Dzisiaj jest 30 lip 2025, 0:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 16:00 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Cylinder aluminiowy z nicasilem od zawsze był, jest i będzie bardziej wytrzymały od cylindra żeliwnego. Błagam Was napiszcie mi skąd posiadacie wszystkie te rewelacyjne informacje o cylindrach aluminiowych!

Aluminium jest lepsze, lepiej odprowadza ciepło, jest wytrzymalsze. Gwarantuje dłuższe przebiegi przy mniejszym zużyciu.

Jakby było tak jak piszecie, to w samochodach wciąż mielibyśmy cylindry żeliwne, a tak jak wszystkim chyba wiadomo chyba we wszystkich nowoczesnych silnikach są już cylindry aluminiowe - to samo dotyczy motocykli.

Stage6 Streetrace to poziom sport 70cc. Zbliżony osiągami do Midrace np Stage6 Sport Pro 70cc.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 16:33 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Junior pisze:
Cylinder aluminiowy z nicasilem od zawsze był, jest i będzie bardziej wytrzymały od cylindra żeliwnego.

Dokładnie tak jak mówisz. Większość ludzi boi się kupić cylinder aluminiowy, ponieważ po zatarciu nadaje się do kosza, bo koszty naprawy są większe od nowego cylindra, ale jak się dba o cylinder aluminiowy to znacznie dużej pojeździmy na nim. Aluminium lepiej odprowadza ciepło, więc jest mniejsze prawdopodobieństwo przegrzania się jak w cylindrach żeliwnych, w których bardzo często puchną tłoki od złego chłodzenia i zacierają się. Tak samo powłoka z nicasilu jest bardziej trwalsza niż żeliwo. Zdecydowanie polecam cylindry aluminiowe "!!"

Co do cylindrów airsala to posiadam airsala xtreme 77cc i muszę powiedzieć, że jest nawet dobrze wykonany, ale w porównaniu to mhr team jakością trochę odbiega, ale nie jest źle. Cylindry airsala przez niektórych są uważane za słabe cylindry ponieważ kiedyś dawano do nich słabe tłoki, teraz dają tłoki vertexa i mahle, które są jak wiadomo jednymi z najlepszych tłoków. Możesz śmiało brać tego airsala. :wink:


Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 19:24 przez czajnik96, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 18:54 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
7 na 10 zatarć cylindra aluminiowego nie uszkadza cylindra! Czyścimy, wymieniamy tłok i jedziemy dalej.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !


Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 18:54 przez Junior, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 19:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
ja mialem airsala sporta,po 900km wywalilo mi pierscionek i urwalo sie kawalek tłoka,ale faktycznie gładz byla nienaruszona




_________________

Polini Sport 70cc
Hebo Kevlar
dellorto 21mm + ssanie polini
Polni SpeedControl
LeoVince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 20:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
MrCannabis, przeczytaj wypowiedź Juniora i zastanów się co jeszcze masz mi do powiedzenia znawco. Wychodzi na to że mam większą wiedzę niż ty więc nie kozacz.

Kolega mi pokazywał oryginalny cylinder do Jetforce czyli cylek był aluminiowy. Stała mu sie taka rzeźnia że silnik się zatarł, pierścienie popękały i wyżłobiły w cylku taką dziurę że można było w niej schować zapałke :shock: a wszystko przez to że jakiś pajac wypioł mu wężyk od oleju :/




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 20:58 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 20:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
no to teraz dylemat airsal 50 czy stage6 70 ;/ kusi mnie do airsala ponieważ wysokie obroty a mam s6 pro replice ;/




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 21:22 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Szafa, A może airsal 70?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 21:28 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
streetrace dobrze sie zgrywa ze stage6 pro replica. poszukaj tutaj na forum jest wykres dotyczacy tego. na streetrace + pro replica bedziesz miał dużo lepsze osiągi niż na airsalu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 14:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
A kto powiedział że na 70cc nie będziesz miał wysokich obrotów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 15:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Furian50 pisze:
kup lepiej streetrace, wrazie czego zrobisz szlif a airsal jest aluminiowy i bardziej wyżyłowany przez co mniejsza żywotność ale wiadomo jak będziesz dbał to długo pojeździsz

Naprawdę znawca z Ciebie...
Tak jak Up. Zastanów się nad Airsalem 70.


Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 15:48 przez MrCannabis, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 21:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
właśnie myśle ;x

ale chyba wybiore air. 70:) alu mnie kusi większa moc, pozatym skutera nie żyłuje wiec nie padnie mi od katu




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy