Dzisiaj jest 04 sie 2025, 17:37

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
*
Awatar użytkownika

Pojazd:
Zależy . Kolega chodzi na Technik Mechanik , to na praktykach robią tylko , że spawają coś , tu blachy tną , i jak poszedł do 2 Technikum , a tam są już normalne praktyki , to miał fest ciężko , bo kompletnie nic nie wiedział . I w szkole tez jest ciężko . Ja chodzę do zawodówki , i miałem na półrocze średnia 3,14 ( najlepszy z klasy ) i już właściwie sam robię przy autach .

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
*
Awatar użytkownika

Pojazd:
Tylko że wiesz ja chyba na studia się wybiore :)

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
mechanik
a jezeli interesuje ci blacharka to tez coś z blacharką związanego będzie .
bo np. u nas (jestem na profilu technik mechanik) remontujemy korytarz na warsztacie (skończyliśmy w zasadzie) pilnikami skrobaliśmy tynk :P

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Ja jestem w technikum, jak dobrze wybierzesz to jest supcio, u nas w cz-wie jest super szkola dobry poziom, przytulna, nauczyciele mili, opusc sobie liceum, wiesz czemu? Jak pojdziesz do technikum to masz 1 rok różnicy a mozesz wyjsc z zawodem jak zdasz i na informatyce nie jeden gimnazjalista by zdał teorie gożej z praktyką

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne

Tytuł:
*

Pojazd: