Dzisiaj jest 18 lip 2025, 22:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sty 2011, 20:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Witam

Potrzebuję dokładną średnicę tłoka do cylindra Stage6 Sport Pro 70cc do Peugeota.

Czy tłok meteor będzie dobrym wyborem ?
Jak widać meteor ma dwa pierścienie a fabryczny tłok ma jeden pierścień. Czy nie będzie wpływało to na szybsze zużywanie się gładzi nicasilowej ?
Jakie są ogólne opinie na temat tłoków meteor ?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 21:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Tłok musisz idealnie dopasować na podstawie stanu nicasilu. Nic Ci nie da nawet jak Ci ktoś powie, że tłok ma dajmy na to 47.50 bo ważna jest też selekcja tłoka a to jest 0,01mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 11:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Sprawa wygląda dokładnie tak:

Kupiłem używany cylinder z niskim przebiegiem około 500km. Widać ryski po honowaniu czyli faktycznie przebieg jest realny. Sprzedający dał tłok na sworzeń 10mm a ja mam wał 12mm. Dodatkowo na tłoku jest literka "C" Sprzedający twierdzi, że taki tłok z literką C dostał w zestawie z nowym cylindrem ...
Muszę kupić nowy tłok na sworzeń 12mm i nie wiem, którą selekcję wybrać ponieważ ich oznaczenia to tylko A, B, C, które nic nam nie dają. Powinny być podane dokładne wymiary.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 11:45 
*

Rejestracja: 29 gru 2010, 14:15
Posty: 94
Pojazd:
Faciu3 ostatnio zatarłem tłok w tym cylku stage6 sport pro 70cc i nigdzie niemogłem znaleźć takiego samego, jak mierzyłem suwmiarką to mi wychodziło cały czas d.47,1mm <dobrze mierzyłem> i sie wnerwiłm dałem do sklepu PS BIKES i u nih zamówiłem dobral mi tłok firmy Athena selekcja C i pasuje idealnie jeden pierścień i w.ółgule taki sam jak seria. Cena u nih to było 170zł dużo ale warto było a na necie kupisz za 135zł. Tylko do tego cylka to tłok ma wymiary 47,6 pamiętaj, nawet jak zmierzysz 47,2 to musi być 47,6mm pamiętaj o tym. Myśle że coś pomogłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 11:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 19:27
Posty: 102
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
najlepiej jedz do jakiegoś serwisu czy coś żeby ci dokładnie zwymiarowali cylinder
bo oryginał jest 47,6 tłok dobiera się selekcjami z dokładnością do 0,00 a jeżeli dobierzesz za duży tłok o jedną czy dwie setne możesz zniszczyć cylinder jeżeli tłok złapie gładzi


a i jeszcze jedno, tłok trzeba wsadzać oryginalny na daną selekcje, meteor czy vertex nie produkuje tłoków z takimi wymiarami i dokładnościami żebyś mógł idealnie dobrać


Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, 11:54 przez runni, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 11:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Dobiera się selekcją ... Tyle to ja wiem. Tylko, ze nigdzie żaden mądry sprzedawca nie pisze ile ma A ile B a ile C, co według mnie jest po prostu chore ...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 12:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Selekcja A z tego co pamiętam ma 47,6mm kolejne selekcje są co 0,05mm Jeśli chcesz ze sworznia 10mm dać na wał 012mm to kup łożysko odpowiednie stage6 chyba ma takie w swojej ofercie nie wiem czy do peugeota ale możesz sprawdzić na pewno to prostsze rozwiązanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 12:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
faciu3, A nie lepiej było ci by kupić łożysko igełkowe z redukcji 12mm na 10mm taniej cie wyjdzie niż kupno nowego tłoka i zabawa z dopasowaniem.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 13:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Brakuje mi też sworznia do tego tłoka :|




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 13:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Szukaj po ludziach czy ktos nie ma zatartego i kup sworzeń :)




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 21:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
mateusz24 pisze:
Selekcja A z tego co pamiętam ma 47,6mm kolejne selekcje są co 0,05mm

Jedna selekcja to 0,01mm.

Jeżeli masz pasujący tłok to nie warto kombinować. Kup łożysko redukcyjne a sworzeń można w razie czego dorobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 17:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Jedyne łożysko redukcyjne, które produkują o potrzebnych mi wymiarach to łożysko cienkościenne, które na zewnątrz ma ściankę a nie igiełki jak normalne łożysko igiełkowe.

Czy takie łożysko, może normalnie funkcjonować w korbowodzie ?
Problem może się pojawiać z smarowaniem takiego łożyska :?

Edit:
Dla tych którzy nie wiedza jak wygląda takie łożysko:
Obrazek




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 11 lut 2011, 17:52 przez faciu3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 21:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2010, 14:10
Posty: 229
Lokalizacja: Węgorzewo
Pojazd:
http://www.sklep.s-x-t.pl/index.php?mai ... ok&x=0&y=0

Może tutaj znajdziesz. Są podane selekcje. I sworzeń jest w komplecie.




_________________

Cały Aerox i wiele wiele innych na części!!

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=13676554


Ostatnio zmieniony 11 lut 2011, 21:47 przez Patryk762, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 23:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Patryk762, A czy ja pytałem ostatnio o tłok czy o łożysko :?: :roll: :roll:
Kupno tłoka to żaden problem. Oczywiście pomijając koszty.

Proszę o opinie na temat łożyska, które podałem wyżej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 23:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2010, 14:10
Posty: 229
Lokalizacja: Węgorzewo
Pojazd:
Faktycznie mój błąd - przepraszam :ups:




_________________

Cały Aerox i wiele wiele innych na części!!

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=13676554




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 0:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Takie łożysko się absolutnie nie nadaje.
Jaki wymiar potrzebujesz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 12:50 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Tłok Meteor dwupierścieniowy raczej nie bardzo się nadaje do aluminiowego cylindra.

Opcja 1:
Polecam zastosować tłok Stage6 dedykowany do tego cylindra.
Była selekcja C? Wsadź C i będzie okay.

Tłoki Stage6 dostępne na sklep@mieloch.pl - wystarczy zamówić mailem. Koszt około 160,- PLN

Opcja 2:
Nie jesteś pewny tego C? Wyślij cylinder do Mieloch Motocykle (po wcześniejszym uzgodnieniu) dobiora Tobie tłok wg wymiarów i odeślą spowrotem.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !


Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 12:53 przez Junior, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 2:26 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
Stage6 wypuscila cylki z roznymi selekcjami tlokow. A , B , C na cylindrze jest wybite A,B,C na tloku masz C tak ? Jezeli na cylku tez bedzie C to kupuj C . To ze najpierw sie kupuje A potem B i C to jest totalna bzdura !




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 19:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Czyli chodzi w tym o to, że dokładność produkcji cylindrów nie jest tak idealna, a żeby nie tracić mocy specjalnie dobierają tłoki o różnych selekcjach, aby stworzyć zestaw idealnie spasowany do siebie i tłoki takie wychodzą normalnie z fabryki z nowym cylindrem ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy