Dzisiaj jest 06 mar 2025, 21:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lut 2011, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Witam. Mam pewien problem. Jaki ma silnik Aprilia SR 2001r? Wiem, że morini, ale czy to jest ten sam co ma Suzuki Katana na cieczy? Bo w ofercie Mielocha są do wybory dwa wariatory: Aprilia/ Suzuki 99- oraz Aprilia Di-tech -07.2003r. Do mojego moto jaki bym musiał mieć wariator? Może to bez znaczenia?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 14:00
Posty: 263
Pojazd:
Masz gaźnik czy wtrysk bo di-tech to wtrysk




_________________

My Roxx '02 Top 70 *Ported*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=300683




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Mam gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 20:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
No to masz Aprlie SR 50 bodajże Racing.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 20:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
no to proste suzuki katana 99- i będzie git :mrgreen:




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Cytuj:
No to masz Aprlie SR 50 bodajże Racing.

Wiem, że mam Racing. Mieloch na e-mailu odpisał mi, że musi być dedyk ten od Di-techa, a na s-x-t napisali mi, że będzie pasowało od Aprilia/Suzuki... I bądź tutaj mądry. Może stem by posiadał wiedzę na ten temat?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Powiem szczerze, że pierwsze słyszę, żeby były różne wariatory do Morini na gaźniku i do Techa.
Wał jest praktycznie ten sam (długość, ilość zębów itp), jedyna różnica, to gaźnikowy wał ma jakiś tam napęd pompki oleju i tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
stem pisze:
Wał jest praktycznie ten sam (długość, ilość zębów itp), jedyna różnica, to gaźnikowy wał ma jakiś tam napęd pompki oleju i tyle.

Czyli odpowiednim wariatorem byłby?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Nawet na easyparts nie ma podziału na gaźnik - DiTech w przypadku wariatora: http://www.easyparts.nl/showdrawing/305/13122/bl-re/0-968-1-m412-m167-m459-m305-s756-d13122/Variator.html

Bierz pierwszy lepszy, jeżeli masz do wyboru DiTech a Suzuki to weź dla pewności DiTech bo to był zawsze tylko i wyłącznie morini a Katany były też AC, może jakieś stare, nowe..wiesz o co chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy