Dzisiaj jest 27 lut 2025, 20:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cylinder
Post: 12 lut 2011, 18:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 18:04
Posty: 134
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Czy kupujac cylinder sportowy (50cc) moge zostawic tlok od seryjnego cylindra ?




_________________

MBK Booster:
Cylinder Malossi Sport 70
Wal Hebo Racing HPC
Wydech Yasuni R
Gaznik Tec Racing 17,5mm
Filtr powietrza Polini Airbox
Wariator Polini Speed Control
Sprzeglo Polini 2G Evolution III, dzwon Tec
Pasek Polini Race


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 19:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 21:14
Posty: 448
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Raczej tak ;)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peu ... city/99623
^SPRZEDAM^ VIVKE
Sprzedam Meridę Matts 90




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 19:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 18:04
Posty: 134
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ja musze wiedziec na 100%. Jak wyglada sprawa z regulacja po zalozeniu nowego cylka ?




_________________

MBK Booster:
Cylinder Malossi Sport 70
Wal Hebo Racing HPC
Wydech Yasuni R
Gaznik Tec Racing 17,5mm
Filtr powietrza Polini Airbox
Wariator Polini Speed Control
Sprzeglo Polini 2G Evolution III, dzwon Tec
Pasek Polini Race




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 20:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2010, 14:54
Posty: 853
Pojazd:
No a co będziesz regulował ? Jedynie gaźnik może , to nie wydech wkońcu.




_________________

Hebo NG
Leovince ZX
Sprężynki niebieskie
Dellorto 17,5

User pisze:
Z was takie koksy od skuterów to na 100% będziecie wiedzieć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 21:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 18:04
Posty: 134
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Nie wiem. Nigdy nie mialem do czynienia z cylindrem.




_________________

MBK Booster:
Cylinder Malossi Sport 70
Wal Hebo Racing HPC
Wydech Yasuni R
Gaznik Tec Racing 17,5mm
Filtr powietrza Polini Airbox
Wariator Polini Speed Control
Sprzeglo Polini 2G Evolution III, dzwon Tec
Pasek Polini Race




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 10:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2010, 14:54
Posty: 853
Pojazd:
To teraz będziesz miał .Na twoim miejscu bym sobie zafundował 70 cm i wtedy z tym setupem co masz to byłby szatan :D




_________________

Hebo NG
Leovince ZX
Sprężynki niebieskie
Dellorto 17,5

User pisze:
Z was takie koksy od skuterów to na 100% będziecie wiedzieć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 11:07 
*

Rejestracja: 18 lip 2008, 10:18
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
ale jeśli kupujesz cylinder sportowy z tłokiem to dlaczego chcesz zostawić stary tłok? a co do twojego pytania to może być jeśli ma te same wymiary i jeśli jest tłok żeliwny i cylinder żeliwny to będzie pasował




_________________

Peugeot speedake
DR evo 50
IXIL GP1
wario top racing next generation
v-max 92;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 11:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 18:04
Posty: 134
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Cylek chce aluminiowy, a seryjny jest zeliwny. Chodzi o to, ze nie chce mi sie bawic w wymiane tloka, bo nie umiem.




_________________

MBK Booster:
Cylinder Malossi Sport 70
Wal Hebo Racing HPC
Wydech Yasuni R
Gaznik Tec Racing 17,5mm
Filtr powietrza Polini Airbox
Wariator Polini Speed Control
Sprzeglo Polini 2G Evolution III, dzwon Tec
Pasek Polini Race




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 12:08 
*

Rejestracja: 18 lip 2008, 10:18
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
duzej pracy przy tym nie ma a zawsze stary tłok już jest wypracowany i dotarty do starego cylindra więc szkoda nowego cylindra a kompresja bedzie mniejsza niż całego nowego kompletu.




_________________

Peugeot speedake
DR evo 50
IXIL GP1
wario top racing next generation
v-max 92;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 13:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Musisz założyć nowy tłok. Stary nie będzie się nadawał do pracy na Nicasilu.
Nie wspominając już o braku szczelności.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 21:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
stary tłok sie nie nadaje bo jest wyrobiony:D jak umiesz cylek zmienić to nie umiesz wyciągnąć 2 zabezpieczeń, sworznia, i wymienić łożysko igiełkowe ? a później włożyć nowe zabezpieczenia sworzeń i tłok :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 18:04
Posty: 134
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Chyba bede musial sie nauczyc.


Używaj polskich znaków.
Booyaka




_________________

MBK Booster:
Cylinder Malossi Sport 70
Wal Hebo Racing HPC
Wydech Yasuni R
Gaznik Tec Racing 17,5mm
Filtr powietrza Polini Airbox
Wariator Polini Speed Control
Sprzeglo Polini 2G Evolution III, dzwon Tec
Pasek Polini Race


Ostatnio zmieniony 14 lut 2011, 14:47 przez lordzik0, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 16:39 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 22:47
Posty: 148
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
jak kupujesz nowy cylek to nie opłaca się wsadzać starego tłoku, nawet nie powinno tak się robić, bo tłok i pierścienie są wyrobione wg starego cylka, są zużyte i przy okazji tracisz kompresje.
Wiec lepiej wymień ten tłok...:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy