Dzisiaj jest 03 sie 2025, 22:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: zmiana cylinda
Post: 10 lut 2011, 20:14 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
siema chce zmienić cylinder na 80 i powiedzcie mi czy dam rade sam go zmienić nie jestem mechanikiem chodzę dopiero do 1gimnazium ;/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 20:19 
*

Rejestracja: 09 paź 2010, 7:34
Posty: 20
Pojazd:
dawid137137,
Lepiej żebyś skuter oddal komuś w dobre ręce do mechanika który zna się na tym :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 20:20 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
THC, też racja a nie wiesz ile może mechanik wziąć za zmianę cylindra ??




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 20:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2010, 19:41
Posty: 256
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
dawid137137, Rób sam poczytaj troche na necie i dasz rade to nietrudne,
Lepiej jak teraz sie nauczysz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 20:23 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
markos, poczytam na necie jeszcze coś o zmianie cylindra a dużo będzie roboty z tym bo jak brat mówił to najgorzej będzie ustawić łańcuszek rozrządu




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 20:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
dawid137137, zmiana cylindra to banał na stronie naruku jets poradnik do 4T, zawsze sie cos nauczysz a jak sie podasz to wtedy zawieziesz. Uwierz wymiana cylindra to drobnostka gorzej z wałem, łożyskami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 21:14 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
sfera80, no najgorsze to zabezpieczenie tłoka czy jakoś tak ale raczej dam rade mam 2braci mechaników tatę mechanika i kilku kumpli mechaników




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
A do czego to nam ? Po co zakładasz ten temat jak masz mechaników w rodzinie ? :D




_________________

Zapraszam do mojego Speeda ! :D
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=276255




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 21:27 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
gigus97, jak ci nie pasuje to po co czytasz ??




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
gigus97, bo chce sie chłopak dowiedziec czy w swoim wieku powinnien sam zmienic cylindier i koledzy z forum juz mu odpowiedzieli :D




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 21:30 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
no właśnie tak jak mdco3, napisał a sądząc po tobie gigus97, to jesteś z 1997 tak jak ja i na pewno nie zagrzebałeś się tyle w motorach jak i samochodach




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 22:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Dodatkowo masz znaki na karterach. No i taka rada ode mnie to podczas rozbierania , zanim cokolwiek zdemontujesz , ustaw wał na pozycji T , tam na magnecie żeby sie pokrywał z karterem znaczek i zaznacz najwyższy punkt łańcuszka jakimś lakierem/kropeczką i tak samo zębatkę od wałka rozrządu idealnie pod tym znaczkiem. Wtedy później składając będziesz miał łatwiej ustawić rozrząd , a tak to już tylko regulacja zaworów. Dla mnie pestka coś takiego więc to taka moja rada jak sobie ułatwić prace. Dodam że takie same metody stosuje w starszych samochodach jak mam coś do roboty w ingerencję w rozrząd. Dasz sobie rade , a najlepiej poczytaj sobie w necie , jest tego od groma...




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 22:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
nie musi nawet zaznaczać kolektorem. Łatwo sie taki rozrząd ustawia tylko trzeba wiedzieć jak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 22:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Owszem ale zawsze łatwiej :wink:




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 22:40 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
To już będę wiedział jak zmienić cylinder


thebooster, to T ma być na samej górze ??




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 23:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
nie pamiętam jak ono szło. T musi się pokrywać ze znakiem wybitym na karterze. Ten znak znajdziesz do strony magneta. I kiedy go ustawisz to zaznaczasz sobie najwyższy punkt łańcuszka i jednocześnie pod znakiem na łańcuszku robisz znaczek na zebatce , tak zeby znaki się pokrywały. Zawsze łatwiej przy składaniu.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 9:16 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
aha to T musi być tak samo jak przy regulacji zaworów :D




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 10:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
No dokładnie :)




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 15:06 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
dawid137137 pisze:
siema chce zmienić cylinder na 80 i powiedzcie mi czy dam rade sam go zmienić nie jestem mechanikiem chodzę dopiero do 1gimnazium ;/

Jeżeli masz narzędzia to dasz radę.Najważniejsze rady:
-Zaworów nie regulujesz,ściągasz tylko samą klawiaturę(o ile na dzień dzisiejszy są dobrze wyregulowane)
-Skręcając głowicę dokręcaj śruby na szpilki po przekątnej,kiedy wszystkie 4 już przykręcisz w tedy przykręć dopiero dwie boczne (te długie)
-Pierścienie na tłok zakładaj delikatnie je rozszerzając,żeby nie pękły.Zakładasz kolejno patrząc od dołu:
1.cienki
2.falisty
3.cienki
4.gruby
5gruby
-Dobrze zabezpiecz tłok na stworzniu,żeby nie wypadł.
-Przed włożeniem tłoka w cylinder delikatnie wysmaruj cylinder wewnątrz olejem
-Zwróć uwagę przy zakładaniu tłoka,żeby w odpowiednią stronę był napis IN lub strzałka.
-Daj nowe uszczelki (głowica/tłok)
_nie rób nic na siłę tylko powoli,śruby przykręcaj z wyczuciem nie ile siły bo bardzo łatwo niektóre gwinty można "przekręcić"

[center]Tutaj poradnik krok po kroku jak to zrobić.[/center]
[center]http://www.naraku.pl/components/com_jooget/file/instukcja_montazu_naraku-_cylindry.pdf[/center]




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 15:09 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
dzwoniłem do mechanika 50zł będzie mnie to kosztować więc lepiej dam mechanikowi i mi zmieni wszystko :D


Ale dzięki za pomoc:d


Ostatnio zmieniony 11 lut 2011, 15:09 przez dawid137137, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy