Dzisiaj jest 22 lis 2024, 18:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lut 2011, 1:00 
*

Rejestracja: 08 sty 2011, 23:29
Posty: 97
Pojazd:
cześć zakładałem cylek do nrg i głowice zalożyłem wszystko kupiłem jakieś grubsze uszczelki cylindra żeby mi nic nie ciekło i nowe śróbki zaczołem wszystko przykręcać i dwie górne szpilki mi sie popsóły wkręciły sie normalnie śrubki na szpilke ale jak zaczołem dokręcać to sie pokrzywiły łepki nakrętek na szpilkach i jak chciałem wykręcic nakrętki to już sie nie dało jak to mogło sie stać że sie nakręciła nakrętka a nagle sie popsóła??i to die szpilki??


JAk ściągałem cylek to widocznie musiał mi płyn chłodniczy wlecieć tam gdzie wał. I wał był cały w wodzie przechyliłem skuer woda wyleciała czy nie popsuje mi sie wał albo łożyska??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 9:44 
*

Rejestracja: 29 sty 2011, 13:36
Posty: 28
Pojazd:
najlepiej rozpolowić i wszystko wyczyścić ale szybko żeby wał niezardzewiał




_________________

zipekII 70 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 11:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
dawidNRG, kup nowe szpilki i nakrętki, uszczelki. Nie musisz rozpoławiać jak złożysz silnik i odpalisz to woda sama wyparuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 8:58 
*

Rejestracja: 02 lut 2011, 7:49
Posty: 34
Pojazd:
Lepiej wyczyść a nie odpalaj jak woda w silniku ostatnio koleś pro był przywiózł mi boostera którego wymył wodą w środku cały zardzewiały.. jakoś to odratowałem ale daje mu maks 1000 km i mu to walnie.. więc lepiej wyczyścić porządnie i bd chodzić trzeba uważać jak takie rzeczy się robi..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 10:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
Mi też naleciało. Wziąłem strzykawke, wypompowałem wszystko co sie dało. Potem wypłukałem benzyną. Bez przechylania silnika itp. I jeżdże i nic się niedzieje:))




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 19:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Nie opłaca sie rozpoławiać,zrób tak jak pisałdanny180.Najlepiej wyjmij silnik z ramy odessij chłodziwo,wypłukaj wachą i przedmuchaj kompresorem.Ja,gdybym robił tak u siebie płukałbym nawet 2 razy.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 8:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
positiveNRG, Ja niewyciągałem silnika z ramy;) Ale jak on ma silnik wyciągniety to też dobrze. Ja płukałem nawet 4-6 razy a potem poczekałem 2 dni aż wyparuje co zostało;)




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
To gdzie wał zwie się komorą korbową, potrenuj lepiej ortografię...
Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy