Dzisiaj jest 24 wrz 2025, 13:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Zatarty ??? ;(
Post: 03 lut 2011, 15:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Elo All
Mam pytanko o to czy mam zatarty Cylek wlałem tam na noc teraz oleju sprawdzić czy ucieknie (tłok jest na górze !) Tu są Fotki niby zatartego cylka :cry: :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
(PRZEPRASZAM ZA ZŁĄ JAKOŚCI ZDJĘCI BO ROBIONA KOMÓRKĄ NASTĘPNYM RAZEM WEZNĘ APARAT ! :ups: )
Proszę was po widzicie mi ze nie jest zatarty przeciecz robiłem mieszankę przepisową ! :cry:
Jutro sprawdzę czy uciek mi olej z silnika !
Jeśli nic nie zobaczycie to zrobię nowe Fotki !
A tu jest drugie pytanie co to za Firma (wygląda na znaczek Yamah ale to nie to samo !):
Obrazek
Z GÓRY DZIĘKUJE ZA Odp ! :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 16:01 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
A jaka kompresja? No rysy ma dość mocne na tym pierwszym foto..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 16:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
około 1-2 bar :cry: Czyli czeka mnie szlif :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 16:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
no to bezapelacyjnie szlif... :(




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 16:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Mam pytano czy bardziej obula się Kupić nowy cylek 50cm czy robić szlif ?
i jak nowy to jakiej firmy ? (ze by nie jakaś droga :mrgreen: ) aa a jak mi nie zejdzie olej z cylka to co ?


Ostatnio zmieniony 03 lut 2011, 16:27 przez Zwierzak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 16:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Jak olej nie zejdzie, to zakładasz? Nie rób sobie dodatkowej roboty. Jeśli 1-2 bar, to szlif na 100% jak ty zamierzasz jeździć na takim czymś? Szlif wyjdzie taniej, a możesz zrobić porting (oby nie "na oko"), lub chociaż podnieść okno wydechowe.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 16:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Jeszcze pojadę do mechanika i zapytam co i jak ! pewnie zrobię szlif a ile by mnie wyszedł jeszcze ten porting przy seryjnym wydechu ! :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 20:11 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Zwierzak, ha ha i ty sie pytasz czy on jest zatarty skoro ma 1-2 bary kompresji..On Ci chodził na tym?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 20:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
miesiąc temu odpalił ale nie mijał sił na wysokie obroty wejść :/ a teraz przerabiam maszynkowe wiec nie mam jak sprawdzić :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 20:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
No to zrób szlif,+ vertex to pośmiga:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 21:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
A mam może głupie pytanie dlaczego mógł mi się zatrzeć ? :cry: Na początku zaczęło się tak :
- Silnik musiał duugo chodzić gdzieś około 2-3 km przejechać musiałem i nie dało się jechać na full manetce trzeba było wyłączyć silnik i od czekać 2 minut i znowu po około 2-3 km to samo :cry:
-potem nie mogłem jeździć na full manetce tylko na pół czyli (50-60km/h)! ( a jak był zimny too śmigał na full manetce jak nowo narodzony :mrgreen: )
- i któregoś smutnego dnia odpalam maszynę i nie ma sił ruszyć z miejsca tak powolutku a potem już ledwo co odpalał :cry: :cry:
Od koło pół roku jeździe bez dozownik ale robiłem przepisową mieszankę
A wiec z czego się to mogło starci ? świeca mijała kolor czarny taki lekko szarawy tak minimalnie wpadał w ten odcieni ! ?? :cry: :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 21:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Przyczyną mogła być nawet zła regulacja gaźnika..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Świeca powinna być brązowa nawet pod białe lekko ma podchodzić (kawa z mlekiem)

A jaki olej lałeś (firma, marka ??) - prawidłowe dozowanie 1:50 (czyli 100ml oleju na 5L benzyny)

PS: Jak nie masz kasy to kup sobie za 50zł (NO NAME Z ALLEGRO) komplet cylinder z tłokiem i pierścieniami (pojezdzisz na nim z 4000tys) uzbierasz kase zrobisz szlif + tłok firmowy (meteor, vertex) albo nawet kupisz nowy markowy cylinder :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 22:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
jeżeli po 2-3km skuter buczał i przygasał to tłok puchł, zmęczenie materiału, jak raz przegrzejesz tłok nawet jeżeli nie zatrzesz to tylko kwestia czasu, pozostaje szlif, wyniesie on w zależności od ceny szlifu około 150zł. licze 30zł szlif dobry tłok vertexa lub meteora to koszt 120~ zł




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 23:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
DJPIECZYWO pisze:
(pojezdzisz na nim z 4000tys)



Uuu serio aż tak dużo?Hmm to chyba kupie sobie ten cylinder to dłużej wytrzyma niż auto w dieslu:P Chciałeś powiedzieć chyba 4tyś..:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 7:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 16:17
Posty: 260
Lokalizacja: SRC
Pojazd:
Możesz również kupić cylinder Tec Eco 50cc, to nie Chinol, a cena bardzo atrakcyjna...
Tec Eco 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 8:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Nie no mam kasę na szlif ale To jest Made in china i zastanawiam się właśnie da szlifem czy kupić nowy cylek 50cm Żeli. lub Alu. ( słyszałem ze je ciężko zadrzeć ale nie będzie szlif za to na tym cylku Alu. :roll: To prawda czy mity z tym ciężkim zatarciem Alu. ?) W sumie fajnie latał na tym cylku ! zdejmę go i wstawię nowe zdj !( bo oglądałem go tylko jak jest tłok w środku a nie zdejmowałem go ze szpilek :/ ) Tec Eco 50cc z tego co słyszałem to po 1500km kończą się pierścienie :/


Ostatnio zmieniony 05 lut 2011, 8:54 przez Zwierzak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 10:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
DrivterGSI1 - tak masz racje 4 tys (pomyłka :mrgreen: )

jak nie masz kasy to kup na allegro zawsze coś :mrgreen:

A co do TEC ECO to dobry cylinder u mnie w yaroxie narazie wytrzymał 8,5 tys i taka sama moc jak na początku. (skuter już ma 24tys przebiegu)

Ale TEC ECO kosztuje ~200zł a ten z allegro ~50zł (to masz takie 4 sztuki :mrgreen: )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 12:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
A co mi radzicie szlif + dobry Tłok czy kupno za 150zł Tec Eco 50cc ? Dzisiaj postaram się jeszcze daj zdj jak wygląda cały cylek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 13:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ja Ci polecam kupno Tec Eco.




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy