Dzisiaj jest 18 lip 2025, 4:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Full Gaz
Post: 06 lut 2011, 20:22 
*

Rejestracja: 13 sty 2011, 23:28
Posty: 119
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Siema cos sie stalo z moim skuterem Keeway Hurricane. Ciezko go odpalic a jak go odpale od razu jest full gaz. Wogle nie raguje manetka. Poprostu nie moge go zatrzymac sam jedzie nie moge ujac gazu.
Co o tym myslicie?




_________________

______
Keeway Hurricane 2009r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=124403


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:28
Posty: 631
Lokalizacja: Kasa na kiweja
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik też kiedyś sb dokręciłem śrubke na maxa i full gaz był :)




_________________

Keeway hurricane
Szetap:
Wario hebo n/g
Tecnigas Next-r
Rolki 4 g motorfoce
Centralka nieb hebo
Sprężynki sprzęgła hebo nieb
Pasek Dayco

SPRZEDAM JW. !!! PISAĆ PV




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 20:41 
*

Rejestracja: 13 sty 2011, 23:28
Posty: 119
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
a od obrotow czy od dawki paliwa? mozliwe tez bo kupilem sportowy wydech i nie zmienilem dyszy mam seryjna




_________________

______
Keeway Hurricane 2009r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=124403




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
Dave2007, hahaahahahahahahahahaha dobry jesteś hahaha spadłem ze stołka hahahah.LukaszLuki, może Ci się iglica zablokowała ? Nie wiem linka ? Wy to naprawdę takie fazy piszecie, że siąść i płakać. a WEŹ, że zejdź jeden z drugim do garażu jak wiesz jak wygląda śrubokręt to weź wyjmij iglice i zobacz co się dzieje. chyba, że nie potrafisz w co nie wątpie.

EDIT:

LukaszLuki pisze:
a od obrotow czy od dawki paliwa? mozliwe tez bo kupilem sportowy wydech i nie zmienilem dyszy mam seryjna
to naprawdę nie ma nic wspólnego nie musisz regulować gaźnika jak zmienisz wydech możesz obroty zwiększyć, zmniejszyć jakby Ci gasł ale to żadna regulacja.!

Zawsze trzeba regulować.
Sam masz nie wiele więcej pojęcia. Nie wiesz-zamilcz.
Booyaka


Booyaka Super super dodaj swój post a nie edytuj mój DAWCO ! Sam nie wiesz to zamlicz! Nie trzeba gaźnika zbytnio regulować jak zmieniasz wydech! Nie na 1 wydehcu jeździłem i wiem, że za wiele nie musiałem zrobić, żeby gaźnik był wyregulowany!!!!!!
edit jeszcze ostatni "nie wiele" piszę się razem :shock:


Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 13:54 przez wiq_27, łącznie zmieniany 6 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 20:48 
*

Rejestracja: 13 sty 2011, 23:28
Posty: 119
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
kurde nie wiedzialem co moglo sie stac nie? ciekawe czy ty tak wszystko wiedziales kiedys... pewnie jak wylazles z brzucha to odrazu mamo cylka zatarlas....




_________________

______
Keeway Hurricane 2009r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=124403




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 20:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
LukaszLuki, naucz się czytać. Nie prościej jest samemu zejść do garażu i zobaczyć bo tak naprawdę się niczego nie nauczysz. A tak zobaczysz jak wygląda dysza linka iglica gaźnik itd. Z takim postem chyba 1 raz się spotkałem. Wątpie, że tak jest jak napisałeś, że odrazu na całej manetce bo to się w głowie nie mieści. Naucz się fachowo opisywać problem. Wiesz co możesz zrobić jak mówisz, że masz obroty za wysokie i koło Ci się samo kręci. Weź tą wystającą śróbkę w gaźniku przekręc w lewo po trochu obroty na pewno spadną ! I może w cale nie jest na pełnej manetce jak go odpalisz :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 20:53 
*

Rejestracja: 13 sty 2011, 23:28
Posty: 119
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
a ty wiesz czego full gaz?




_________________

______
Keeway Hurricane 2009r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=124403




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 20:54 
*

Rejestracja: 13 sty 2011, 23:28
Posty: 119
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
widzialem nie raz... spoko sprawdze jutro. z gory dzieki




_________________

______
Keeway Hurricane 2009r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=124403




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 20:54 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
Proszę bardzo, a może to jest filmik o twojej maszynie??
http://www.youtube.com/watch?v=hqtSjkfj5WE




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
LukaszLuki, No stary serio ja już nie wytrzymuje czasami jak słyszę te tekstyxD
LukaszLuki pisze:
a ty wiesz czego full gaz?
tu nie wiem o co kaman.
Jak już pisałem wywnioskowałem, że odpalasz skuter i ma za wysokie obroty i koło Ci się samo kręci. Jak nic wcześniej nie ruszałeś. To tak jak pisałem tą wystającą śrubkę w gaźniku co ją ręką chwycisz przekręcaj lekko w lewo. Reakcja nie nastąpi natychmiast dlatego chwilke poczekaj. Tylko też za dużo jej nie wykręć, bo może okazać się, że to nie tego wina(najlepiej policz obroty o ile ją wykręciłeś wtedy będziesz mógł powrócić do poprzedniej dobrej konfiguracjii, jeżeli sam nie próbowałeś bawić się gaźnikiem) Manetka gazu chodzi normalnie? Nie zacięła się gdzieś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 10:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
wiq_27 Racje ! :P Jak się bawiłeś Gaźnikiem to wiadomo czemu masz tak wysokie obroty ! a znów jak się nie bawiłeś to może być to powodem zablokowania iglicy w gaźniku co za tym idzie masz cały czas na dużych obrotach ! Jeśli ci chodzi inaczej manetka czyli kiepsko nie odbija to albo linka się gdzieś przyblokowała albo iglica ! A znowu jak się bawiłeś gaźnikiem to po prostu z czymś przesadziłeś co za tym idzie skuter nie ma jak spaść z obrotów bo jest tak wyregulowany ! Też może być to zacięciem pływaka gaźniku . Wlewa się za dużo benzyny do gaźnika a potem wlewa się do krusieca ssącego (...) i przesto masz wyskoki obroty bo za duża dawka paliwa !! ( ale mogę się myli :P ! )


Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 10:08 przez Zwierzak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 10:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2010, 15:38
Posty: 194
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
karolqq, jak by było sprzęgło to by się wyratował
Moim zdaniem to linka się zacieła.




_________________

Szuriken




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 10:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Albo napinacz linki nad gaźnikiem poluzuj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 13:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
Właśnie zapomniałem dodać tak jak gruszon18, pisze. Przy gaźniku jak i przy kierownicy masz regulacje linki może ją zabardzo naciągnąłeś jeśli tam ruszałeś coś. Zobacz jak bardzo jest napięta. Jak za bardzo to ją poluzuj. Wtedy obroty na pewno spadną...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 13:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
wiq_27 pisze:
Właśnie zapomniałem dodać tak jak gruszon18, pisze. Przy gaźniku jak i przy kierownicy masz regulacje linki może ją zabardzo naciągnąłeś jeśli tam ruszałeś coś. Zobacz jak bardzo jest napięta. Jak za bardzo to ją poluzuj. Wtedy obroty na pewno spadną...


ten napinacz przy kierownicy raczej nie podnosi obrotow , jak juz to tylko ten nad gaznikiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 13:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
gruszon18, w obu przypadkach możesz podnieść albo obniżyć obroty, poprzez napięcie linki albo poprzez jej zluzowanie ! chyba, że skończy Ci się regulacja!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 13:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 20:33
Posty: 133
Lokalizacja: Piździgórki Śląskie
Pojazd:
LukaszLuki, Mi np. się linka zablokowała w Piaggio. Poruszałem i wszystko git jest ^^




_________________

" Była Sfera, następna Sfera, jeszcze jedna Sfera, potem R50X, a teraz ponownie Sfera i Apcia "

<3 love Sfery.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 13:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Sferamera, x2.


Też tak miałem.




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 13:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 20:33
Posty: 133
Lokalizacja: Piździgórki Śląskie
Pojazd:
Jan3k, My wiemy co zrobić xd




_________________

" Była Sfera, następna Sfera, jeszcze jedna Sfera, potem R50X, a teraz ponownie Sfera i Apcia "

<3 love Sfery.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy