Dzisiaj jest 15 maja 2025, 17:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lut 2011, 22:15 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 17:18
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrów
Pojazd:
mam problem z malaguli f12 phantom mianowicie nie chce mi odpalić jak wlewam paliwo bezposrednio od cylindra to zapali na moment i zgasnie nie mam pojecia co jest gaznik jest dobry bo mam kumpla delltro na ktorym jezdzil przez ubiegly sezon . próbuje wymienic simering od strony wariatora lecz cos mi nie wychodzi juz 5 zepsułem. Może jest inna przyczyna ale jak włożylem stary tak jak badz to przejechalem 1 km i zgasł bo wypadl ten simering moze ktos poradzi jak prawidlowo włożyć ten simering.


Ostatnio zmieniony 13 lut 2011, 22:16 przez maciekos12, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 22:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2010, 2:24
Posty: 95
Lokalizacja: PMI
Pojazd:
Przeważnie wymienia się uszczelniacze razem z Łożyskami na wale ponieważ często są one w komplecie z Łożyskami. Żeby wymienić łożyska na wale trzeba rozpołowić silnik i masz wtedy dojście z obu stron Simeringa. Trochę roboty przy tym jest ale coś za coś. :>




_________________

:arrow: MotoForce 70cc Sport
:arrow: Yasuni Z
:arrow: Sprzęgło Hebo N
:arrow: Łożyska i Uszczelniacze Teflonowe
:arrow: Boost Bottle Malossi MASCI Viton
:arrow: Stożek Revo S-Type, carbon
:arrow: Gaźnik Tec Racing 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 0:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
maciekos12, tak jak przedmówca wspomina: wymień sobie i łozyska i uszczelniacze na nowe to nie beda wypadac jak sie postarasz. gaźnik przeczyść jak pali po podlaniu pod świece :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 10:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Ale w silnikach minarelli nie ma problemu z zakładaniem uszczelniaczy od strony wariatora. Nie trzeba rozpoławiać silnika;|
Sam zawsze na końcu ten uszczelniacz zakładałem i jeździ do tej pory. Ani razu nie wypadł.

Może coś źle robisz?
Wsadzasz w miarę głęboko? Nie jest tam nic ubrodzone olejem?
Staraj się wkładać równo. To niemożliwe, że ta prosta czynność sprawia Ci tyle problemu :P

Szczerze mówiąc, to uszczelniacze za dużo do łożysk nie mają, jeśli chodzi o wymianę, bo w zupełnie innych momentach to się robi(składałem silnik wielokrotnie).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 11:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Mi simering wypadał wziołem go wyciągnołem (bez rozpolawiania silnika) wyczysciłem rowek i wbiłem nowy równo i puki co sie trzyma. moze króciec dziurawy, spękany i tam ciagnie lewe powietrze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 11:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2008, 11:34
Posty: 283
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
Może nie masz benzyny w baku ?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/84678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 17:27 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
ale tam jest pierscien segera który trzyma simering przed wydmuchaniem, wiec jakim cudem Ci wywala ? A simera zakłada sie na końcu nawet gdy wymieniasz łożyska. Wiec musisz znaleźć rurke bądź inny przyrząd który odpowiada srednicy simera. Jak juz masz takie cus to bierzesz tego simera na wał i zakładasz to co znalazłeś i bijesz młotem az wejdzie, ale z umiarem, i zakladasz segera. Operacja skończona:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 20:05 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:02
Posty: 112
Pojazd:
A kompresja dobra ? Gaźnik czysty w środku (brak syfu) ?? Świeca dobra ?? iskra jest ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 16:51 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 17:18
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrów
Pojazd:
gaznik jest czysty,bak pelny, ale nie wiem co to jest ten seger




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 18:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
maciekos12, seger http://skierka187.wordpress.com/2010/03/08/segery/
pierwsze foto po lewej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 22:36 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 17:18
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrów
Pojazd:
u mnie tego nie ma i nie było w skuterze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 22:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Było musiało być




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 22:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
no to masz odpowiedź dlaczego Ci go wywala, musi to być, kup taki seger i będzie git




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 13:16 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 17:18
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrów
Pojazd:
mam takich parenascie w domu bede musial dobrac rozmiar wie ktos jaka srednica tego segera ma byc??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy