Dzisiaj jest 10 mar 2025, 12:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sty 2011, 19:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Z wielkim smutkiem zakładam ten topic.Mam problem z moim piaggio...Kiedy dam mu ok1/2 manetki i przejadę tak ≈100m strzela z wydechu,zamuli go a czasem nawet zgaśnie.Przy dodawaniu gazu czuc wzrost mocy poniżej 1/2 manetki,większe otwarcie przepustnicy wcale nie powoduje,że lepiej ciągnie,wręcz przeciwnie zamula i przerywa.Kolor świecy trochę za ciemny,ale jak było więcej powietrza to bardzo przerywał.Regulowałem gaźnik iglicą i śrubą powietrza ,bez większych efektów (mniej przerywa).Świece jakich używam to NGK BR7ES ,Tutela silver TGL17YS.Na każdej to samo.

Set:
-Polini sport 70
-wał tec racing
-gaźnik tec racing 17,5 (dysza #100)
-komin metrakit HM

Pomocyyy!




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 20:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
positiveNRG, Jak dla mnie za duża dysza
Próbowałeś mniejszą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Nie mam dostępu..chciałem 90,ale w sklepie takich nie mieli tylko 100 i większe.Ale bez filtra powietrza powinno być ok a nic to nie dało..
Na seryjnej puszce jak na maxa opuściłem iglicę to było za mało paliwa(więc chyba nie dysza) i śrubka od powietrza musiała być wkręcona prawie do oporu..na 2-gim od góru ciut lepiej najlepiej na środkowym. Do sklepu mam 17km i 2ma busami musze jechac ;/ Ale jeszcze poprubuję jak pożyczę stożek od kumpla.Ewentualnie poświęce sobotę na ,,wyprawę po dyszę,, :?

Proszę o dalsze wypowiedzi!!




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 20:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Wyczyść gaźnik , zobacz jaka jest iskra .




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 20:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
swiece wymien




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
raper, Jaka powinna być świeca do poliniego ?

I jeszcze 1 pytanie: przy jakiej temperaturze wyłącza się ssanie? Na 1-szej grubej kresce już chodzi bez ?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Świece dedykowane pod P/G:

- Zwykła - BR9ES
- Irydowa - BR9IX


Na wyłączanie się ssania nie patrz na kreski bo z tym różnie jest... :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 22:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Dobra dzięki wszystkim,bd się starał jak najszybciej to wszystko zrobić...jak porobię to napiszę co i jak,mam nadzieję,że pomoże.

Jak macie jeszcze jakieś przypuszczenia to piszcie.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 12:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
positiveNRG pisze:
Dobra dzięki wszystkim,bd się starał jak najszybciej to wszystko zrobić...jak porobię to napiszę co i jak,mam nadzieję,że pomoże.

Jak macie jeszcze jakieś przypuszczenia to piszcie.


ogólnie wina leży po stronie zapłonu albo świeca albo cekomoduł albo gdzieś jakies jest zwarcie do masy i iskrę gubi




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 17:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
ja mam malossiego sporta na C16 i stozku . Przy dyszy 95 nie szło go uźgać , przerywał , mulił , strzelał . Miałem też taką historię kiedy miałem przebicie w kablach łączących magneto z modułem ;)




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Na prawdę jestem bardzo wdzięczny za pomoc i wszystkie sugestie,dziś późno wróciłem z budy i miałem pełno roboty do sql...Jutro się za to zabiorę,nie wiem czy będę miał net,bo od jutra już netia,a routera nie przysłali i klapa, jak tylko będzie taka możliwość napiszę Wam,czy znalazłem zepsuty kabel lub jakąś inną usterkę.Mam nadzieję,że wreszcie uda mi się to zrobić ...




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 20:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
a jak sie grzeje i strzela moze za duzo oleju dostaje i sie przez to grzeje




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 22:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
mdco3, On się nie grzeje,temp jest nawet trochę za niska,ale on zawsze tak miał na serii też,że nawet w lato do środka nie dochodził wskaźnik.Od kiedy tak jest,że jak ma zbyt dużo oleju to się grzeje??Oleju ma tyle ile trzeba na dotarciu tj. 1:30,sam mieszam,odmierzam dokładnie strzykawką.

A tak wgl to on sobie strzeli,potem jest tak ,jak bym mu kluczykiem odciął zapłon tj. błłuuuu... i znowu łapie i przerywa.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 17:58 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 11:37
Posty: 68
Lokalizacja: Stalowa wola
Pojazd:
ja na 5 l daje 100 ml oleju mi tak sie dzieje tak u ciebie jak umyje skuter
ale jak sie przejade z 2 km juz okkk :)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/97398




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 18:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Zapłon może masz przestawiony. Jak jest przestawiony to iska jest w złym punkcie i moze przerywać i strzelać zwróc na to uwagę. Albo klin sie zerwał




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 18:30 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
Po I to jak ma dużo oleju to się nie grzeje tylko go lepiej chłodzi ja tak robie jak sie gdzies dalej wybieram to dolewam jeszcze oleju do paliwa. Na pewno masz coś z zapłonem poprzednik dobrze ci mówi




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 19:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
radi95, W skuterach zapłon się nie przestawia :P
belchatowianin, Jak będzie dostawał za dużo oleju to będzie się bardziej grzał :P a nie na odwrót .




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 21:47 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 11:37
Posty: 68
Lokalizacja: Stalowa wola
Pojazd:
co to ma do tego jak bedzie mial więcej oleju silnik bedzie mial lepsze smarowanie :)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/97398




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 13:06 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Jak ma za dużo oleju to ciężko pali, strasznie kopci i na obroty nie wchodzi jak powinien

Masz dobrze ustawiony sqish???




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 17:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Mały OT :Wreszcie znowu na forum......tylko na kompie u kumpla :/ Bd miał net dopiero po 12-stym.
Miałem króćiec ssący i ten od filtra na opaski samozaciskowe ,teraz dałem mu takie metalowe skręcane śrubokrętem i chyba łapał lewe powietrzena tamtych,zatankowałem 98 okt. i po tym zabiegu poregulowałem gaźnik i jest lepiej,ale nadal na wyższych trochę przerywa. Dość słabo ciągnie(tak jak na 50cc) ,ale to chyba wina zbyt ciężkich rolek,bo czasem ,jak złapie wyższe to rakieta.
NRG-power pisze:
Jak ma za dużo oleju to ciężko pali, strasznie kopci i na obroty nie wchodzi jak powinien
Dotarcie ,więc 1:30 odmierzane strzykawką,tylko jak przez noc postoi to mocno kopci ,jak się zagrzeje to już normalnie.Z tym wkręcaniem się na obroty i przerywaniem na wyższych to może być od tego?

NRG-power pisze:
Masz dobrze ustawiony sqish???


W zestawie z cylkiem była tylko 1 uszczelka pod cyl,ale zdejmowałem głowice po firstrunie i nic nie było obite.

Co do zapłonu miałem pękniętą wierzchnią izolację,ale przebicia nie było(sprawdzałem na własnej skórze :twisted: ,na wszelki wypadek objechałem dośc grubo taśmą i dałem rurkę termokurczliwą.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!


Ostatnio zmieniony 02 lut 2011, 18:06 przez positiveNRG, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy