Dzisiaj jest 22 wrz 2024, 18:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sty 2011, 17:31 
*

Rejestracja: 18 lis 2008, 17:56
Posty: 56
Lokalizacja: poznan
Pojazd:
mam na oku:
-Cylinder Malossi MHR Replica 80cc
Minarelli AM

-Zestaw tarcz sprzęgła [kevlar] Top Performance Minarelli AM

-Wał korbowy Top Racing Evolution NG
Minarelli AM

-Gaźnik Dell'orto 21mm - Metrakit
GPR 50R, TZR...

jak sadzicie jaka prędkość maksymalna po zastosowaniu tych części i ile km w KEEWAY X RAY i czy trzeba wymienić moduł??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 20:51 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
zależy jakie masz zębatki a tego już nie napisałeś :roll: jeszcze do tego dolicz łożyska na wał,łożysko igiełkowe,filtr,króciec. A co do tarcz sprzęgła to wszyscy Metrakit Pro Race chwalą. Na pewno moduł coś da przy takim tuningu. Czy jest sens tyle wkładać w 50cc ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
Nikt nie wie ilę wyciągniesz na tych częściach chyba że ktoś ma takie części to wtedy w przybliżeniu mógłby ci coś szepnąć




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 21:06 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
ja myślę ze około 120 km/h




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 23:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 2:38
Posty: 190
Pojazd:
moduł lepiej wymień, bo ten w oryginale jest chyba blokowany do 8k, więc tuning by Ci mało dał. Btw części już kupiłeś?, Łukasz? :wink:




_________________

Keeway x-ray MONSTER ENERGY edition

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 10:10 
*

Rejestracja: 18 lis 2008, 17:56
Posty: 56
Lokalizacja: poznan
Pojazd:
jeszcze nie kupilem ale lada dzien najpozniej pod koniec stycznia a czemu?? a jaki modul ??




_________________

-Cylinder malossi MHR Replica 80cc Minarelli AM
http://polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/X-ray/125300




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 15:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Moduł aka CDI aka cewkomoduł, odpowiada za iskrę, gdy bedzie zablokowany silnik nie bedzie krecil odopowiednich oborotów




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 10:43 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 13:50
Posty: 17
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Pojazd:
Cylinder Malossi MHR Replica 80cc z większym gaźnikiem i innym tłumiekiem jedzie coś ok. 140




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 20:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2010, 13:40
Posty: 155
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd:
Myślę, że ok. 110km/h




_________________

SUZUKI SV650S- YOSHIMURA POWER
PEUGEOT XP6 CUSTOM
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
120-130km/h a 110km/h to 70cc




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 18:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
Bez przesady Panowie z tymi v-maxami, co prawda mam trochę zębatki na przyśpiechę, ale wyciągam 105 km/h, myslę że realne jest do osiągnięcia 120 na innych zębatkach, np jakbym miał z tyłu jakieś 50, ale przyśpieszenie mam teraz około 10 s do 100km/h. Jak tam ktoś wcześniej napisał, "szepnąłem" to i tamto bo mam bardzo podobny set :) Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 18:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
110-120km/h




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 18:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
jeśli na takim cylinderku osiągnie tylko 110-120km/h to się go nie opłaca zakładać ;p




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 19:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
Tylko?? Rozpuszczona ta młodzież :lol: Przypominam że to jest nadal zarejestrowane na MOTOROWER i jak jedzie 110 ( a na innych zębatkach i z 20 km/h szybciej) to jedzie o ponad 2 razy za dużo... Poza tym czy dla nas, 15,16,17 latków 110-130 km/h to naprawdę za mało? Dla niektórych to i tak wiele za dużo Stunter...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 20:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Wszystko też zależy ile ktoś jeździ i jakie ma doświadczenie, dla mnie wystarczająco to 140km/h ale na polskich drogach to nawet nie ma gdzie tyle jechać;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 20:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
Co do tego to moge się w pełni zgodzić z tobą :) Ale i tak am6 nie jest silnikiem na takie prędkości, bo już jest wtedy tak wyżyłowany że szok. Dlatego mi by odpowiadała Huska sms 125 :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 20:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
140km/h am6 to bez sensu. Lepiej tak jak mówisz 125 i no problem;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 20:43 
*

Rejestracja: 05 sie 2010, 21:20
Posty: 27
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
elo powiem ci tam ja mam derbi gpr 50 replica 2002 rok i w tym roku zdjołem w nim blokady znaczy miałem 2 na wydechu kupiłem za 900zł nowy z polini sportowy na tor wyścigowy i śmiga mi na samym wydechu 105km/h
także tobie co najmniej 125km/h zależy jak dotrzesz cylek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
banan12321, 105 licznikowe czy GPS??




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 20:48 
*

Rejestracja: 05 sie 2010, 21:20
Posty: 27
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
GPS nei wierzyłem to siorka za mną pojechała i też jej tyle pokazało derbi ma zajebi... te silniki tylko jak coś jeb..e poważniejszego to długo się naszukasz zanim znajdziesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy