Dzisiaj jest 10 mar 2025, 14:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lut 2011, 21:17 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 14:17
Posty: 43
Pojazd:
Witam was. Może zacznę od początku. Mam chinolka po swapie na silnik P/G instalacja była zrobiona na tip top , przejechałęm się skuterem klucz upadł mi na akumulator i zrobił zwarcie.
W skuterku mam wywalony moduł od 4t i cewkę od 4t i założony cewko-moduł do silnika P/G.
Na początku myślałem ,że to właśnie on sie spalił. Zakupiłem od kolegi ten nieszczęsny cewko-moduł i okazało się ,że iskry nadal nie ma.. Co jest przyczyną braku iskry ? Mógł spalić się iskrownik Lub popalić jakies kable ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 21:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Po pierwsze czy miałeś w tej instalacji bezpiecznik :?: Jeśli nie to zapewne wina kabla posprawdzaj czy jakiś się nie skopcił wytnij kawałek złącz i sprawdź to tańsze rozwiązanie niż kupowanie części :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 21:45 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Kolego sprawdziłeś bezpiecznik?




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 21:48 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 14:17
Posty: 43
Pojazd:
Bezpiecznik sprawdzony wszysko okej. Macie jakieś inne pomysły ? Myślicie że iskrownik mógł sie spalić przez zwarcie na aku ? Bo cewko-moduł pewnie tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 21:50 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 11:37
Posty: 68
Lokalizacja: Stalowa wola
Pojazd:
a gdzie macie bezpiecznik ?? masz tylko 1 bez ale to niema nic do iskry :)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/97398




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 21:55 
*

Rejestracja: 05 lis 2009, 16:20
Posty: 72
Lokalizacja: ŁDZ
Pojazd:
Bezpiecznik jest na kablu + od aku. :wink:




_________________

Maver Action P/G SWAP \/ \/ \/ \/ \/ \/
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 14b#406369
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 21:56 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 14:17
Posty: 43
Pojazd:
Z tego co wiem jest tylko 1 bezpiecznik który może być odpowiedzielny za brak iskry, ale niestety jest dobry. Zapomniałem tez wspomnieć ,że na początku myslałem ,że spalił się elektro-magnes ponieważ podczas próby odpalenia wydawał dziwne dźwięki ale po kilku prubach odciął się i działa już poprawnie to może mieć coś wspólnego ?


Ostatnio zmieniony 01 lut 2011, 21:57 przez Kaszmir13, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 9:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Odkręć i zdejmij magneto sprawdź czy tam jest wszystko w porządku. Jeśli nie posprawdzaj kable "!!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 15:15 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 14:17
Posty: 43
Pojazd:
Dziś mam zamiar zdjąć magneto i obejżeć iskrownik. Mam nadziej,e ze pomożecie mi w rozwiązaniu tego problemu :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 18:48 
*

Rejestracja: 05 lis 2009, 16:20
Posty: 72
Lokalizacja: ŁDZ
Pojazd:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
[img]http://img838.imageshack.us/img838/7347/dsc02301r.jpg][/img]
Obrazek


To fotki iskrownika Kaszmira.. Na moje oko dobrze wygląda tylko ten kabel od impulsatora mi się nie podoba ..




_________________

Maver Action P/G SWAP \/ \/ \/ \/ \/ \/
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 14b#406369
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 19:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Odłącz kable idące z iskrownika do reszty elektryki, zostaw tylko te idące do cewkomodułu.
Sprawdź czy będzie iskra. Na innej świecy sprawdzałeś?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 16:02
Posty: 104
Pojazd:
Jeśli chcesz się przekonać czy iskrownik sprawny ,to odłączasz kable od cewko modułu ,bierzesz zielony kabel (jeden z trzech które wypiąłeś z cewko modułu , biały , zielony , czerwony ) i kręcąc rozrusznikiem przykładasz zielony kabel do ramy , powinna przeskakiwać z kabla iskra , a z czerwonego powinno wychodzić napięcie coś koło 2-3v (sprawdź voltomierzem bo iskry z tego kabla nie zobaczysz ,za małe napięcie jest na nim ) biały jest od gaszenia więc nie ma na nim napięcia :mrgreen: i wtedy wiesz ,że masz sprawny iskrownik , ja robiłem tak u siebie i wyszło ,że cewko moduł był do wymiany (nic u siebie nie popaliłem ,ale nie odpowiadam jak Ty coś zjarasz , choć jest to chyba nie możliwe :mrgreen: )




_________________

-Najlepszy zapach??!!!
-Zapach spalonej mieszanki!!!! ;D


Ostatnio zmieniony 02 lut 2011, 21:43 przez Alien12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 16:32 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 14:17
Posty: 43
Pojazd:
Sprawdziłem te kable do czerwonego kabla podłączyłem diodę i świeciła się podczas kręcenia rozrusznikiem. Ale z zielonego kabla nie ma prawdopodobnie prądu dioda się nie paliła ani nie spaliła iskra tez nie przeskakiwała. Podczas zdejmowania magneta mogłem uszkodzić iskrownik przez wkręcenie śrób od domowego ściągacza i może być tak ze iskrownik był dobry i teraz go ******** a poprostu 2 cewko-modułu są *******. Co wy myślicie ?


* nie maskuje przekleństwa. Nie pisz posta pod postem, używaj opcji edytuj.
Booyaka


Ostatnio zmieniony 03 lut 2011, 21:06 przez Kaszmir13, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 21:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Posprawdzaj kable. U mnie w miejscu, gdzie są ściśnięte opaską było przebicie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 9:41 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 14:17
Posty: 43
Pojazd:
A więc Panowie dziś dałem koledze 2 cewko-moduły do sprawdzenia i okazało się ,że oba działają.
I teraz pytanie do was jak sprawdzić czy regulator-napięcia działa ? ?
Wtedy będe w 100% pewny ,że ucierpiał iskrownik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 16:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Regulator napięcia nie ma nic do iskry.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy