Dzisiaj jest 21 lut 2025, 23:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lut 2011, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2011, 18:35
Posty: 84
Pojazd:
Witam, mógłby ktoś podać cenę orientacyjną silników do full crossów 125 takich jak yz,kx it?
Może być do remontu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 22:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
500-600zł jeśli góra do remontu a 400 jeśli góra i dół do remontu :wink: ceny podałem w przybliżeniu




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 22:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2011, 18:35
Posty: 84
Pojazd:
A czy cylindry na nicasilu można przerobić na żeliwo? I ile może kosztować rama w średnim stanie np do malowania?




_________________

Życie jest za krótkie, aby czekać na iskre dwa obroty wału.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 22:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Jeżeli zatarty cylinder do yz 125 kosztuje ok 300-400zł, to myślę, że cena silnika będzie wyższa... :) Cylinder na nicasilu można przerobić na żeliwo poprzez wbicie tuleji... Tyle że seta po takim zabiegu nie jest juz prawdziwą setą :). Traci całą swoją charakterystykę :)




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 23:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Cytuj:
Tyle że seta po takim zabiegu nie jest juz prawdziwą setą :) . Traci całą swoją charakterystykę :)
niby czego przez wbicie tuleji żeliwnej ??? bo takie stwierdzenia mnie ciekawią :D a tulejownie takiego cyla z nicaslu na żeliwo to koszt coś około 350zł pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 13:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
hold pisze:
niby czego przez wbicie tuleji żeliwnej ??? bo takie stwierdzenia mnie ciekawią :D


1. Szybciej się grzeje
2. Szybciej spada kompresja
3. Gorzej się wkręca
4. Niższa moc
5. Przy zmianie tłoka trzeba zrobić szlif
itp, itd :)




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 14:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Zawodnicy MotoCrossowi też jeżdżą na tulei...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 14:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
klikszen pisze:
Zawodnicy MotoCrossowi też jeżdżą na tulei...


Ehh... "Trochę" siedzę w tym sporcie także chyba wiem co mówię...
Ok.. zgadzam się tuleję można wbić i jeździć na zawodach tylko z jednego powodu... Zawodnik na secie jest w stanie przelatać 3-4 tłoki na sezon i nie będzie to specjalnym problemem... Tylko że wbicie tuleji, a nałożenie nicasilu, który nigdy nie będzie tak twardy jak ten oryginalny, to trochę inne pieniądze :). Po drugie nikt mi nie udowodni, że seta na tuleji jest dobrym motocyklem :). Przejedź się setką na tulei i na nicasilu to zobaczysz różnicę od razu... Po prostu 125 jest kojarzone z mocą która idzie z obrotów, które tuleja "kastruje" :D.




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 17:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2011, 18:35
Posty: 84
Pojazd:
Dobra dobra, nie kłócić się. Może mi ktoś powiedzieć ile by kosztował silnik na chodzie i ile silnik z górą do remontu? Oraz po ile są ramy bez silników do setek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 17:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
jedrula123 pisze:
klikszen pisze:
Zawodnicy MotoCrossowi też jeżdżą na tulei...


Ehh... "Trochę" siedzę w tym sporcie także chyba wiem co mówię...
Ok.. zgadzam się tuleję można wbić i jeździć na zawodach tylko z jednego powodu... Zawodnik na secie jest w stanie przelatać 3-4 tłoki na sezon i nie będzie to specjalnym problemem... Tylko że wbicie tuleji, a nałożenie nicasilu, który nigdy nie będzie tak twardy jak ten oryginalny, to trochę inne pieniądze :). Po drugie nikt mi nie udowodni, że seta na tuleji jest dobrym motocyklem :). Przejedź się setką na tulei i na nicasilu to zobaczysz różnicę od razu... Po prostu 125 jest kojarzone z mocą która idzie z obrotów, które tuleja "kastruje" :D.

Tuleję już wbijają ostatecznie, jak muszą szybko zrobić cylinder przed zawodami, bo oczekiwanie na nicasil jest dużo dłuższe, niż wbijanie tulei.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Borek96, chyba to wynika z mojej wypowiedzi...

Ja się z nikim nie kłócę, tylko wyrażam opinię




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
jedrula123 pisze:
Borek96, chyba to wynika z mojej wypowiedzi...

Ja się z nikim nie kłócę, tylko wyrażam opinię

Jak dla mnie wynika tylko tyle, że może jeździć na tulei, ja napisałem jak jest.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 22:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2011, 18:35
Posty: 84
Pojazd:
To powiedźcie ile zapłacę za sprany silnik do sety?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy