Dzisiaj jest 21 lip 2025, 13:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2011, 20:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
Witam. Mam yamahę neos 2000r. set jak na razie nie wielki.. ale już pojawił się problem. Setup:
-sprzęgło RMS Racing
-sprężyna centralna Stage6 MEDIUM
-króciec ssący d20
jadę sobie normalnie tak ze 30km/h dam full gaz i chwile przyśpiechy tak do 50km/h i nagle zmuła prawie do zera.. na biegu jałowym jak na stopkach stoi daje gaz do końca i obroty ma zaje*iste
wydaje mi się że gaźnik jest wyregulowany.. wolne obroty są takie jak trzeba,ale przy odpalaniu na kopnik (aku słaby) muszę dać gazu.. ale później puszczam i chodzi dobrze.
wcześniej skuter na zjechanym sprzęgle (okładziny prawie zero) jechał na oko jakieś 50km/h (na oko ponieważ licznik nie działa). Dzwon przypalony i ma lekkie bicie ale założyłem go bo jeszcze nowy nie przyszedł.
nie wiem co robić.. proszę pomóżcie.


Ostatnio zmieniony 22 lut 2011, 20:28 przez mazmarcin, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 14:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2010, 18:33
Posty: 306
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
dołączam się do tematu mam ten sam problem




_________________

sprzedam -----> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=218801




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 20:15
Posty: 66
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd:
Witam ,otóż miałem podobny problem w Malaguti F12 Phantom u mnie wystarczyła zmiana rolek ,poprzednio miałem 6,5gr ,a założyłem jakieś stare co miałem w garażu coś koło 4gr ,no i ma większego kopa ,no i muł zniknął ,przedtem miałem straszny od 20 do 55 w ogóle nie wkręcał się na obroty ... ,no i ciśnie 80 km/h ;]




_________________

Obrazek
Vivacity ---> Vivarox 13 Custom Project Black&Orange




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 16:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
Ok. dzięki. tylko że ja mam problem taki, bo do seryjnego wario mam tylko jedne rolki (chyba seria 6,5g) a teraz kupiłem wario Hebo NG z 3 kompletami rolek.. i tu jest moje pytanie.. czy mogę Hebo ng założyć do seryjnego tłumnika?? nie będzie problemu z regulacją ?




_________________

Yamaha Neos --> MBK Booster --> Derbi Senda--> Sherco HRD --> Yamaha TDR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 17:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 20:15
Posty: 66
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd:
Nie powinno ,bo nie będziesz musiał regulować do seryjnego tłumika :)




_________________

Obrazek
Vivacity ---> Vivarox 13 Custom Project Black&Orange




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 17:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
Ray, bedzie musiał na 100% ...
polecam ci wyczyścic gaźnik i reszte układu bo z tego co tu piszesz to gdy jedziesz 50 nagle ci zwalnia.. brak wachy moim zdaniem . daj mu większą dawke paliwa ew. ujmij powietrza.. to oja koncepcja ale problem jest na 99% moim zdaniem w regulacji..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 19:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 20:15
Posty: 66
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd:
piotrek1993, Mi się wydawało ,że nie ... ,chociaż nie wiem ,metoda prób i błędów :) ,u mnie tak jest sprzęgło dowalone ,że musiałem dać lekkie rolki




_________________

Obrazek
Vivacity ---> Vivarox 13 Custom Project Black&Orange




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
Gaźnik, węże były czyszczone, co do większej dawki paliwa..? to iglice dać w dól tak?. ale mnie się też wydaje że to będzie regulacja napędu. jutro założę pod serie Hebo NG i zobaczymy jak to będzie :)




_________________

Yamaha Neos --> MBK Booster --> Derbi Senda--> Sherco HRD --> Yamaha TDR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 22:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
mazmarcin, iglice musisz podnieść do góry na tej małej blaszce . zdaj relacje jak po regulacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 22:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
Znaczy się no tak.. iglice w górę czyli rowek jeden niżej. w sobotę napisze co i jak bo jutro nie będę miał zbytnio czasu.




_________________

Yamaha Neos --> MBK Booster --> Derbi Senda--> Sherco HRD --> Yamaha TDR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 22:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
mazmarcin,
mazmarcin pisze:
glice w górę czyli rowek jeden niże
tak :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 17:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
Założyłem dziś Hebo NG i do tego rolki bodajże 4,6g, ale niestety dziś nie mogę przetestować ponieważ straszna zima u mnie.. ale między czasie naprawiłem sobie tylni hamulec.. :)




_________________

Yamaha Neos --> MBK Booster --> Derbi Senda--> Sherco HRD --> Yamaha TDR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
Witam ponownie :). co do rolek to tak- lżejsze rolki nic nie dały.. (znaczy się lepsze przyspieszenie, mniejszy v-max) ale wiadomo że tego przyśpieszenia nawet nie odczuwałem bo czasami łapał ładnie.. a czasami muł. dziś bawiłem się w regulacje gaźnika.. wydaje mi się że wyregulowałem go odpowiednio bo na wolnych chodzi ładnie i jak dam gazu to na jałowym też ładnie się wkręca. ale problem jest teraz taki, że gdy jadę jakieś 10-20km/h i dam gazu to nieraz rwie mocno i jedzie tak dosyć dosyć. i nagle buuuuuu.. a czasem to w ogóle nie rwie.. tylko nawet w ogóle nie chce ruszyć.. dziś bawiłem się z iglicą.. na tych rowkach od dołu było ładnie.. gorzej z tymi od góry.. (na przedostatnim od dołu chyba najlepiej było) wciąż nie wiem co może być przyczyną.. (na pewno wiem że rolki muszę z powrotem założyć 4,7g bo na tych nawet ładnie szedł z dobrym przyspieszeniem. bo teraz mam coś koło 3g..to tragedia.. v-max jakieś 40.. myślę że albo za mało wachy dostaje.. albo za dużo powietrza.. co do wachy to jutro przeczyszczę kranik i bak, a co do powietrza to oryginalna puszka ma od strony cylka szpary.. tak jak by ktoś ją przycisnął do cylka i by się przetopiła.. bo takie szpary na wzór żeberek powstały.. i myślę że może tam łapie lewe.. a dziś wyprałem gąbkę. jutro założę :)
teraz pytania do was ;p
-jak nasączyć gąbkę i czym, olejem do mieszanki?
-co nalać do baku żeby go przepłukać ?
-jak czyścic kranik? bo słyszałem że można sprężarką przedmuchać.. ale ponoć można wtedy coś zepsuć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 20:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
A co do filtra powietrza to nie mam tego drugiego kolanka co na foto Obrazek (tego gdzie napis jagoda)..




_________________

Yamaha Neos --> MBK Booster --> Derbi Senda--> Sherco HRD --> Yamaha TDR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
Mój filtr wygląda tak: http://img824.imageshack.us/i/dsc00004kl.jpg http://img402.imageshack.us/i/dsc00006oy.jpg gąbkę wczoraj wyprałem.. zostało mi tylko nasączenie olejem, tylko nie wiem czy tą puszkę zostawać tak jak jest czy może załatać jakoś te dziury.. ?
teraz pytam ponownie, może ktoś w końcu odpiszę :P czyli jak nasączyć gąbkę, jak przeczyścić kranik i czym przepłukać bak ? :)


Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 22:06 przez mazmarcin, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy