Dzisiaj jest 18 lip 2025, 14:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lut 2011, 18:08 
*

Rejestracja: 25 mar 2009, 22:41
Posty: 10
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Mam taki problem, ponieważ mam DR EVO z takimi uszkodzeniami jak na zdjęciu:

http://img513.imageshack.us/i/20110215168.jpg/

Czy jest jakaś szansa na to, aby ten cylinder przywrócić do życia czy nadaje się zwyczajne do kosza?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 19:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Raczej nic z niego nie udziałasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 19:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Teoretycznie nic nie będzie, dajesz uszczelek i ona uszczelnia kanały.

Edit, nie jednak będzie trzeba nadlać troszkę




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 19:56 przez totalover, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 23:11
Posty: 227
Lokalizacja: Blachownia
Pojazd:
można to odratować. Gdzieś słyszałem że można oddać cylek do "przetulejowania" ale nie wiem jak to jest w przypadku cylków żeliwnych, do alu można wbić nową tuleję




_________________

ಠ_ಠ
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 19:27
Posty: 102
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
tulejowanie nie ma sensu, chyba że sam to zrobi w co wątpię
w zakładzie 350zł
nadlewanie materiału również nie ma sensu
możesz sprawdzić czy tam dojdą pierścienie, jeżeli nie to spiłować krawędzie, składać i śmigać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
runni, ale tam kanał jest




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 23:11
Posty: 227
Lokalizacja: Blachownia
Pojazd:
jak nie ma pęknięcia w głąb kanału, tylko to co widać to jak oszlifuje to delikatnie to powinno jeździć, osiągi nieco spadną ale powinno jeździć




_________________

ಠ_ಠ
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
jak go wlozysz to musi być tak że karter jest oddzielony od kanału




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:30 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
jeżeli tylko pierscienie sie nie pokażą akurat w tym miejscu to bd ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Pierścienie tam nie dochodzą.., hmm.. na twoim miejscu spróbował bym z poxiliną to zarobić http://www.karolewscy.pl/index.php?p183,poxilina-155ml-uszczelniacz-hydrauliczny a po 12h ładnie wyrównać, spiłować ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 0:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
Yakuza, poxilina nie wypali tutaj..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 16:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Przy prowadnicy cylindra nic nie musisz robić, lecz tam przy kanałach nadlałbym to spawem w płynie, ew. zaspawał i wyszlifował. Choć w sumie może chodzić na czymś takim, ew. trochę gorzej działać.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 21:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 23:11
Posty: 227
Lokalizacja: Blachownia
Pojazd:
tam jest temperatura i benzyna, poxylina odpadnie, a gładzi się nie naprawia spawem ani spawaniem "na zimno"




_________________

ಠ_ಠ
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 21:39 
*

Rejestracja: 25 mar 2009, 22:41
Posty: 10
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Z tym klejeniem to odpada bo nie mam tych odłamanych kawałków. Dodatkowo spawanie na taki klej to jest ryzyko bo jakby się odkleiło to odpiero by zrobiło masakrę w bloku ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2010, 11:18
Posty: 99
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
uciąć to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 22:18 
*

Rejestracja: 25 mar 2009, 22:41
Posty: 10
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
i jak się utnie to normalnie to będzie chodzić? Te elementy co wchodzą w blok nie były zrobione dla picu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 22:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Pi0tr3K, Nie słuchaj dudusprox, nie możesz tego odciać bo same szpilki raczej nie wytrzymają...




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy