Dzisiaj jest 22 wrz 2024, 12:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lut 2011, 15:50 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Siemka, kumpel ma derbi sende x treme i chce kupić do niej wydech. Chce najlepszy jaki jest na rynku. Jaki polecacie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 16:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Do serii Conti CHR będzie dobry ewentualnie to Mk Thrower.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:


Ostatnio zmieniony 08 lut 2011, 22:47 przez BartriczkoSM, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 16:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jeśli ma jakiś tuning to polecam Yasuni R3 Carrera Lub Mk Thrower. Jeśli seria to Conti albo LeoVince V6




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 19:50 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Furian50 pisze:
Jeśli ma jakiś tuning to polecam Yasuni R3 Carrera Lub Mk Thrower
Jak już to MK do serii a conti na tuning bo conti to racing! BartriczkoSM, ile chcesz za ten wydech?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 21:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
on chce 400zł za wydech jeśli dobrze pamiętam




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 21:57 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
narazie seria, ale kupuje mhr 80cc i szuka jakiegoś najmocniejszego wydechu jaki jest :P


Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 21:57 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Simonini , MHR Team , Yasuni r3 , scr corse racing line 70




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 7:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
to niech kupi yasuni r3. super dźwięk, wygląd no i mocny wydech :) popatrz filmiki na YT :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 12:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
carenzi polecam tez




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 15:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2010, 15:37
Posty: 14
Lokalizacja: Koło
Pojazd:
dolny: Conti CHR, górny: MK Thower lub V6 (dobry w zależności od setupu)




_________________

Obrazek

Golf to nie samochód. Golf to styl życia!

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 16:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tylko jak de serii założy wydech pod MHR'a to dołu mieć już w ogóle nie będzie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
tak sie mówi , a wcale tak nie jest , testowałem na niejednym moto ;) . Moto się wkręca szybko , a jak juz załapie to sie ździwi ;D




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 17:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 8:29
Posty: 8
Lokalizacja: oSw
Pojazd:
Jest tak jak koledzy wyżej pisza :) zero dołu jak sie za mocny wydech założy do serii , wiem bo tez tak mam , nie do konca ale jest. Mam przy serii Bidalota Racing i dołu jest prawie nic , na 3 biegu przy 35-40 km/h około to w ogóle nie jedzie trzeba zredukowac na 2 wtedy idzie ;d czyli każdy bieg do konca trzeba krecic ;d mój silnik przez to juz długo niepożyje ;d




_________________

^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 17:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
sendziarz, wiesz jaka różnica miedzy 2T a 4T ? ... każde 2 T trzeba kręcić żeby jechało . Poza tym nie ma określenia " za mocny wydech " za mocny może być cylinder , przykład . Metrakit pro race 70 do wydechu mk thrower ~ kanał wydechowy cylindra jest większy niż otwór wydechu przez co się cylinder częsciowo blokuje , a jeżeli otwór wydechu jest większy tzn , ze może więcej spalin opróżniać . Owszem mieszanka która powraca z wydechu do cylindra ma trudności z powrotem , ale to bardziej złożona zasada ;)




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell


Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 17:18 przez estilete3, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 17:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
estilete3 pisze:
sendziarz, wiesz jaka różnica miedzy 2T a 4T ? ... kazde 2 T trzeba krecic zeby jechało

ale nie do końca




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 17:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
zauważ , że na hamowni , sprawdza się moc poprzez wkręcenie motoru na max obroty , ponieważ największą moc ma na najwyższych obrotach , to po co te wasze teorie ?




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 17:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 8:29
Posty: 8
Lokalizacja: oSw
Pojazd:
Przeciez wiem ! lol ! ale to jest nie jest tak jak ty mówisz, nie jezdziłes przy seria na takich wydechac to nie wiesz... A kazdy ci powie ze to prawda , miałęm 3 sportowy przy serii , v6 gówno , dół bym ale gorszy od serii wiadamo ogołnie lipa, mk thrower to był ogiennn , dół w miare a takiego buta miało ze masakra ogólnie super zero regulacji itd a chodził miodzio, tera bidalota mam i jest gorzej niz mk przez to ze nie wyregulowany i na 4 wgnioty srednie ale i tak idze bez tych rzeczy lepiej niz v6... Na mk throwerze tylko założyłem i latałem wszystko na zembatach 14/53 szedł realne 98-100km/h na bidalocie idzie teraz 90km/h przez te rzeczy co wymieniłem wyżej :p

Ale i tak słabo bo silnik troche dorżnołem ;d :]




_________________

^^


Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 17:24 przez sendziarz, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 17:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
sendziarz pisze:
ale to jest nie jest tak jak ty mówisz, nie jezdziłes przy seria na takich wydechac to nie wiesz


Czytaj od początku kto co pisze , potem się wypowiadaj . owszem jeździłem na każdym z twoich wydechów+ conti , yasuni r2 , hebo i raczej wiem co mówie . Jak nie wiesz o co chodzi to przeczytaj zasadę działania jednostki 2taktu a potem udawaj mądrego . Wszystko żeby szło trzeba regulowac . Niech mówi kazdy 2/3 osób na forum to laiki którzy nabijają posty , a wiedzę czerpią z neta .




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 17:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 8:29
Posty: 8
Lokalizacja: oSw
Pojazd:
Nie mam zamiaru sie z tb kłucic wiem swoje , i nie wiem z neta tylko z doświatczenie siedze z tym juz od kilku dobrych lat i mam znajomych i wgl , pzdr ;p




_________________

^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 17:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Masz znajomych jesteś fajny , ale prawda jest taka jak mówię. Nie będę więcej pisał , bo dostane warna znając życie . Jeżeli gościu ma zamiar kupić MHR 80 , to pominąłbym fakt czy moto będzie miało teraz doła czy nie , a na pewno będzie i tak lepiej śmigało od serii . Na rzekomym za mocnym wdechu moto będzie potulne na dole obrotów , a jak załapie to będzie jak szlifierka , a moment kiedy moto się od tych 2-3k obrotów wkręci do 12-13 trwa nie więcej jak 3-4 sekundy , wiec myślę , ze nie ma co rozpaczać , a prawda jest taka , ze im mocniejszy wydech tym lepiej moto pójdzie , bo się bardziej wkręci , a regulacja to już oddzielny temat ;)




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy