Dzisiaj jest 26 lut 2025, 0:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lut 2011, 23:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Siema

Co daje założenie sportowego zaworu membranowego ?? Czy opłaca się przy gazniku 17,5 + większy króciec i seria 50cc ??




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 12:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2010, 13:40
Posty: 155
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd:
Sportowy zawór membranowy poprawi napełnianie, ale przy 50ccm będzie go zalewało.




_________________

SUZUKI SV650S- YOSHIMURA POWER
PEUGEOT XP6 CUSTOM
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 12:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Lubcio4 pisze:
przy 50ccm będzie go zalewało.


Hahaha

Kolego założyłeś takowy zawór do 50cc że się wypowiadasz ?

Sopel38, sportowy zawór da przyśpieszenie (lepsza reakcja na manetkę) ja kupiłem tec racing czy sport za 50zł chyba i polepszył przyśpieszenie , lepiej się wkręca na obroty . A więc opłaca się założyć takowy zawór do 50cc :lol:




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 12:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2010, 13:40
Posty: 155
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd:
aragon pisze:
Kolego założyłeś takowy zawór do 50cc że się wypowiadasz ?


Zawory są przeznaczone pod tuning, i żeby poprawić pożądnie osiągi, gaźnik + zawór nie wystarczy.




_________________

SUZUKI SV650S- YOSHIMURA POWER
PEUGEOT XP6 CUSTOM
Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 lut 2011, 12:56 przez Lubcio4, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 12:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Opłaca się go montować tylko w przypadku konieczności montowania większego gaźnika.
Cały sekret w tym, aby odpowiednio wyregulować ten zawór grubością/sprężystością płytek.
Na serii da to radę, ale nie spodziewał bym się wzrostu osiągów.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 13:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Chodzi mi o to ze jak teraz mam gazior 17,5 i krociec 21mm to czy nie bedzie za malo przepustowy ten seryjny




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 13:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Da radę.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
przepraszam za odkop :)
ale takie małe konkretne pytanko czy same płytki dadzą tyle samo co cały zawór? i czy warto kupić taki zawór teca za 50zł?




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 20:39 
*

Rejestracja: 13 sty 2012, 22:45
Posty: 42
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
Ja kupiłem zawór za 30 zł i jeździ tylko trochę twardszy jest w porównaniu do starego i dysze musiałem dać większą :D




_________________

Jeden ślad, wiele dróg.
WLKP.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 21:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
ja ostatnio zdecydowalem sie kupic zawor polini evo 2 za 139 zl pod full sporta 70ccm i roznica jest odczuwalna.. Tak do 60 kmh duzo sie nie zmienilo ale od 70 kmh duzo lepiej sie wkreca i ma caly czas rowniutkie obroty i tak samo ciagnie od 0 kmh do 115 kmh. Na 50cc nie sprawdzalem. Ale pod 70ccm zdecydowanie polecam :)




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy