Dzisiaj jest 10 mar 2025, 12:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lut 2011, 22:00 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Siema, mam problem mianowicie nie mogę wcisnąć cylindra na tłok tak jakby pierścienie blokowały. Macie jakiś sposób.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 22:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
No to logiczne,że musisz je ścisnąć aby nigdzie nie blokowały..Rób to najlepiej we dwóch:)
I nasmaruj sobie cylinder olejem ,to lepiej wejdą:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 22:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
po co we dwóch:) Przesmaruj je olejem, w cylku tez ściśnij 1 ręką a drugą wpychaj cylek, ale powoli




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 22:18 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
hmmm spróbuję bo w dwóch próbowaliśmy ale nie chciało wejść jutr nasmaruje olejem i zobaczę.

Do tego iskry nie ma nie wiem czemu:/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 22:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 16:02
Posty: 104
Pojazd:
adikSR, ,że pozwolę sobie spytać : A trafiasz pierścieniami na zamki czy na Jana je wpychasz??!! :wink:




_________________

-Najlepszy zapach??!!!
-Zapach spalonej mieszanki!!!! ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 23:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Najlepiej robić to samemu, na spokojnie! Posmaruj gładź cylindra olejem. Ustaw pierścienie na zamkach. ściśnij palcami pierścień jedną ręką, a drugą wsuwaj cylinder na tłok.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 23:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Zdejmij tłok ze sworznia i dopiero próbuj go ulokować w cylindrze, potem załóż z powrotem na korbowód
i pamiętaj jak zakładasz pierścienie pilnuj żeby naszły na zamki :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy