Dzisiaj jest 27 lut 2025, 17:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lut 2011, 18:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
cylinder peugeot 50 cc seria co myślicie o rozwiercie na 70 cc ile to może kosztowac ?




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 18:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Szczerze mówiąc to głupi pomysł. I już uzasadniam swoją wypowiedź.

Cylinder o pojemności 70cc to nie tylko szerszy tłok :roll: Najważniejszą rolę odgrywają dobrze obliczone kąty otwarcia okien w cylindrze itd. Rozwiercając seryjny na 47mm osiągi aż tak bardzo nie wzrosną, ze względu na źle dobrane okna.
Po rozwiercie trzeba kupić tłok. Cena tłoka to około 100-200zł.
Usługa rozwiertu kosztowałaby co najmniej 50-100zł.
Uszczelki to kolejne wydane 30zł
Jak widać zbliżamy już się powoli do magicznej kwoty 250zł, za którą można już kupić używany cylinder o pojemności 70cc, dobrej firmy.

Więc lepiej odpuścić sobie takie amatorskie przeróbki, zwłaszcza gdy nie ma się odpowiedniej wiedzy na ten temat.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 18:30 przez faciu3, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 19:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
wacek14, nie da rady zrobić z 40 mm.., 47 mm




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
a ja słyszałem że podobno da rade prosze o komęty :D




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 19:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2010, 11:11
Posty: 129
Lokalizacja: stargard
Pojazd:
ja wiem ze nie mozna bo sam tak chcialem to koles z serwisu powiedzial ze seryjne cylki w peugeotach sa alu i ze powloka nicasilowa jest za mala zeby to dalo rade :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 19:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
ja mam żeliwo może nie serje ale chodziło ze 50cc bo mugł bym sbrubować bo mam airsal 50 sport i zeliwo lezy :D




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 22:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
wacek14, jak mówię że się nie da to się nie da... za dużo się bajek obsłuchałeś. :roll:
Po pierwe to szlif możesz max zrobić np. do 41 mm ale to zależy od cylindra i tulei, ale nie na pewno 47 mm :twisted:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 13:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
TRUDNO W CZERWCU KUPI SIĘ 70 MIDI RACEE :D




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 14:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Yakuza pisze:
Po pierwe to szlif możesz max zrobić np. do 41 mm ale to zależy od cylindra i tulei

Jeśli zależy to dlaczego takie bzdury wypisujesz?
Prawdopodobnie nie starczy tulei w seryjnej 50 (przynajmniej tak jest w piaggio), aby zrobić 70. A dopasowywanie tłoka, aby uzyskać 60ccm jak dla mnie mija się z celem.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 14:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Booyaka, napisałem zależy dlatego iż nie każdy cylinder kończy się np. na 41 max 42.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 16:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Kończą się tylko nadwymiarowe tłoki. Tuleja seryjnych cylindrów jest bardzo gruba.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy