 jak byla za duza dysza to przy 10 tys bylo cos jak u cb cos w stylu nazwijmy to "odcieciem" obroty jak sie przebily powyzej to szly ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 19:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Stunter pisze:
Furian50, Jesteś w dużym błędzie.:)
sory ale rozbierałem cały silnik w mak więc raczej wiem :|




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 19:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Nie zauważyłeś że płyta zapłonowa jest przestawiana?




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 6:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Stunter, ma rację zapłon jest przestawiany....

Być może aprilia500, ma rację ale żeby zawsze na tych samych obrotach odcinało..?

A czy jest możliwość że to wina wydechu..?

W sensie że jest za mocny bo wcześniej miałem mocniejszy cylinder i mam dyfuzor od 125 i czy na sporcie może być problem z rezonansem jak myślicie..?




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 8:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Najpierw posprawdzaj to co możesz ,bez kupowania modułu itp. może przez gaźnik tak jak kolega pisał. Posprawdzaj wszystko a później rozważaj sprawę zakupu modułu.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 10:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Stunter, to może nie widziałem tego bo odkręcałem cały zapłon z podstawką :P zwracam honor :wink:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 13:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Krycha0 pisze:
W sensie że jest za mocny bo wcześniej miałem mocniejszy cylinder i mam dyfuzor od 125 i czy na sporcie może być problem z rezonansem jak myślicie..?


To też może być przyczyną. Spróbuj na innym.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 13:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
Furian50 już widzę kolejne twoje posty;/ nie rozumiem Cię najpierw atakujesz a potem przepraszasz...
Jeżeli chcesz coś napisac zastanów się:) :mrgreen:

jeżeli chodzi o oboty w motorze to wina może być do zapłonu, tutaj pomogła by dobra regulacja zapłonu;))
ale wina też może być modułu:)
sprawdz też gaźnik:)




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 14:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
MoSiU15, nie atakuje :) po prostu gdy rozbierałem silniczek to nie widziałem tam żadnej regulacji więc dlatego się sprzeczałem :wink:
co do tematu to od początku do 9tys się błyskawicznie wkręca a potem tak jakby coś go blokowało




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 31 sty 2011, 14:44 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Furian50, no dokładnie i właśnie dlatego pomyślałem o wydechu ponieważ nie ma takiego rezonansu i nie bardzo wyżej chce wejść...

Co o tym myślicie..?

Niedługo zobaczę gaźnik zmniejszę dyszę o 5-10 rozmiarów i zobaczymy czy cokolwiek się zmieni...




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy